Algemeen > GPS / Navigatie

Nieuwe All Terrain Zumo XT nav

<< < (2/36) > >>

sigmund freud:
Jammer dat de prijs zo hoog is en dat je niet eigen kaarten (OsmAnd of Google maps) kan gebruiken.
Koppelverkoop:

- Scala rider erbij kopen om geluid te ontvangen €215——389 erbij.


En je smartphone koppelen met dit apparaat leuk voor de westerse wereld maar niet in een land als Marokko (ik neem aan dat er alleen zendmasten staan in de plaatsen en dorpen)??
Ben benieuwd of het merk gebonden smartphones zijn?
De Apple’s/Samsung’s/Motorola’s
Koppelen met InReach waarvoor is dat nodig kan je met de zumo een bericht intikken?
Noodknop indrukken van de InReach is toch goed genoeg......

didado:

--- Citaat van: sigmund freud op 04-03-2020, 21:57 ---Jammer dat de prijs zo hoog is en dat je niet eigen kaarten (OsmAnd of Google maps) kan gebruiken.
Koppelverkoop:

- Scala rider erbij kopen om geluid te ontvangen €215——389 erbij.


En je smartphone koppelen met dit apparaat leuk voor de westerse wereld maar niet in een land als Marokko (ik neem aan dat er alleen zendmasten staan in de plaatsen en dorpen)??
Ben benieuwd of het merk gebonden smartphones zijn?
De Apple’s/Samsung’s/Motorola’s
Koppelen met InReach waarvoor is dat nodig kan je met de zumo een bericht intikken?
Noodknop indrukken van de InReach is toch goed genoeg......

--- Einde van citaat ---


Ik ben geen groot Garmin fan hoewel ik wel een 680 heb en een Zumo heb gehad maar je gaat te kort door de bocht als het gaat om kaarten. Op een Garmin kan je juist heel veel soorten kaarten zoals OSM kaarten installeren. OSMand is een app en niet een kaart. Uiteraard geen Google Maps. Google wil tegenwoordig dat je betaalt voor hun kaarten als app ontwikkelaar of in dit geval een nav systeem fabrikant.

propje:
marokko heb je bijna beter bereik als in ned.

goofys:

--- Citaat van: sigmund freud op 04-03-2020, 21:57 ---Jammer dat de prijs zo hoog is en dat je niet eigen kaarten (OsmAnd of Google maps) kan gebruiken.
Koppelverkoop:

- Scala rider erbij kopen om geluid te ontvangen €215——389 erbij.


En je smartphone koppelen met dit apparaat leuk voor de westerse wereld maar niet in een land als Marokko (ik neem aan dat er alleen zendmasten staan in de plaatsen en dorpen)??
Ben benieuwd of het merk gebonden smartphones zijn?
De Apple’s/Samsung’s/Motorola’s
Koppelen met InReach waarvoor is dat nodig kan je met de zumo een bericht intikken?
Noodknop indrukken van de InReach is toch goed genoeg......

--- Einde van citaat ---

OSM kaarten kan je wel degelijk installeren. Dezelfde als in Osmand. Google Maps kan je sowieso niets mee.
Smartphone koppelen gaat via bluetooth en heeft niets te maken met bereik.
InReach gaat via satellieten.
Niet eens zo'n gek apparaatje dus.  Wel duur.

sigmund freud:
Okay ik ga kort door de bocht om reacties uit te lokken.
Maar dan snap ik niet dat Garmin niet zegt dat er verschillende typen kaarten dan van hun zelf op dit apparaat geplaatst kan worden?
Lezen zei dit soort forums niet?
Je zou zeggen dat Garmin toch voelsprieten moet hebben wat eronder (Weg en/of Off road)motorrijders leeft?
@didado kan je het staven wat betreft de verschillende soorten typen kaarten zoals OsmAnd?
Post Merge: 04-03-2020, 22:59@goofys Heb je dit al gelezen?
https://www.gps.nl/motornavigatie/garmin_zumo_xt.html
Graag over InReach - Zumo lezen.....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie