Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: motor ongeval trainingen  (gelezen 3297 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #15 Gepost op: 05-04-2017, 08:38 »
Heb je al een voorkeur voor een datum?

Ik zal je wat anders vertellen...... tis verschrikkelijk..... ik keek gisteravond op de kalender voor de genoemde data en op alle dagen is er wel wat met OF een afspraak OF mijn vrouw is aan het werk zodat ik niet weg kan  :-[

Klopt 25 Mei? Op Hemelvaartsdag? Dat is de enige die nog wel vrij is, maar vroeg me af of er dan wel een cursus is .......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #16 Gepost op: 05-04-2017, 08:46 »
Hey Betula,


Ik had al het vermoeden dat bij velen de agenda al redelijk vol zou zijn. Ik heb een wat late start gehad met het aankondigen van de data.  :-X  25mei klopt.


Een andere optie is om nog wat vrienden mee te vragen. Dan kun je de datum zelf bepalen.  ;)


Groet,
Albert

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #17 Gepost op: 16-05-2017, 19:14 »
Heb je al een voorkeur voor een datum?

Volgende week donderdag. Check je mail  ;) :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #18 Gepost op: 16-05-2017, 19:48 »
Hey Betula! Ik zie het net. Mooi man. Tot de 25ste.  8)

Post Merge: 16-05-2017, 22:26
En voor alle anderen. Er is de 25ste nog plek!  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #19 Gepost op: 22-05-2017, 10:05 »
Voor de snelle beslisser! Schrijf je nu in voor de Motor Ongeval Training op www.adventureshield.nl en krijg een noodverbandset gratis (twv 15,- euro).



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #20 Gepost op: 26-05-2017, 19:46 »
Ik heb gisteren bij member Motor Ongevallen Training gedaan. In één woord geweldig. Top dag!! 

Ik kan hier wel een heel verhaal typen maar zijn site www.adventureshield.nl zegt meer dan genoeg. In de morgen een uitgebreide EHBO met allerlei praktijk oefeningen en na de lunch de brommers opgestapt om het geleerde in de praktijk te brengen. Er wordt met name ook veel "gehamerd" op positiebepaling. Aangezien we vaak met de motoren op kleine weggetjes belanden waar zo snel geen straatnaambord of andere zaken voor handen zijn, zal je toch aan de centralist van 112 moeten kunnen doorgeven waar je je bevind.

Doordat ik druk met de stof bezig was ben ik vergeten wat meer foto's te maken. Op zijn Facebook pagina zullen er vast meer staan (maar ik heb geen Facebook).
 
Mooie locatie en het weer was prachtig



Enkele brommers in de rij


Reanimatie training


Oefening in het veld. Helaas strandde een van de motoren met waarschijnlijk een kapotte spanningsregelaar. Ik had gelukkig een sleep bij me welke men kon gebruiken om de boel weer aan te drukken/slepen.





Aan het einde het officiële certificaat/bewijs van deelname overhandigd gekregen. Deze kun je eventueel bij je ziektekostenverzekeraar indienen en een deel van de cursuskosten vergoed krijgen (mits deze dat toestaan en afhankelijk van je eigen verzekering).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #21 Gepost op: 27-05-2017, 09:22 »
Bedankt voor de feedback Betula. Ik vind het leuk dat ik je toch wat nieuws kon bieden, ondanks de vele EHBO en BHV lessen/trainingen die je via je werk al hebt gehad.


Ik heb ook een leuke trainingsdag gehad. Het bleef ook nog lang na de training gezellig!


Marco had het er wel zwaar mee hè.  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #22 Gepost op: 22-07-2017, 21:20 »
Komende zaterdag (29 juli) wordt er weer een training gegeven. Nog mooi voor de vakantie aan. Zo ga je goed voorbereid op avontuur. ;)


Meer info over de training is te vinden op www.adventureshield.nl


Bij de buren kun je nog enkele recensies lezen: https://www.bmwgsclub.nl/forum/topic/71194-ehbm-clubaanbieding/


Opgeven voor de training kan door een mail met je gegevens te sturen naar info@adventureshield.nl


Wie doet er mee?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #23 Gepost op: 24-07-2017, 08:22 »
De kalender is bij mij al een maand verder  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: motor ongeval trainingen
« Reactie #24 Gepost op: 24-07-2017, 08:56 »
  aangepast...

Verstuurd vanaf mijn SM-G388F met Tapatalk