Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.  (gelezen 12290 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Gepost op: 04-06-2015, 20:31 »
Met pijn in het hart, maar een mens kan niet alles hebben...
Mijn KTM 660 Rallye gaat hierbij in de verkoop. Reden? Voornamelijk omdat deze motor enkel nog maar stilstaat na de ombouw van mijn Ténéré. Hij staat inmiddels een jaar in mijn garage en dat is natuurlijk eeuwig zonde. Daarom een liefhebbende nieuwe baas gezocht.


Het gaat dus om een bouwjaar 2000 originele 660 Rallye, met 1 keer (Afrikaanse) Dakar ervaring. Dit is nog het model met overeenkomsten met de 640 Adventure. Vergis je echter niet, het is echt een totaal andere motor. Veel stabieler, sterker frame, Öhlins stuurdemper, een een (door Brouwer Zwartebroek gereviseerd) zeeeeer sterk 660cc, 65pk blok. En geen lakschades mogelijk want volledig doorgekleurde kunststof. Totale benzinevoorraad ca. 50 liter, 3 liter drinkwatervoorraad.
Zoek je een mooi glimmende motor, zoek dan verder. Deze heeft duidelijke gebruikssporen die ik niet ga verhullen. Hij is technisch echter helemaal tiptop in orde. Start erg makkelijk en loopt heel erg mooi. Alle kabels zijn vernieuwd en overal ligt een nieuwe reservekabel naast.


Veel reservedelen erbij: Volledig door WP gereviseerde originele 660 Rallye-achterschokbreker (ALS je die al vindt, doen die dingen minimaal 1200 euro), tandwieldrager met enkel kettingwielen, extra voor- en achterwiel, reserve T-stuk voor de cockpit, originele navigatiehouder, extra hendels, kabels, een gedeukt gereedschapsvak... En nog wel meer klein spul.


De prijs die ik voor alles samen zou willen zien is 3500 euro. En dat is een zeer redelijke prijs gezien alles wat je erbij krijgt. Een normaal bod wil ik best overwegen, maar voor degenen die denken dat alles voor niks te krijgen is, ga maar een deurtje verder.


Dan de foto's:


































Offline member

  • *****
  • Berichten: 1152
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #1 Gepost op: 04-06-2015, 21:12 »
 :-X


geen geld man! perfecte fiets voor marokko. 101% goed Harry kennende en spotprijs.


Als je de delen los uitvent en de motor kaal brengt ie bijna het dubbele op al snap ik heel goed dat je dit niet over je hart kunt verkrijgen. Hoop dat ie naar een liefhebber gaat.


Met grotere olievoorraad, sterkere oliepomp en extra filter perfect voor lange offroadtrips. ook vering is subliem. Geen vergelijk met gewone lc4

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #2 Gepost op: 05-06-2015, 23:53 »
Yep, klopt, dit is verre van een standaard LC4. In alle opzichten sterker, beter... Ik zie er liever iemand echt gelukkig mee dan dat ik zonodig de hoofdprijs moet hebben.  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #3 Gepost op: 06-06-2015, 12:07 »
wat een gave bak man, ik heb net een nieuwe 690, dat zou ik haast jammer vinden.
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 768
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #4 Gepost op: 06-06-2015, 21:49 »
mooi mooi mooi


Veel te goedkoop

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #5 Gepost op: 17-06-2015, 22:35 »
Hahaaa... Voor jullie dan 2000 euro erbovenop, dan tevreden??  ;D


Nee even serieus, ik vind het echt zonde om hem zomaar stil te laten staan. Daar is deze motor niet voor gemaakt. Ik maak er geen cent winst op en dat vind ik ook niet belangrijk. Ik zie er liever een andere liefhebber gelukkig mee. 
Zelf pak ik steeds weer mijn Tenere en die kan na de ombouw ongeveer hetzelfde (al is het dan soms op wat aangepast tempo). Martijn en Crazybond kunnen beamen dat dat ook heel aardig mee komt offroad.
Ik heb besloten mijn hobbies wat te gaan spreiden. Naast offroad pak ik na jaren het windsurfen ook weer op. 2 motoren er op na houden is dan onzinnig voor mij als alles al in 1 motor (Tenere) verenigd is.
 
Hij staat trouwens ook op Motorscout24.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7960
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #6 Gepost op: 18-06-2015, 10:32 »
Is de sok fris en fruitig?? :D 8) :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #7 Gepost op: 18-06-2015, 20:46 »
Nope, mag je zelf wassen voor die prijs...  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #8 Gepost op: 02-07-2015, 17:54 »
Skop!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #9 Gepost op: 20-07-2015, 21:13 »
En we doen weer een periodiek kickje, komt -ie tussen heel veel moois te staan  ;D  Morgen of overmorgen komt er een nieuwe Motobatt accu in trouwens.

Offline member

  • Wilskracht boven pijn.
  • *****
  • Berichten: 872
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #10 Gepost op: 26-07-2015, 18:25 »
Mooie bike

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #11 Gepost op: 27-07-2015, 11:09 »
Ben op dit moment op vakantie in Biezenmortel. Op weg naar de supermarkt even een stop gemaakt bij een locale autogarage. Zag ik in mijn ooghoek ineens deze KTM daar binnen staan. Is de zwager begreep ik. Of het is toevallig dat er nog zo'n motor te koop staat.
Mooie motor!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 205
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #12 Gepost op: 10-08-2015, 21:28 »
Nee hoor, dat zal dan toeval zijn... Ik heb geen familiebanden met iemand in Biezenmortel en verre omstreken... De mijne staat hier gewoon in de garage. 5 minuten geleden nog wel tenminste en hij is daar de afgelopen maanden ook niet uit geweest...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4266
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #13 Gepost op: 11-08-2015, 10:06 »
Ik haal hem er graag uit voor je :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849
Re: KTM 660 RALLYE bouwjaar 2000.
« Reactie #14 Gepost op: 11-08-2015, 11:37 »
Toeval? Ik weet het niet. Ik heb geen idee hoeveel er van in NL rondrijden in deze kleurstelling. Ik dacht erg weinig. Dan zou het idd toeval zijn. Als er duizenden van deze motoren in NL rijden,  dan niet ;)