Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: MX-baan Utrecht  (gelezen 849 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
MX-baan Utrecht
« Gepost op: 24-06-2012, 14:46 »
Beste allroaders,

Graag zou ik weten wat jullie ervaring is met de baan in Utrecht. Als team hebben we daar een trainingsdag georganiseerd op 10 augustus en ik krijg vragen van mensen wat voor een soort baan het is. Zelf rijd ik daar nu 2 jaar met een KTM lc4 620 en met op kenda 778 banden is het heel goed te doen. Vorig jaar gereden met allroad banden, ging ook goed, maar met nat weer meer iets meer glijden.
Het is een relatief harde baan met niet van die enorme springheuvels. Nu heb ik verder geen ervaring op andere banen dus misschien zijn er mensen die de baan ook kennen en er iets over kunnen zeggen?

Groeten
John   
"stilzitten kan altijd nog..."

Offline member

  • *****
  • Berichten: 767
MX-baan Utrecht
« Reactie #1 Gepost op: 24-06-2012, 22:01 »
Ben er ook bij op 10-8. Ken de baan ook net en rij op een BIG 800S op noppen. Dus ben ook benieuwd :)
Greetz, Hans
BMW R1150RT

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: MX-baan Utrecht
« Reactie #2 Gepost op: 24-06-2012, 22:21 »
Ik heb er ook een paar keer gereden en een keer training van Carlo Hulsen gevolgd: idd een harde baan en heel goed te doen. Leuke baan en zeker op het achterstuk mooie sprongen te maken. De tafelberg is erg hoog, maar alleen voor de echte crossers in 1 keer te halen.  Als het nat is, is het er echter natuurlijk behoorlijk glad.
Als het erg druk is, hanteren ze echter een erg stom systeem voor de training op zaterdag: je moet dan achteraan in de rij aansluiten ipv dat ze de groep in 2en verdelen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 67
Re: MX-baan Utrecht
« Reactie #3 Gepost op: 25-06-2012, 13:25 »
 

Het kan id welleens druk zijn op zaterdagmiddag(lekker in het zonnetje :P ), maar we hebben de baan afgehuurd op 10 augustus :) , dus we hoeven gelukkig helemaal niet te wachten. Er zal ook zeker tijd zijn om vrij te rijden :D .
"stilzitten kan altijd nog..."

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 58
Re: MX-baan Utrecht
« Reactie #4 Gepost op: 28-06-2012, 22:37 »
GoPro hero HD 1 lap mc utrecht and crash *1080p*
 
Leuk filmpje van een rondje bij mc utrecht