Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: last minute desert trip, boot heen 27-5 terug 14-6  (gelezen 1202 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
last minute desert trip, boot heen 27-5 terug 14-6
« Gepost op: 15-03-2010, 17:12 »
Er kan iemand aansluiten met een tripje naar de sahara, op bovenstaande data.

Naar Algerije!  Gids en paperassen zijn voor elkaar. je hoef alleen een visa aan te vragen en boot ticket te kopen. Beetje meebetalen aan de gids en gezellighijd mee nemen. Je motor moet geschikt zijn voor de woestijn en ervaring vereist. dagen kunnen lang zijn en problemen kijken we positief tegen aan  :D .
Nu met z´n 4en heen.
 Na de trip in Algerije rijd ik zelf door het noorden naar Tunesie en steek daar de grens over. mag je ook mee, of met de andere 3 terug spanje in op de veerboot.  Totaal is dus 3 weken algerije en eventueel nog 2 weken Tunesie.

zoals het er nu naar uit zit raak ik/we per motor naar zuid Spanje toe, almeria. Ik zoek nog een beter optie, dus als iemand met de auto kan rijden en aanhanger er achter, nog beter, ik weet wel een parkeer plek in spanje.

ook gezocht.. Iemand die een betere optie weet dan op de motor heenrijden naar zuid spanje! achter in een vrachtwagen en mee in de cabine bijvoorbeeld.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: last minute desert trip, boot heen 27-5 terug 14-6
« Reactie #1 Gepost op: 15-03-2010, 20:42 »
Wat voor op/ombouw moet er gedaan zijn voor de motor. Heb een standaard WR450F. Een grotere tank of id? Kan nu zo'n krappe 200km rijden. En is de WR wel geschikt of moet het een meer lange afstandsbrommert zijn? Beetje afhankelijk van het werk wat de komende weken duidelijk wordt zijn er mogelijkheden. Enig idee van de kosten. Vervoer is kan ik waarschijnlijk wel een optie voor regelen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: last minute desert trip, boot heen 27-5 terug 14-6
« Reactie #2 Gepost op: 15-03-2010, 20:50 »
Klinkt als een erg gave trip! Maar ben wel benieuwd op welke motor je dit gaat doen, is de  999 nu af? ;-)


Groeten, jos

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: last minute desert trip, boot heen 27-5 terug 14-6
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2010, 02:08 »
Ik ga zeker op de 999 jah :)
 
Een wr-f in goede staat is prima geschikt, als je je bagage maar mee kan nemen inclusief kamperen ed. Je zal zeker een grote tank nodig hebben, range zo'n 400 a 450km top.
Er zit een 500+km asfalt dag bij, maar dat moet een wr ook kunnen, hard rijd je er toch niet.
Dan is heenrijden alleen geen optie, maar dat is prima :) vooral als je nog een plekje op een aanhanger over heb (of op mijn aanhanger).
 
Jos, nu heb ik een doel om de 999 af te maken, dus moet ik en komt het ook wel goed  :D