Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Circuitdag zaterdagochtend 27 mei bij McNop NU INSCHRIJVEN IN DIT TOPIC!!  (gelezen 11328 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 509
Ach die paar natte plekjes kun je ook omheen rijden. de baan lag er weer mooi bij. Met de drukte viel het ook wel mee. Wel 1 of 2 valpartijen gezien, maar geen noemenswaardig letsel en/of schade.
Nog bedankt Noppy dat ik een rondje op je beta mocht rijden. ding rijdt en stuurt super  :D


jammer dat ik op de terugweg op de A27 in de file stond( 1 rijbaan afgesloten van de A6 ) en de gevolgen zijn gelijk enorm groot. Was pas om 14.30 weer thuis.
nu eerst het zand uit me neus spoelen  ::)
HarryB: tof dat je ook aanwezig was. Wel balen van je pols...Maar ja gezondheid is ook belangrijk.. ;)
DR650SE-

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
member Heb ik over je heen gekeken of kwam je pas laat binnen?
Ik heb me ook kostelijk vermaakt; kort, maar krachtig (rond half 12 gingen wij er weer vandoor, het was al flink warm en gelukkig een vers shirtje deze keer niet vergeten).
Heb bij de Lidl een nieuw shirtje kunnen scoren; dit keer blauw. Zal de volgende keer een reserveshirtje extra meenemen;-)


Mijn zoontje vond het weer prachtig, mijn vrouw wilde naar het kleine zwembadje in de tuin. En ik heb me ook weer kostelijk vermaakt; blijft een leuk baantje en het ging al een stuk soepeler dan de vorige keer. De blubberstukjes waren leerzaam; gas erop werkt uitstekend is de les van vandaag. :)

Hartelijk dank voor het weer mogelijk maken van een paar uurtjes fun.

Ik zag wel een paar KTM's viertakt maar sorry idd over jou heen gekeken (of gereden?). Kan zijn dat we precies alternerend pauze namen en elkaar niet zagen...

(dit weer, zo'n lekker ochtendje gevolgd door een mini zwembadje en wat koude witbiertjes geven me een heerlijk vakantie gevoel)

Ik was rond 09:00 binnen maar nog minstens 30 minuten staat kletsen met Tino en Marieke. Heel enthousiast videoos van wat rijders gemaakt; blijkt het SD-kaartje in een soort read only te staan. Er was nog 31Gb over en toch alleen maar oude bestanden te vinden van een Midsummer van 2 jaar geleden. Sjips. Sorry voor iedereen die zo zijn best heeft gedaan!


Post Merge: 27-05-2017, 17:01
Ach die paar natte plekjes kun je ook omheen rijden. de baan lag er weer mooi bij. Met de drukte viel het ook wel mee. Wel 1 of 2 valpartijen gezien, maar geen noemenswaardig letsel en/of schade.
Nog bedankt Noppy dat ik een rondje op je beta mocht rijden. ding rijdt en stuurt super  :D

Graag gedaan! De koppeling van deze is inderdaad een raar ding, maar ik zal moeten leren het hier mee te doen!

jammer dat ik op de terugweg op de A27 in de file stond( 1 rijbaan afgesloten van de A6 ) en de gevolgen zijn gelijk enorm groot. Was pas om 14.30 weer thuis.
nu eerst het zand uit me neus spoelen  ::)
HarryB: tof dat je ook aanwezig was. Wel balen van je pols...Maar ja gezondheid is ook belangrijk.. ;)

Ik zag in de polder dat matrixbord nog; voor Utrecht N50 en A12 nemen! Ik dacht nog, echt niet, wat kan me nou gebeuren? Dus was ik ook een uur later pas thuis. Maar dat kon de pret niet drukken; zat met een brede glimlach na te genieten!!!

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 2587
Hier wat foto's gemaakt door Paul en door mij. Was een leuke dag en op de motor viel de warmte wel mee. eenmaal afgestapt was het wel pittig. Voor herhaling vatbaar

https://tikka.smugmug.com/Motorcycles/Circuitdagen/Circuitdag-Rutten-27-5-2017/

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Hier wat foto's gemaakt door Paul en door mij. Was een leuke dag en op de motor viel de warmte wel mee. eenmaal afgestapt was het wel pittig. Voor herhaling vatbaar

https://tikka.smugmug.com/Motorcycles/Circuitdagen/Circuitdag-Rutten-27-5-2017/

Mooie foto's bedankt :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Ontzettend bedankt iedereen.
Prachtig weer gemoedelijke sfeer alle ruimte om te rijden.
Dit was genieten tot in elke vezel.
Ook namens mijn neef, die de eerste kmters van z.n leven op een motor heeft gemaakt.
En dat ging hem prima af op de 300 2takt :)


Groet Marco

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90
Hier het filmpje wat ik heb gemaakt. Hij is wel wat lang helaas en ik hoop dat iedereen er een beetje opstaat.
Ik heb mijn best weer gedaan om er iets van te maken.


Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Dat was een kick-ass zaterdagochtend!
Bedankt organisatie, fotografen en go-pro's en tot de volgende keer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
Ook heerlijk gereden, dank voor het mogelijk maken van dit evenement!

Jammer van de video Frank, volgende keer beter en ja, ik sta ook even op de film van Iececram :)

Wat een verschi zeg van de oude KTM naar de nieuwe Husaberg: wat rijdt dat veel makkelijker zeg,het is duidelijk dat 15 jaar ontwikkeling van de stand der techniek goed merkbaar is.

Dank ook voor de mooie fotos en tot een volgende keer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 718
Jongens en meiden bedankt voor de foto's en filmpjes, ik heb veel lachende gezichten gezien dus dat heeft de vele lekkende "koppakkingen" wel gecompenseerd!

Helaas was mijn eigen trouwe machine waarschijnlijk door een vuiltje in het injectie systeem na 1 stint van 10 rondjes alleen nog maar aan het knallen en stotteren.. nou ja hebben we weer wat te doen... en reden voor een herhaling... ::)

Nu weer aan het werk...  :(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Had het ff gezegd! Had je ff op de Beta een paar rondjes gemogen Marcel!😁 Werk ze! Groeten aan Kim!

Verstuurd vanaf mijn BV6000 met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 72
Ook vanuit hier een grote BEDANKT!
Heb lekker kunnen rijden en van Noppy nog wat tips gekregen waardoor het opeens een stuk beter ging!  :)
Uit de greppel ben ik ook nog een keer gehaald door Jeroen  ;D
Dank voor de foto's Tikka  8)

Fijn dat dit soort eventjes georganiseerd worden!
Groetjes van Marieke

Offline member

  • Zet maar gauw je helm weer op!
  • *****
  • Berichten: 706
Veeeel te lang niet op het forum geweest maar eveneens vraagje: zijn er nog dit soort circuit meetings?


Heb me altijd vreselijk vermaakt met deze dagen
As je maar niet falt!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 90

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Oohh dat is wel heel erg leuk.Rutten.Wie gaat er allemaal?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 723
Ik/wij in ieder geval.