Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.  (gelezen 5024 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Gepost op: 01-07-2012, 21:40 »
Hoi!
 
Zijn er nog meer mensen in de regio Amsterdam die op zoek zijn naar een fatsoenlijke stalling en sleutelruim
Ik zelf loop al een tijdje met het idee voor een loods/garage box met plek voor een aantal motoren, wat ruimte om te sleutelen, plus voorzieningen hiervoor, denk aan perslucht een werkbank en een trailertje om motoren te vervoeren.

Ik heb geen idee hoeveel mensen er uit Amsterdam rijden vanaf hier, maar wellicht Zijn er meer mensen die dit een leuk initiatief vinden om samen iets dergelijks te ondernemen?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 180
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #1 Gepost op: 01-07-2012, 21:54 »
Wellicht wel, maar kosten en locatie zijn natuurlijk de deal makers of breakers. 


Waar woon je zelf in de stad?

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #2 Gepost op: 02-07-2012, 09:27 »
Wellicht wel, maar kosten en locatie zijn natuurlijk de deal makers of breakers. 
:stupid:
voor iets wat enigzins betaalbaar is, kom je toch al snel in de periferie terecht (Weesp, Krommenie etc.)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 212
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #3 Gepost op: 02-07-2012, 09:46 »
voor iets wat enigzins betaalbaar is, kom je toch al snel in de periferie terecht (Weesp, Krommenie etc.)

Helemaal met Grandia eens...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #4 Gepost op: 02-07-2012, 09:49 »
Woon zelf in de pijp, maar maak me ook geen illusies dat daar iets betaalbaars te vinden is. Weesp zou best nog een optie kunnen zijn, gaat er voornamelijk om dat er wat ruimte is. En er meerdere mensen gebruik van kunnen maken. Een garage of loods huren voor 1je motor is kosten technisch gezien natuurlijk gekkenwerk...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 180
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #5 Gepost op: 02-07-2012, 11:27 »
Ikzelf woon in nieuw-west, wellicht dat er in die richting wat te vinden is? Ik doe me klussen nu in de gemeenschappelijk parkeer garage en krijg af en toe rare blikken  ;D

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #6 Gepost op: 02-07-2012, 12:29 »
Je weet dat ik intresse heb.
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #7 Gepost op: 02-07-2012, 16:36 »
Ja, dat dacht ik al wel! Als je nog meer mensen weet laat t weten, hoeven natuurlijk niet perse offroaders te zijn, dan ga ik zoeken en informeren naar ruimtes...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #8 Gepost op: 02-07-2012, 21:50 »
Hoi!
 
Zijn er nog meer mensen in de regio Amsterdam die op zoek zijn naar een fatsoenlijke stalling en sleutelruim
Ik zelf loop al een tijdje met het idee voor een loods/garage box met plek voor een aantal motoren, wat ruimte om te sleutelen, plus voorzieningen hiervoor, denk aan perslucht een werkbank en een trailertje om motoren te vervoeren.

Ik heb geen idee hoeveel mensen er uit Amsterdam rijden vanaf hier, maar wellicht Zijn er meer mensen die dit een leuk initiatief vinden om samen iets dergelijks te ondernemen?


Ik woon in Mooi Amsterdam Noord en heb een garagebox die precies aan je omschrijving beantwoordt.... Met perslucht, een werkbank, een trailertje, een hefplateautje én alweer drie  motoren.  Aangezien het ook nog dienst doet als mijn 'zolder' want die heb ik niet in m'n huis, is de  ruimte vrij beperkt, net genoeg om mijn eigen gesleutel aan te kunnen. Dus opslag of structurele oplossingen kan ik niet aanbieden maar als iemand een keertje omhoog zit om een droog sleutelplekkie is er vast wel een mouw aan te passen.


Grtz,
Dick.

Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #9 Gepost op: 02-07-2012, 22:08 »
Zow! dat klinkt goed, mooi voor mekaar hoor! Wordt het niet eens tijd 1 van de 3 te verkopen  :P ?

Zelf ben ik denk ik toch wat meer opzoek naar een structurelere oplossing, met alles bij elkaar, maar ik zal je aanbod zeker in mijn achterhoofd houden! Waardeer t zeer!

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #10 Gepost op: 07-07-2012, 14:22 »
Ik woon in Mooi Amsterdam Noord
Grtz,
Dick.

MOOI?
wat is er mooi aan amsterdam noord?
heb jaren lang in de molenwijk gewoond...
pffff...
balletent..


maar om terug on-topic te komen, in wormerveer staan loodsen te huur met elektra/ wateraansluiting..
wellicht dat er iets interessants tussen zit..
geen idee qua prijzen.. maar zat (slechte economie) vrij..


(en ja woon nu in de zaanstreek en wil asap retour naar amsterdam)

so, go figure...
 ;D

....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 487
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #11 Gepost op: 07-07-2012, 15:42 »
MOOI?
wat is er mooi aan amsterdam noord?
heb jaren lang in de molenwijk gewoond...
pffff...
balletent.
 ;D

FF off topic blijven: Heb je toch iets verkeerds gedaan... Ik woon prachtig in de Banne, mooi huis fijne tuin, hofje vóór, hofje achter,
groen, groen, groen, ruimte, ruimte, ruimte... Heerlijk! :-*

Oké; waar hadden we het over?

grtz, Dick.
Grtz,
Herr DRénérZéele

Offline member

  • hell yeah!
  • *****
  • Berichten: 4170
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #12 Gepost op: 07-07-2012, 17:16 »
FF off topic blijven: Heb je toch iets verkeerds gedaan... Ik woon prachtig in de Banne, mooi huis fijne tuin, hofje vóór, hofje achter,
groen, groen, groen, ruimte, ruimte, ruimte... Heerlijk! :-*

Oké; waar hadden we het over?

grtz, Dick.

jaja.. ik ken het.. maar het is niet meer zoals zo'n 15 jaar geleden...
ach, er zijn (veel) slechtere plekken..
ook weer waar..

ga misschien binnenkort verhuizen tussen de banne en buikslotermeerplein...

hmm..
we zien wel..

mooie dag!
....espangol es dificil... entonces Lo intento algo....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 91
Re: stalling/sleutelruimte regio amsterdam.
« Reactie #13 Gepost op: 08-07-2012, 17:18 »
Wormerveer is voor mij wel net even te ver de andere kant uit, zeker gezien de meeste ritten in het zuiden en oosten van het land zijn ligt Wormerveer nogal uit de route. Ik ga proberen iets op industriegebied westpoort te regelen, ik houd jullie op de hoogte!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 849