Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Naar Mongolie  (gelezen 1739 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 88
Naar Mongolie
« Gepost op: 12-07-2009, 18:40 »
Hallo allemaal,
ik wil met de motor naar mongolie omdat dat land (en Kazachstan) enorm mooi moeten zijn qua landschap. Ik ben 55 en ik heb een lichte beperking, namelijk een rechteronderbeenprothese; da's geen enkele belemmering om motor te rijden, ik heb nu een Guzzi met span. Ik ben nu op zoek naar een XT 600 of Transalp, daar gaat een buizenframe aan en daar komt weer een kist op voor kleding, gereedschap etc. Ben van zins om de motor te laten vervoeren naar Kiev om zoveel mogelijk tijd aan de reis te besteden. Bedoeling is 2010, uiterlijk 2011; duur max 6 weken, de motor blijft daar en kom via de Trans Mongolie express naar Being en vandaar met het vliegtuig weer naar huis. Daarom een low budgetmotor, de hele reis hoeft niet de hoofdprijs te kosten, heb ook nog een huis om te betalen!
Spreekt dit je aan, neem dan kontakt met me op j.krijneapestaartjehomepuntnl; aanpassingen kunnen natuurlijk altijd, heb ook niet de wijsheid in pacht!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Naar Mongolie
« Reactie #1 Gepost op: 12-07-2009, 19:51 »
Hartstikke leuk!
Kom dan zeker even naar het travelmaniacs weekend om inspiratie en reisgezelschap op te doen. 11, 12 en 13 september. Zie topic elders op dit forum.
 

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Naar Mongolie
« Reactie #2 Gepost op: 21-08-2009, 23:08 »
Misschien is het interessant om de voornemens van Ratman te lezen:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/198281/Reis-naar-Kazakhstan-2009-wordt-2010-1.html