Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: allroad rijden voor beginners met Team Allroad Brabant i.c.m. sakhalin  (gelezen 5400 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2527
Misschien wat verwarrend maar deze beginnersritten staan los van de andere vermelde ritten
daarom voor de duidelijkheid een apart topic aangemaakt

Deze 3 ritten starten in Udenhout

voor het gemak quote ik zijn tekst even hieronder


====================================================================================

Voor de beginners is er de mogelijkheid om te starten in Udenhout op de volgende data 21 en 28 maart en 25 april.

We starten in Udenhout. Na de koffie en kennismaking gaan we op pad en onderweg zijn er mogelijkheden om het Allroad rijden te oefenen. De route is +/- 80 km met ruimte voor vragen en praktijk oefeningen. Onderweg is een lunchgelegenheid waar even kan worden bijgepraat.

We eindigen weer in Udenhout

We zijn geen instructeurs maar willen onze ervaringen gebruiken om andere motorrijders enthousiast te krijgen voor het Allroad rijden.

tot ziens Peet & Janny

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
 :stupid:

Hier op het forum zijn misschien niet echt beginners maar als je iemand kent met een Allroad maar alleen asfalt heeft gereden en het wil proberen kan hij / zij met ons mee  ;)

Janny & Peet
Member of CMA-NL

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Ik ben nog een beginner, heb me daarom ook opgegeven.


Heb er nu al zin in.


Thom

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
was en is genoteerd  :)
Member of CMA-NL

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Ik heb ook wel interesse. Kan alleen de 28e zeker niet, omdat ik dan uit Zuid Duitsland aan het terugrijden ben. Maar ik doe graag mee. :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
member er zijn nog twee data 21 maart en 25 april voor de beginners  ;)
Member of CMA-NL

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
member er zijn nog twee data 21 maart en 25 april voor de beginners  ;)
:) Daar heb je gelijk in. Ik had het idee dat er een datum gekozen ging worden uit de drie.


Volgens mij komt de 25e april mij dan het beste uit. Hoe werkt het verder? Inschrijven etc? Eerste keer dat ik aan zoiets mee ga doen...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 17
ivm het weer hou ik het ook op 25 april .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
member member het beste is mij een mailtje sturen dan hou ik de mensen via mail op de hoogte van tijd en data

peetvandam (at) upcmail.nl

 :)
Member of CMA-NL

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Ok. Goed, doe ik, want de 25e april is net gekaapt door de familie...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 42
Is een lijstje met de beschikbare vrije plekken erop bij elke datum een idee?
 

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Hey,

Ik zou ook graag mee willen op 28 maart, samen met master3rnie!. Ik ben ook een beginner.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2527
Is een lijstje met de beschikbare vrije plekken erop bij elke datum een idee?

Zou dat best willen doen , maar deze lopen via sakhalin en volgens mij is die nu ergens in het oostblok aan het toeren
en aangezien de aanmeldingen hiervoor via zijn prive mail lopen heb ik daar geen overzicht over.
Als hij terug is zal hij hier vast op reageren.

Hey,

Ik zou ook graag mee willen op 28 maart, samen met master3rnie!. Ik ben ook een beginner.



Gewoon een mailtje naar hem doen, want dan telt Sakhalin je inschrijving pas officieel mee
peetvandam@upcmail.nl

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 14
Heb ik gedaan! Bedankt voor de tip!




Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
is genoteerd

Voor de drie data voor beginners 21 en 28 maart en 25 april is nog plaats
Member of CMA-NL