Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Sidi Flex Force Eco Straps  (gelezen 1557 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Sidi Flex Force Eco Straps
« Gepost op: 05-04-2017, 18:07 »
Hallo,
 
 Ben op zoek naar straps voor mijn oude Sidi endurolaarzen. Setje heet normaal Sidi Flex Force Eco Straps, dit zijn de oude, brede straps.
 Ze zijn nergens meer te koop, heeft iemand nog een setje liggen of misschien een paar oude laarzen die niet meer in gebruik zijn?
 Ik heb 2 paar laarzen, beide in goede conditie maar geen reserve straps meer.
 
 Alvast dank! Chris.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Sidi Flex Force Eco Straps
« Reactie #1 Gepost op: 05-04-2017, 18:10 »
Heb je al bij de importeur gevraagd (Jopa)?


https://issuu.com/jopamx/docs/jopa-sparepart-catalog-2014
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: Sidi Flex Force Eco Straps
« Reactie #2 Gepost op: 05-04-2017, 18:11 »
Zal ik morgen even bellen maar mijn dealer kon ze niet meer krijgen, neem aan dat hun ook bij de importeur navragen.....
Maar wie weet, dank voor de tip!

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Sidi Flex Force Eco Straps
« Reactie #3 Gepost op: 05-04-2017, 18:14 »
Zal ik morgen even bellen maar mijn dealer kon ze niet meer krijgen, neem aan dat hun ook bij de importeur navragen.....
Maar wie weet, dank voor de tip!


Hangt er soms van af hoeveel service ze willen geven. Ze verdienen er als dealer vrijwel niks aan.
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: Sidi Flex Force Eco Straps
« Reactie #4 Gepost op: 06-04-2017, 18:33 »
Vandaag contact gehad met Jopa, straps zijn niet meer leverbaar, zowel Jopa als Sidi zelf heeft geen voorraad meer.....
Dus, iemand nog ergens wat gebruikt spul liggen en wil je er vanaf, laat het dan even weten! :confused:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 822
Re: Sidi Flex Force Eco Straps
« Reactie #5 Gepost op: 06-04-2017, 21:01 »
Chris, probeer Bens cross shop in St Joost eens.
450EXC, KLX250S EFI

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: Sidi Flex Force Eco Straps
« Reactie #6 Gepost op: 06-04-2017, 21:28 »
Hallo Will,

Heb Ben's een mailtje gestuurd, ben benieuwd!
Dank voor de tip, zal binnenkort weer eens een tas koffie komen halen bij je!

Groeten!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 10
Re: Sidi Flex Force Eco Straps
« Reactie #7 Gepost op: 08-04-2017, 11:20 »
Zo, 1 paar laarzen is weer even gered dankzij de allerlaatste strap van Bens Cross Shop in Sint Joost!  :)

De straps waren ook nog te koop bij Motorkledingwinkel.nl. Je kan ze niet via de website bestellen maar bij navraag bleken ze nog wel voorraad te hebben, echter de volgende reactie stond er bij: "Wij verkopen deze alleen aan de klanten die wij deze laarzen geleverd hebben, sorry".  ???
Jammer, maar we zoeken verder, er zijn gelukkig ook klantvriendelijke winkels (zoals Bens) waar ze alle oude dozen uit de kelder slepen en leeghalen om te kijken of er toevallig nog ergens eentje in de hoek is blijven liggen.

The search continues, meer tips welkom!