Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gestoord?  (gelezen 1355 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Gestoord?
« Gepost op: 22-07-2014, 20:35 »
Ben ik de enige die bedenkingen heeft bij dat gedoe met die [********feed] in de rubriek reizen en verhalen.
Als het dan toch wenselijk of zelfs welkom is dan lijkt het mij wellicht beter het in een aparte rubriek te zetten :o


In elk geval de vindbaarheid van "normale" artikelen lijd er zwaar onder, tenminste als je eens lekker wilt gaan zitten bladeren.


Trouwens "how to, hoe vervang ik balhoofdlagers" is nou niet bepaald reclame voor je eigen bekwaamheid, zou je zoiets nog eens ooit hier op de rommelmarkt te koop zetten :confused:  dan heeft het toch een rugzak zeg maar.

Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 723
Re: Gestoord?
« Reactie #1 Gepost op: 22-07-2014, 20:50 »
Ik lees desbetreffende artikelen graag, maar niet hier, die lees ik dus daar.
Lijkt me ook niet wenselijk dat daar alles van hier komt.
Van mij hoeft dus de slager niet te vertellen wat de bakker allemaal heeft.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: Gestoord?
« Reactie #2 Gepost op: 22-07-2014, 20:52 »
Begint al aardig op spam te lijken... Ondanks dat er leuke verhalen tussen zitten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 919
Re: Gestoord?
« Reactie #3 Gepost op: 22-07-2014, 20:56 »
Gooi wat mij betreft ook maar in eigen rubriek ja.........

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Gestoord?
« Reactie #4 Gepost op: 22-07-2014, 23:15 »
Kan t ook missen als kiespijn, persoonlijk.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Gestoord?
« Reactie #5 Gepost op: 22-07-2014, 23:27 »
Ik zou het zelf ook liever via die andere site lezen.
In een aparte rubriek maakt voor mij niets uit: ik lees altijd via "ongelezen berichten", dan staat alles op plaatsingsvolgorde en staan die feeds er ook tussen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3641
Re: Gestoord?
« Reactie #6 Gepost op: 23-07-2014, 06:25 »
Stoor mij er niet zo aan. Kan mij wel voorstellen dat de bulk aan berichten wel als een verstoring kan overkomen.
Gebruik mijn eigen lees route. Bijv eerst de 'rommelmarkt' waar ik alles lees wat ik wil lezen. Blijven daar ongelezen topics over dan markeer ik die als gelezen en doe dit ook met 'toon nieuwe reacties op jou berichten'. Vervolgens naar de 'ongelezen topics' of 'unread'. Scheelt in het scannen door de waslijst.
Ja je mist zo wel eens wat interessants wat dan vanzelf weer terug komt met een reactie.
Omdat ik nu gereageerd heb komt dit draadje in mijn 'toon nieuwe reacties op jou berichten'.  :-\ :-X
Wil ik een topic echt bewaren dan sla ik hem op in 'Mijn bladwijzers'
"Do not regret growing older. It is a privilege denied to many."
http://www.youtube.com/watch?v=eE_IUPInEuc&feature=youtube_gdata_player

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1570
Re: Gestoord?
« Reactie #7 Gepost op: 23-07-2014, 08:22 »
Vaak erg leuk om te lezen, maar vaak wel wat veel in het overzicht ' ongelezen topic' inderdaad.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Gestoord?
« Reactie #8 Gepost op: 23-07-2014, 08:32 »
voor de aardigheid heb ik ook maar eens geklikt op "ongelezen topics" tjonge .... ziet er behoorlijk opdringerig uit!

gelukkig gebruik ik die functie niet
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Gestoord?
« Reactie #9 Gepost op: 30-08-2014, 15:34 »
voor de aardigheid heb ik ook maar eens geklikt op "ongelezen topics" tjonge .... ziet er behoorlijk opdringerig uit!

gelukkig gebruik ik die functie niet

ik wel
maar nu met die overvloed lees ik dit topic niet meer :-X