Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Interessepeiling 4 tot 6 weken offroad vakantie mei of september 2022  (gelezen 658 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Na 2 jaar uitstellen door Corona wil ik volgend jaar eindelijk een sabbatical nemen. Het plan is om dan om samen 4 a 6 weken Zuidelijk Afrika of Zuid-Amerika per 4wd te doen en ik nog 4 weken motor. Ik ga er sowieso een aantal maanden tussenuit.


Voor de motortrip is het idee om de motor op de vrachtwagen naar zuid-Spanje of Griekenland te laten vervoeren, daarheen te vliegen en dan zoveel mogelijk offroad terug te rijden en daar wil ik iig een maand voor uittrekken. De TET ligt voor de hand maar ik hou ook van eigen tracks maken en improviseren, de bedoeling is dat het een keigave trip wordt :}


Zijn er hier anderen met vergelijkbare plannen? Het lijkt me leuker om met 2 of 3 man onderweg te zijn, en natuurlijk veiliger.
Ik heb nu al zin, haha!
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Topic gaat dicht, trip is gepland. 2 maanden vrij genomen voor zo ongeveer 3 weken met de motor offroad, 1 week met de fiets, 3 weken met de auto en 1 week om bij te komen.
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5