Opdelen in rijdagen was ik zowiezo van plan (Wel zo fijn om te zien hoeveel km de dag gaat zijn en hoe ver je al bent.), 2 delen per dag is misschien ook een idee, wat zou de maximale afstand per track zijn, om optimale prestatie te behouden?
Ik heb nog steeds een 60cx, nog steeds een fijn apparaat, de beperkte trackcapacitiet is te omzeilen met een overlay map.
Eigenlijk heb ik nog nooit meer dan dat nodig gehad, enkel groeit de ergernis de laatste tijd over de trage kaartopbouw bij in en uitzoomen, moet ik ook eens naar kijken, waarom dat ineens weer zo zwaar opspeelt.
Maar nadat die 2 jaar geleden eens stuk is gegaan aan het begin van een reis, heb ik al zitten nadenken over een backup.
(Ooit ging ik gewoon met een stapel papieren kaarten op reis, nu kan ik niet meer zonder een GPS
)
Ik meende een Montana te kopen, eindeloze track capaciteiten, groot scherm, meer soorten kaarten, enz..
Maar met mijn eerste ervaringen en als ik jullie zo lees, kan mijn Sony'tje met OSMand eigenlijk hetzelfde.
Tijdens de reis kan ik nog beslissen wat de backup van wat gaat zijn, of misschien net zo fijn om ze naast elkaar te zetten, de ene wat verder uitgezoomd als de ander, verschillend kaartmateriaal op beide, enz... Amaai wat een luxe