Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Een leuke bijverdienste  (gelezen 1164 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Een leuke bijverdienste
« Gepost op: 22-12-2011, 13:06 »
Beste Tripy-gebruiker, beste liefhebber van uitstapjes/trektochten/langeafstandsritten, beste vriend,

Het volledige Tripy-team wenst u met veel plezier een vrolijk kerstfeest en een gelukkig Nieuwjaar boordevol hoop en geluk.
Wat ons betreft, belooft 2012 nu al een bijzonder gevuld jaar te worden met tal van leuke evenementen:
- Vanaf 1 januari zullen 420+ Tripy II GPS-toestellen zo’n 9.000 km afleggen tussen Mar del Plata (Argentinië) en Lima (Peru). Voor het derde jaar op rij worden alle assistentiewagens, perswagens en organisatiewagens van de Dakar-rally 2012 uitgerust met een Tripy om de bemanning het parcours te wijzen en om hun snelheid in gevaarlijke zones te controleren. Als u lid bent van Facebook, hier volgen onze avonturen in Zuid-Amerika.

- Nog in januari hebben we de eer u te ontvangen op de Brussels Motor Show 2012 (Stand All about Motorcyling 1.22 - Paleis 1). Kom onze stand bezoeken en ontdek onze laatste technische snufjes en bijzondere voorwaarden.

- Last minute: van 20 tot 31 december wordt het ‘VIP PACK 2012’ aangeboden tegen een verlaagde prijs (€48 in plaats van €68). Indien u nog niet over een Tripy II GPS beschikt en u er één aanschaft voor 31/12, dan krijgt u er het ‘VIP PACK 2012’ gratis bij. Vraag ernaar bij uw verdeler, hij heeft tijdens deze periode zeker nog een extra cadeautje voor u in de aanbieding.
- Ten slotte zoekt TRIPY voor 2012 ‘merkambassadeurs’ om het merk over de landgrenzen heen bekend te maken. Indien u onze producten door en door kent en waardeert, u denkt over leidinggevende talenten te beschikken en het principe van mond-tot-mondreclame tegen bezoldiging u niet afschrikt, dan nodig ik u uit om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.

Sportieve groeten 
Het Tripy Team

Post Merge: 22-12-2011, 13:11

Voelt er zich hier nu niemand geroepen voor "Tripy-ambassadeur" te worden in Nederland?
Zelf KAN en MAG ik dit niet, mijn steun heb je alvast voor 100%



Offline member

  • *****
  • Berichten: 440
Re: Een leuke bijverdienste
« Reactie #1 Gepost op: 22-12-2011, 17:56 »
Hey Marcel dat lijkt mij wel wat, kan je mij wat meer info sturen?


Ben benieuwd wat het allemaal inhoud.


Groet,


Frans
KTM adv. '04

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Re: Een leuke bijverdienste
« Reactie #2 Gepost op: 22-12-2011, 17:58 »
Hey Marcel, zo'n bijverdienste zie ik ook wel zitten. Maar ik ben Belg natuurlijk.
Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be