De KTM injectiefietsen zijn ook zo te programmeren, zonder dure aftermarket computer. Alleen is het programmeer tool niet goedkoop. Ik ben er nog niet achter of de enduro's net als de LC4/LC8's ook met een eenvoudige kabel te programmeren zijn. Het protocol is iig anders, TuneEcu werkt er niet op.
Volgens mij kun je die Yamaha ook zo herprogrammeren. Je moet toch iets als je andere filters en uitlaten gaat gebruiken, of racebrandstof. Al kan ik me voorstellen dat het meer iets is voor dealers en specialisten.
Maurice
mn huidige (te koop staande) Aprilia heeft ook de mogelijkheid om dit te doen,
je kan via een kabel/ laptop eea "flashen" en de eprom (her-) programmeren.
ongetwijfeld kan dit bij de meeste brommers welke (ook) injectie hebben.
maar dit lijkt me wel interessant, knopje op t stuur,
de RXV heeft een knopje met twee "map" standen, relax of full-on..
en als je al helemaal met een android-app je blackbox kan instellen, lijkt t me helemaal interessant..
Post Merge: 22-04-2014, 12:11
Raceteams gebruiken de GET onsteking...
doe ik net of ik een raceteam ben...
beetje dromen mag toch..