Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Tuareg 2017  (gelezen 12296 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Tuareg 2017
« Gepost op: 06-10-2016, 10:59 »
Zijn er hier nog die de Tuareg overwegen .

Ik heb me ingeschreven , train inmiddels weer lekker door , veel op de crossbaan in Lelystad , die vind ik een aanrader op dit moment ,die hebben ze na vorig jaar behoorlijk veranderd , en is erg leuk om te rijden .
 
Had andere rally in gedachte maar zoals vaak helaas lastig te plannen met werk .


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Tuareg 2017
« Reactie #1 Gepost op: 24-10-2016, 08:42 »
Ja ik ga ook mee.

Heb een grote tank, dus als je wat nodig hebt  :P






Mod: misschien verplaatsen naar rally?
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2017
« Reactie #2 Gepost op: 24-10-2016, 12:14 »
Altijd leuk!
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Tuareg 2017
« Reactie #3 Gepost op: 24-10-2016, 17:24 »
Memo of EAO (of anders)?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Tuareg 2017
« Reactie #4 Gepost op: 24-10-2016, 18:17 »
Memo in mijn geval , en vooral omdat ik niet wil afvallen tijdens de rally , hoe je dat wil zien mag iedereen zelf weten .

Ja ja dat zal ik de rest van mijn leven wel moeten horen , piet piloot zonder peut in de woestijn , maar indien nodig weet ik je te vinden GezwindeSpoed !!!!!

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2017
« Reactie #5 Gepost op: 24-10-2016, 19:22 »
Speel nog steeds met het idee eens een met vrienden/bekenden teampje die kant uit te gaan. Iemand interesse om met mij mee op pad te gaan?



There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Tuareg 2017
« Reactie #6 Gepost op: 25-10-2016, 16:04 »
Kom je nou mee  :P


Ik heb ook al ingeschreven bij Bennie.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Tuareg 2017
« Reactie #7 Gepost op: 25-10-2016, 16:43 »
Kom je nou mee  :P


Ik heb ook al ingeschreven bij Bennie.


Er is altijd 2018  ;D
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Tuareg 2017
« Reactie #8 Gepost op: 18-02-2017, 18:01 »
Zo eindelijk is tijd gevonden om aan de ktm te sleutelen , de bandjes liggen erop , desert achter en een Pirelli rally voor , met mouse , we gaan niet klooien met binnenbanden .
En voor reserve heb ik een 2de set wielen met een ac10 achter en enduro competition v voor die heeft al wat km's achter de rug maar is maar voor reserve .
Ben benieuwd of me die Pirelli voorband gaat bevallen .
Nieuwe ketting en tandwielen erop , roadbook en navigatie is afgestoft , kuipje waar ico en roadbookt in zit had  1 scheurtje op de hoek maar is gerepareerd , nu de boel weer aansluiten , wil het anders dan de vorige keer , zat toen niet helemaal lekker , al gaf het geen problemen .
Achtertank had ook een plek die wat aandacht behoefde , staat nu uit te harden .

Kaart van Marokko besteld , aangezien die verplicht is , en de oude nergens meer te vinden is .

Volgende week heb ik vrij en dan moet het af zijn hoop ik , want niet heel veel tijd meer daarna .

Belangrijkste is ik begin er zin in te krijgen , lekker week op de motor , weg van alles

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Tuareg 2017
« Reactie #9 Gepost op: 18-02-2017, 19:06 »
Pirelli rally bevalt me goed als voorband.
Vorige week teruggekomen van 2 weken Marokko met de ktm 690.

De voorband ging voor de 2e keer mee en doet het goed.
De achtetband ook pirelli rally na 1 week al bijna weg.

De volgende keer wel pirelli voor en achter de Dunlop 908.

Veel plezier daar.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Tuareg 2017
« Reactie #10 Gepost op: 19-02-2017, 12:47 »
Idd is een fijne voorband voor de lichtere fietsen. Voor de 950 had ik een wat agressievere nodig. Mijn motor is ook al helemaal klaar maar gisteren met proefrit er flink af gestapt en door m'n knie gegaan. Nu dus zorgen dat ik op tijd weer fit ben.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Tuareg 2017
« Reactie #11 Gepost op: 19-02-2017, 13:13 »
Idd is een fijne voorband voor de lichtere fietsen. Voor de 950 had ik een wat agressievere nodig. Mijn motor is ook al helemaal klaar maar gisteren met proefrit er flink af gestapt en door m'n knie gegaan. Nu dus zorgen dat ik op tijd weer fit ben.

Tja daar had ik al is wat over gezegd geloof ik , ik sluit me op in mijn kamer tot ik naar de rally vertrek wil geen risico nemen http://allroadmaniacs.nl/forum/Smileys/allroadmaniacs/stupid.gif

Maar zonder gekheid , beterschap met de knie .

Welke voorband gebruik je dan ?

Ik heb de afgelopen 3 rally's met de michelin enduro comp V gereden voor , en dat was eigenlijk ook best oke , wel miste ik nogal wat noppen aan het einde van de week , denk dat de Pirelli wat beter is in de stenen met de wat bredere noppen .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Tuareg 2017
« Reactie #12 Gepost op: 19-02-2017, 15:37 »
Ja, ik moet je bij deze gelijk geven.
Ik had bij normale enduro banden ook altijd last van afgescheurde noppen, maar dus niet bij die Pirellis rally. Voor op de 950 gebruik ik nu Mitas C-21. Bleef vorig jaar in Albaniƫ mooi heel is wat agressiever.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1242
Re: Tuareg 2017
« Reactie #13 Gepost op: 21-02-2017, 21:31 »
Zo aardig opgeschoten vandaag , alleen nog de carter bescherming met watertanks opknappen , ze lopen nu allebei leeg en de alu bevestiging is gaar , dus nog even een beugeltje lassen , gebruik een stukje ijzer in plaats van alu ,kan ik er schroefdraad in tappen , hoef ik niet met moertjes te klooien , alu is daar net te slap voor in dit geval .

https://myalbum.com/photo/i7XNNBSUgEGD/1k0.jpg

https://myalbum.com/photo/i7XNNBSUgEGD/360.jpg

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4351
Re: Tuareg 2017
« Reactie #14 Gepost op: 01-03-2017, 08:59 »
Tracks zien er goed uit, wel soms kruisende lijnen, geen idee wat ze daarmee aan willen. Gelukkig minder waypoints dus idd meer navigatie zoals beloofd.
None of us is as strong as all of us.