Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 298738 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #255 Gepost op: 01-02-2006, 18:55 »
Los daarvan restaureer ik van alles, motor's auto's enz en doe ik veel spuitwerk, voornamelijk airbrush-werk, zoals Helmen.


He Dennis,

Welkom. toevallig ervaring met het spuiten van Acerbis tanks?

Doei,
Corné
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11346
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #256 Gepost op: 02-02-2006, 15:44 »
Even afsplitsen, uit respect voor de nieuwelingen: http://www.allroadmaniacs.nl/index.php/topic,1044.0.html

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #257 Gepost op: 04-02-2006, 23:41 »
Dag All-maniacs.

Bart is de naam met als nic B-art.
Rij zelf 1100GS sinds 3 jaar. Mij de GSclub in aanraking gekomen met Allroad rijden.
Kijk hier op dit moment af en toe. Mogelijk zal ik wat meer gaan schrijven na nu. :)

Heb het rondje putten gereden van Lucas, was gezellig.

B-art

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #258 Gepost op: 04-02-2006, 23:59 »
Howdy B-art!

Welkom

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 148
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #259 Gepost op: 05-02-2006, 20:56 »
Gezellie! :D
Groeten,
D@@n

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 49
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #260 Gepost op: 05-02-2006, 22:24 »
Ey Bart   :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 375
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #261 Gepost op: 08-02-2006, 00:13 »
Hallo allemaal,

Ik wil me ook graag ff voorstellen aan jullie,
Ik heb mijn naam gekozen omdat ik de Amsterdam -Dakar Challenge 2006 ga rijden onder deze naam.
Ik heb op dit forum al verschillende malen als gast het een en ander mogen lezen, en vond het nu toch maar eens tijd worden om me aan te melden en voor te stellen.
Ik zag hier al verschillende bekende " gezichten " staan, van een ander forum waar ik ook vaak verblijf , daar ben ik aangemeld als Et .
Dus misschien dat ik jullie hier lastig mag vallen met vragen die voor mij van belang kunnen zijn over /met mijn "grote" reis.



It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #262 Gepost op: 08-02-2006, 07:05 »

Dus misschien dat ik jullie hier lastig mag vallen met vragen die voor mij van belang kunnen zijn over /met mijn "grote" reis.



Alleen in ruil voor mooie foto’s en verhalen ;)

Welkom Joe!

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 120
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #263 Gepost op: 08-02-2006, 14:44 »
Officieel aangemeld, anders wordt het zo verwarrend. 8) Normaal gesproken rij ik op een dikke 2 cylinder Honda, maar nu heb ik er een speeltje bij!

Ik rij sinds kort op een XR400 en ik moet zeggen, dat rijdt super!  Nu moet het er maar van komen om het "echte werk" te leren,  met behulp van jullie :-X ::).
Get on, Sit down, Shut up en Hang on!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #264 Gepost op: 08-02-2006, 14:52 »
Welkom hier,

Het echte werk kun je hier wel in de vingers krijgen ::) En nu als de bliksem je opgeven voor het TM weekend op 4 en 5 maart :) :)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 120
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #265 Gepost op: 08-02-2006, 14:54 »
Thanx :D, ik ga me gelijk opgeven!! ::) ;)
Get on, Sit down, Shut up en Hang on!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #266 Gepost op: 08-02-2006, 15:25 »
Officieel aangemeld, anders wordt het zo verwarrend. 8) Normaal gesproken rij ik op een dikke 2 cylinder Honda, maar nu heb ik er een speeltje bij!

Ik rij sinds kort op een XR400 en ik moet zeggen, dat rijdt super!  Nu moet het er maar van komen om het "echte werk" te leren,  met behulp van jullie :-X ::).

 ??? voorstel topic  ???

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #267 Gepost op: 08-02-2006, 15:41 »
Hoi allemaal,

Ik ben Geert Schuring, 23 jaar, ik woon in Ede en ik rij een yamaha XTZ 750. Ik hoop in april mee te gaan naar marocco, maar ik moet nog zien of ik dat op tijd krijg voorbereid. :-\

groeten,
Geert.
Waar geen weg is, is een wil.

Offline member

  • HP2
  • Member
  • *
  • Berichten: 136
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #268 Gepost op: 08-02-2006, 16:57 »
Hallo allen,

Veel bekenden hier...ook een aantal namen die ik wel eens heb gehoord maar waarvan ik de bijbehorende persoon (nog) niet ken.

Voor degenen die mij nog niet kennen: ik ben Albert, op het GS-forum en nu ook hier wel bekend als "el Dentista Volante". Ik reageer ook op EDV (en soms ook wel op "hey!").

Qua motoren kun je bij mij thuis aantreffen: een HP2, een R1100GS, een XT600 en een XT350. Je kunt dus gerust stellen dat ik me 't liefst op onverhard begeef. Hiervoor heb ik echter ook een Honda CB750KZ gehad en daarmee kon je beter op 't asfalt blijven. Die motor is er dus ook niet meer  :D.

Ik was altijd wel in voor een ritje allroad/offroad maar sinds ik laatst m'n eerste enduro heb gereden ben ik bang dat daar nu veel meer tijd in gaat zitten. Ook heb ik de smaak van de rally raid te pakken gekregen en in mei ga ik voor de tweede keer naar Spanje om de Alto Turia Ride te winnen rijden. Maar als 't kan probeer ik ook wat gezelligheidsritjes mee te pakken.

see you around!
Met vriendelijke groet,

Albert J. Siemers

"Assumption is the mother of all fuck-ups"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #269 Gepost op: 08-02-2006, 17:40 »
hey  ;)
welkom jij bent diegene dus met de witte hp2 :)