Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: ARM Circuitdag zaterdagochtend 27 mei bij McNop NU INSCHRIJVEN IN DIT TOPIC!!  (gelezen 1116 keer)

Offline member

Hi lecram006, tuurlijk kan er iemand bij! Ik zal het lijstje bijwerken zodra ik weer achter mijn pc zit.

Licentie is inderdaad niet nodig als je zonder licentie je naw gegevens maar achterlaat op de lijst die in de kantine komt te liggen voordat je de baan opgaat. Dit vanwege verzekering technische redenen.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Offline member

• *
  • GAS IS ALLES!!
Oké topper... ik heb hem wel maar niet iedereen van onze groep volgens mij.
Bedank voor de uitleg

Offline member

• *
  • XT500/TT600R/AfricaTwin
Afgelopen zaterdag met de XT&SR Club Nederland wat rondjes gedraaid op de baan. Laatste 2 keer was de baan (te) nat maar nu een mooie droge baan. Hier nog wat foto's: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10207343887109049.1073742027.1642073301&type=1&l=d5bad7361a

Offline member

Ik ben er ook weer graag bij, samen met mijn zwager.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Offline member

• *
  • GAS IS ALLES!!
Heb het geld overgemaakt wortel.. :D

Offline member

Ik ben er ook graag bij 

Offline member

• *

Offline member

IK doe ook graag weer mee. Ik heb een KNMV licentie

Online member

Ik wil graag ook mee doen met een vriend ik heb een 125 crosser en hij een 250 enduro  bijde licentie

Offline member

• Ruurlo okt06
Super: ik kan toch naar de circuitdag! Kan ik een beetje aan de Husaberg gaan wennen.
Graag meld ik me aan (met KNMV licentie).

Offline member

Hoi Marcel, vorige x was super dus ik ben er weer bij en neem een introducee mee. Geld maak ik nu over.
Tot zaterdag, groetjes Michael Biljardt

Offline member

• Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + Honda XBR + GG TXT PRO 300
  • *
Mogelijk wil ik ook komen! Inschrijven is nogsteeds mogelijk?

Ik kom met Noppy die kant uit zaterdag! Knmv licentie aanwezig.
ARM facebook HIER

Offline member

Hi Marcel,

agendatechnisch zag het er somber uit, maar het lijkt te lukken: Arthur en ik zijn er ook weer bij. Zorg jij voor mooi weer?
Allebei met KNMV licentie.

Maurice

Offline member

Ik wil mijzelf en nog iemand,Sape,opgeven.

Groeten Peter.

Offline member

Het weerbericht voor Rutten ziet er fantastisch uit! Er zijn alleen nog maar goede redenen over om je alsnog op te geven !! Alle andere redenen zijn niet geldig !!  :D ;D 8)

grs,
Marcel

Advertenti3: