Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Pools adventure spullen  (gelezen 7239 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #15 Gepost op: 06-03-2016, 22:25 »
Hey Noppy had mij ff een berichtje gedaan dan! Ik wil die 2 tasjes van 20 euro hebben en om daar nou 25 euro verzendkosten voor te betalen vind ik net ff uit verhouding. Misschien kunnen die mee?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #16 Gepost op: 07-03-2016, 22:06 »
Hey Noppy had mij ff een berichtje gedaan dan! Ik wil die 2 tasjes van 20 euro hebben en om daar nou 25 euro verzendkosten voor te betalen vind ik net ff uit verhouding. Misschien kunnen die mee?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tuurlijk kunnen die mee; de eigenaar is op vakantie naar Spanje. Hij gaat pas einde van deze maand verzenden!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 144
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #17 Gepost op: 07-03-2016, 23:17 »

Tuurlijk kunnen die mee; de eigenaar is op vakantie naar Spanje. Hij gaat pas einde van deze maand verzenden!
Top! Laten we even contact hebben!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #18 Gepost op: 21-03-2016, 11:02 »
Iemand al wat binnen gekregen, ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Zoek nog een tas die makkelijk te bevestigen is en je handig kan inpakken.
Vstrom 650 - KTM 525 EXC

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #19 Gepost op: 21-03-2016, 11:50 »
Nog niet, ik ben aan het mailen as we speak omdat ik ook graag wat spullen zou willen bestellen.

Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #20 Gepost op: 07-04-2016, 09:06 »
Iemand al wat binnen gekregen, ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Zoek nog een tas die makkelijk te bevestigen is en je handig kan inpakken.


De link verwijst naar een review over hun panniers.


http://defylife.co.uk/travel-gear/motorcycle-equipment/panniers-on-the-xcountry/#


Ik ben wel benieuwd naar hun bevestigingsmogelijkheden..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #21 Gepost op: 07-04-2016, 23:00 »
Heb ze gisteren nog even een berichtje gestuurd hoe het met mijn Rogal 40L tas stond.. en ze waren er mee bezig zeiden ze. Volgende week klaar waarschijnlijk.  :) :)  Ben benieuwd, eind april maar een weekje weg met de Xr650r om de tas te testen... :p
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #22 Gepost op: 14-04-2016, 21:43 »
Is er al iemand die spullen van hen thuis heeft? Ik ben curieus!

Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #23 Gepost op: 14-04-2016, 22:14 »
Ik heb een bestelling lopen (nog niet betaald) voor de Rogal 40. Mocht iemand nog mee willen doen om samen de verzending te betalen dan kan dat. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Iemand al ervaring?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #24 Gepost op: 15-04-2016, 21:30 »
Ik heb een bestelling lopen (nog niet betaald) voor de Rogal 40. Mocht iemand nog mee willen doen om samen de verzending te betalen dan kan dat. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Iemand al ervaring?

Ik heb ook een bestelling lopen en nog niet betaald voor de Rogal 40.. zou deze week klaar zijn.
Ik mail volgende week wel weer en zal wel even een update plaatsen hier. Ben ook erg benieuwd!
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #25 Gepost op: 22-04-2016, 14:28 »
Mijn Rogal 40L met alle opties is klaar. Als het goed is, komt hij nu mijn kant op! Keep you posted!  ;)
Ride the world!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 70
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #26 Gepost op: 22-04-2016, 14:34 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1178
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #27 Gepost op: 29-04-2016, 22:20 »
Yess hij is binnen, welgeteld 1 maand later dan beloofd..  ;D  maar dat had ik stiekem al wel verwacht.

Tas ziet er goed uit, stevig materiaal en zit deugelijk in elkaar. Je ziet wel dat hij met de hand in elkaar is gestikt en dat het geen lopende band werk is. Hier en daar het idee dat de straps wat aan de lichte kant zijn, had van mij wel wat meer heavy duty gemogen, maar de tas zelf is erg stevig!
Er zit ook een viertallen binnen-tassen bij die waterdicht zijn.

Dit waren de kosten van mijn tassie (Rogal 40L met alle opties):

  • Rogal 40L - 162 euro
  • Inner waterproof bags - 25 euro
  • Pockets for bottles - 17 euro
  • Upper mounts for plus 5 - 9,5 euro
  • Shipping cost   - 23 euro



Hopelijk volgende week nog een dag of twee mooi weer. Ga ik een allroad tocht maken met overnachting om de tas effe te proberen..  :P
Ride the world!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #28 Gepost op: 10-05-2016, 14:05 »
En Ilja hoe is de tas bevallen? Actie foto's?
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Pools adventure spullen
« Reactie #29 Gepost op: 15-05-2016, 18:17 »
Bij mij is de Rogal 30L binnen, keurig in Beta rood! Heb 2 waterdichte liners er bij besteld, voor je weet maar nooit.

Tomasso heeft ook een drop shipment gekregen in Amsterdam van zijn twee tassies. Handig voorspatbordtasje voor binnenbandje! Daar moet ik zelf nog ff een plekje voor zoeken want het voorspatbord zit stukken minder stevig dan die van de Husa op de kroonplaat.