Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Bikkel weekend 28-30 jan 2011  (gelezen 14955 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 25
Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Gepost op: 17-11-2010, 17:07 »
Beste Bikkels.
Na een lange hete zomer is het tijd voor ons bikkels en kan het Bikkelweekend  2011 van start gaan. Jullie zijn van harte welkom In het weekend  van 28 tm 30 januari  2011 vanaf vrijdagmiddag 16.00 uur op Camping de Hammerhof te Echt. Op zaterdag morgen is vanaf 08.00 uur  de koffie klaar. Tijdens de 130 km lange rit worden jullie voorzien van broodjes en koffie., Aan de het einde van de middag staat er een grote pan snert klaar op de camping en kunnen we ons warmen aan een groot kampvuur. Op zondagmorgen kan iedereen de tent weer inpakken en rustig huiswaarts keren. Sluiting op zondag 12.00 uur. De opzet is verder "self supporting". Je kunt dus je eigen eten en drinken meenemen.

De rit kan individueel, of in groepsverband onder begeleiding (systeem D) worden gereden. De mensen die enkel de rit mee rijden moeten zaterdagmorgen rond 9 uur aanwezig zijn. Aanvang van de rit is 09:30 uur. Er wordt zaterdagmorgen een schifting gemaakt tussen de wat meer- en de wat minder ervaren rijders. Voor diegene die zelfstandig willen rijden is een Garmin GPS-track te verkrijgen. Let op! Dit is een GPS-track voor Garmin-apparaten.  Mensen die deze rit rijden worden dringend verzocht om zich aan de code-groen te houden!
 
Voorwaarden voor het Motorsideroads Bikkelweekend. Waar in deze voorwaarden wordt gesproken over motorrijder, bestuurder wordt daarmee zowel de mannelijke als de vrouwelijke persoon bedoeld. Begripsomschrijvingen: motorrijder, bestuurder Onder . motorrijder, bestuurder wordt verstaan degene die in het bezit is van een geldig motorrijbewijs en zich inschrijft Duopassagier Het is de motorrijder,bestuurder niet toegestaan tijdens dit weekend een duopassagier mee te nemen tijdens de bikkel rit .Aansprakelijkheid Door inschrijving van en deelname aan dit weekend gaat motorrijder, bestuurder akkoord met deze voorwaarden. Door inschrijving en betaling doet de motorrijder, bestuurder afstand van ieder beroep op gerechtelijke stappen tegen Motorsideroads . Voor ongevallen ontstaan vóór, tijdens of na dit weekend wijst Motorsideroads iedere verantwoording of verplichting af met betrekking elke schade, direct en/of indirect, aan personen, voertuigen of anderszins. De motorrijder, bestuurder is volledig verantwoordelijk voor door hem direct of indirect veroorzaakte schade of ongeval of voor overtredingen van wettelijke en ter plaatse van toepassing zijnde reglementen en voorschriften. De motorrijder, bestuurder zal nimmer Motorsideroads aansprakelijk stellen voor enige actie of nalatigheid door hun begaan. Niet gekentekende motoren worden niet toegelaten tot het terrein en de rit.
Betaling 18 € pp bij aankomst op de Hammerhof.
                       
deelname formulier  Ja, ik ga akkoord met de  voorwaarden en schrijf me in:
 
Voornaam.-------------------------
 
Achternaam:____________________________________________________
 
Kenteken:-------------------------------------------------------------------
 
Handtekening---------------------------------------------------------------
 
Datum -------------------------------------
 
E-mail  -------------------------------------------------------------
 
De route vanaf Eindhoven:
Volg de A2 richting Maastricht en neem afslag 46 Roosteren;
Neem op de rotonde de 1ste afslag op Holtum Noordweg richting Roosteren/Maaseik/Susteren/N296/Eindhoven/Echt;
Rij over de A2 heen tot aan de tweede stoplichten en sla daar rechtsaf;
Na 300 meter voor de witte villa links afslaan;
Blijf deze weg 2,5 kilometer volgen tot het bord “Bikkelweekend” .
De route vanaf Maastricht:
Volg de A2 richting Eindhoven en neem afslag 46 Roosteren;
Aan het einde van de afslag bij de stoplichten links afslaan;                       
Na 300 meter bij de stoplichten recht afslaan;
Na 300 meter voor de witte villa links afslaan;
Blijf deze weg 2,5 kilometer volgen tot het bord “Bikkelweekend”
 
Wie zal dit jaar de bikkeltrofee mee naar huis nemen?????
Print dit uit vul het in en breng het mee maar laat eerst even weten of je komt.
motorsideroads@gmail.com
 

 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1078
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #1 Gepost op: 17-11-2010, 17:18 »
Hmmm, lastige keuze aangezien dit de zelfde datum heeft als de OER oefen weekend in Emmen.  :confused:
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #2 Gepost op: 17-11-2010, 17:21 »
Hmmm, lastige keuze aangezien dit de zelfde datum heeft als de OER oefen weekend in Emmen.  :confused:

OH , staat dat al?
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1078
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #3 Gepost op: 17-11-2010, 17:24 »
Leven is makkelijker dan je denkt, maar moeilijker als je denkt.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #4 Gepost op: 19-11-2010, 11:01 »
brrrrrrrrrrr
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #5 Gepost op: 19-11-2010, 14:51 »
zo 2x opgegeven
 
Kijken of het nu lukt zonder gebroken teen  :D
Member of CMA-NL

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 117
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2010, 20:21 »
Lijkt mij erg leuk, moet alleen met mijn werk regelen.  :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 986
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2010, 20:32 »
Ook al op gegeven......
Heb nu nog even de tijd om me mentaal voor te bereiden ;)

Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan...
Honda '95 Africa Twin in Rally uitvoering. Beta 520 RR 2011

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #8 Gepost op: 24-11-2010, 21:59 »
Ik ga zeker proberen om er dit jaar ook weer bij te zijn.
Ik ga wel op zoek naar een betere slaapzak.... dit jaar brrrrrrrrrrr ::)
Gaan voor de gezelligheid en het mooie limburgse landschap in Januari.....

grtz,
Marco
 8)
Africa Twin Rd07a en Dominator RD08

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #9 Gepost op: 26-11-2010, 08:25 »
Kunnen julie iets meer zeggen over de rit zelf? Ik neem aan dat het bijna allemaal onverhard is? En heb je noppenbanden nodig of kan het ook met goede allroad banden?
 
Mij lijkt het ook heel gaaf, maar echt om de hoek is het niet. Ik kom zelf uit Hoorn (NH) en heb een aanhanger waar nog een motor bij kan. Dus als iemand mee wilt liften zodat we de kosten kunnen delen en, nog belangrijker, voor de gezelligheid, dan hoor ik dat wel ;)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 18
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #10 Gepost op: 26-11-2010, 10:22 »
Het Bikkel Weekend lijkt mij een te gek weekend en ik vindt het dan ook jammer dat ik op deze datum ook het OER weekend heb gepland.  :(  Datums zijn altijd lastig, bij een zachte winter rijden in februari de eerste boeren alweer uit en om zo min mogelijk overlast te veroorzaken zit ik dus vast rond deze periode. Helaas kan ik het weekend ook niet meer verzetten, De eerste 20 deelnemers hebben zich al ingeschreven en de crossbaan en de blokhut zijn alweer besproken.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #11 Gepost op: 30-11-2010, 09:01 »
Kunnen julie iets meer zeggen over de rit zelf? Ik neem aan dat het bijna allemaal onverhard is? En heb je noppenbanden nodig of kan het ook met goede allroad banden?
 
Mij lijkt het ook heel gaaf, maar echt om de hoek is het niet. Ik kom zelf uit Hoorn (NH) en heb een aanhanger waar nog een motor bij kan. Dus als iemand mee wilt liften zodat we de kosten kunnen delen en, nog belangrijker, voor de gezelligheid, dan hoor ik dat wel ;)

Iemand info over de rit? Is het vergelijkbaar met de allroad rit van arjan brouwer of is het meer een OTR rit?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #12 Gepost op: 30-11-2010, 19:53 »
Dag synesycer, ik woon in Amsterdam. Misschien kunnen we samen daar naar toe.
Groeten, Andries

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 45
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #13 Gepost op: 01-12-2010, 07:47 »
Dag synesycer, ik woon in Amsterdam. Misschien kunnen we samen daar naar toe.
Groeten, Andries

denk het wel, amsterdam ligt tenslotte op de route, waar voor ik definitief plan wil ik wel iets weten over de rit ;) Als het minder off the road is dan zo'n rit van arjan brouwer dan ga ik niet, maar anders ben ik heel graag van de partij. Wat voor motor heb je trouwens? (motor mag maximaal 170 kg zijn ivm maximaal gewicht aanhanger, anders mag hij niet achter de opel corsa  :P ).
 
Gr
Stefan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Bikkel weekend 28-30 jan 2011
« Reactie #14 Gepost op: 01-12-2010, 20:16 »
f 650 gs: 180 kg
Gr. Andries