Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 sept 2013  (gelezen 18064 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #30 Gepost op: 16-08-2013, 23:12 »
Priegelrit Brabant, Zandrit van MV Wintelre, Warme Sjokotour zijn allemaal daar in de buurt.
Wellicht wil de organisator van een van die ritten de track wel delen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #31 Gepost op: 17-08-2013, 18:43 »


We zijn nog op zoek naar 1 of 2 andere sprekers. Heeft iemand een tip???


De jojo rally gaat niet door voor mij, dus het weekend is vrijgekomen. Als het een beetje uitkomt, ben ik een van de twee avonden ook van de partij, vind het een leuk initiatief!
 
Zijn er nog sprekers nodig? Tijdens vakanties de afgelopen jaren ben ik wel mensen tegengekomen die wel leuke dingen aan het doen waren en die daar misschien wel wat over vertellen willen, dus als dat nog nodig is, kan ik dat wel even proberen!
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #32 Gepost op: 17-08-2013, 19:50 »
Hey Floor,  watsgebeurd??? hoe komt het??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #33 Gepost op: 17-08-2013, 21:06 »
Hey Floor,  watsgebeurd??? hoe komt het??

Eigenlijk is er niks nieuws gebeurd. Dat knie probleempje van vorig jaar (verdraaid tussen een steen en de transalp met bepakking in EthiopiĆ«) is nog steeds niet echt opgelost en ik durf er niet 7 dagen mee te gaan jagen. Hij is op zich wel redelijk nu (afgelopen vakantie naar en in Marokko gereden, ging prima, maar hij wordt stijf van het motorrijden en gaat zeer doen, niet erg als je op vakantie bent of gewoon een rondje offroad rijdt hier, maar of dat geschikt is voor een rally?  :-X   ::) ), maar hij geeft het gevoel dat ie bij 1 verkeerde beweging nog weer een jaar voor feest kan gaan zorgen. Dus ik wacht nog even, ik denk dat ie volgend jaar weer fatsoenlijk is en dan doe ik gewoon weer een poging!  ;)  Aan de geestelijke voorbereiding zal het dan in ieder geval niet liggen!  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #34 Gepost op: 17-08-2013, 21:16 »
Jammer, maar wel een wijze beslissing,


back on topic ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #35 Gepost op: 17-08-2013, 21:25 »
Jammer, maar wel een wijze beslissing,

Ja, shit happens.  ;)  Conclusie is in ieder geval dat je niet je motor tegen een steen moet zetten met je been ertussen.  :D   ::)  En al helemaal niet in EthiopiĆ«, maar ik geloof dat ik dat eigenlijk ook voor die tijd al wel wist.  :D  (eigenwijs...!! Weten dat het dom is, en toch doen!  8)   ;) )
 
back on topic ;)
:stupid:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #36 Gepost op: 17-08-2013, 22:02 »
Rembeau:
Priegelrit Brabant, Zandrit van MV Wintelre, Warme Sjokotour zijn allemaal daar in de buurt.
Wellicht wil de organisator van een van die ritten de track wel delen?

Deze staan op de site van (moet ik even opzoeken). Ik verwacht na het vragen van toestemming geen probleem. 
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 322
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #37 Gepost op: 23-08-2013, 22:12 »

Het programma begint steeds meer vorm te krijgen! Details volgen binnenkort in de start van dit draadje.


In de openingspost zijn vanaf nu de details te vinden  :) 


what doesn't kill me only makes me stronger

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 5
Re: AllRoadManiacsTravelWeekend 27-28 september 2013
« Reactie #38 Gepost op: 24-08-2013, 23:47 »
 8)   Ik ben van de partij!
Just be yourself: everybody else is taken (Oscar Wilde)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 241
Betaald!  8)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 22
Goed plan Wilma, kom ook af als de werkzaamheden het toelaten.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 95
Met dank aan Yuk Foo hebben we nu ook een allroadroute van +- 100 km, waarvan 60% offroad!

Het zijn voor 90% paadjes die hij al eens heeft gereden, maar het zou kunnen dat er inmiddels een verbodsbord is geplaatst. Improviseren onderweg hoort daarom bij het avontuur 8) .

Iedereen die zich van te voren inschrijft, ontvangt de route via mail of pb.
 
A journey is best measured in friends, rather than miles - Tim Cahill

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Ik kan er helaas niet bij zijn. Maar ik kan gelukkig wel meedoen aan de voorpret. Door wat paadjes die ik ken in de buurt van Vessem aan elkaar te knopen heb ik een mooie allroad route in elkaar gepuzzeld. Die heb ik vrijdag nog ff getest.
Het kan zijn dat ik nog een bordje heb gemist. Opletten of je ergens wel of niet mag rijden blijft je eigen verantwoordelijkheid. En als je er mag rijden hou dan rekening met fietsers, ruiters en wandelaars (met hond) waar je de paden mee deelt. Geen onnodige herrie en stof maken en dan blijven die paadjes legaal.

Hier een voorproefje


 :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
ik ga kijken of ik kom, maar wordt door omstandigheden een last minute call. Als ik kom, vrijwel zeker vanuit het werk (eindhoven...) met blik

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Ik kom de woensdag voor het weekend terug van vakantie. In beginsel kom ik, maar laat het donderdag 26 definitief weten
Marcel