Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?  (gelezen 1973 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1852
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #15 Gepost op: 23-04-2020, 00:14 »
Alleen vallen zwakke bedrijven niet om, die krijgen overheidssteun.

Die overheid steun is max 60% van de loon-kosten.
Hypotheken, huren, verzekeringen, lease kosten lopen gewoon door...…….
Dus alleen de bedrijven met "vet op d'r botten" blijven bestaan.
KTM 690 Enduro '16, (KTM 690 Enduro '14 RIP) KTM 690 SMC '09, Maico 500 '87, 2 x BMW R90/s '74, BMW R75/6 '75   en nog heel veel half afgebouwde projecten.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #16 Gepost op: 23-04-2020, 15:32 »
Met als mogelijk gevolg dat de bossen afgesloten blijven voor recreanten en slechts toegankelijk worden voor mensen in beschermende kleding met gezichtsbescherming en die zich dan minstens met 50 km/h moeten voortbewegen op enig voertuig met een onderlinge afstand van 15 m.... :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 768
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #17 Gepost op: 23-04-2020, 20:40 »
Roswell!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #18 Gepost op: 23-04-2020, 22:52 »
Roswell!

Heb jij ook al een hoedje van aluminiumfolie? Schijnt goed te werken.
Marcel

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #19 Gepost op: 23-04-2020, 23:37 »

Ik zit al 5 weken pinned-down in de Ardennen - werk met verblijf.

Ik rij een dikke diesel maar voor de maaitraktor moet ik wel es benzine hebben. Grote tuin hier, wah.

Dat was vorige week een eurootje rond, de liter. Net Marokko. 10 dirham  :)

Toen had ik ook iets van complottheorie, hoor. Zo van, crisis is een hoax. Pure pesterij. Maken ze de benzine spotgoedkoop en niemand die het mag gebruiken  ;D


15 dollar per vat is wel heel lang geleden  ::)
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #20 Gepost op: 25-04-2020, 08:30 »
Hoe krijg je de forensen toch naar hun werk met OV> Rogier van Boxtel bestuurder en politicus en nu president directeur van de NS lanceert dan toch maar mondkapje op.


De Duitse automobiel club vindt nu dat het dieselrijverbod in de stad nu maar opgeheven moet. Recente metingen tijdens coronatijd weerleggen alle theorieen. De Duitse regering is in twijfel gebracht.
Diesel stikt dus toch niet en de tering herrie die zon zelfontbrander maakt krijg je er ook weer gratis bij leuk als je in de stad woont.



O ja en staats secretaris van Veldhoven niet uit Veldhoven gaat statiegeld op kleine plastieken en later ook blik invoeren. Wetenschappelijk bewezen dat dat 90% minder afval in milieu brengt. Ik vraag me al tijden waarom zon wetenschappelijk onderzoek nou 30 jaar heeft moeten duren. De gemiddelde Brabantse boer weet dat toch die hoeft er niet eens over na te denken. Je treft er vervolgens de industrie wel mee, benzinepomphouders zien hun omzet dramatisch kelderen, beetje A2 pomphouder jast er per dag toch al gauw een pallet of 4 blijk door, de Sligro levert er elke dag de Jumbo ook zelfde familie en das weer familie van Michiel de Ruyter (acteur) en ook sponsor van Max Verstappen en die familie sponsort zichzelf ja dat kan ook fiscaal voor Dakar en LeMans.
Dus die mevrouw van Veldhoven ziet uiteindelijk de kans dat allemaal de nek om te draaien op de lange termijn.


OK ff nog wat anders met 9/11 is zowat elk project gecanceld dat was toen de grootste crisis.


Voor mij is het meest memorabel de nacht dat Elvis Presly dood ging, ik zat namelijk in m'n motorpak te wachten on 2.00hr 's-nachts om naar Hockenheim te vertrekken, ik had afgesproken met 'n fietsenmaker die niet op kwam dagen en ben dus on 4.00hr m,n nest maar ingekropen. Was ook nog in de tijd dat ik aan de snelweg woonde opdraaide in de nacht de naald op 180 zetten vanuit Brabant  tot bij Venlo of Maastricht. Echte Yoshimura zo een de een FIM approval had CE bestond toen nog niet.


Dat laatste gaat nu ook wel opvallen al die motoren in coronatijd onderweg over de dijkjes met zo een CE gecertificeerde decibelniveau


Zo ik ben er weer ff klaar mee.
Dit was mijn bijdrage voor dit jaar.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #21 Gepost op: 25-04-2020, 09:45 »
Leuk man.
Kan je niet 1 x per week zo.n mooi column schrijven.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #22 Gepost op: 26-04-2020, 18:11 »
Leuk man.
Kan je niet 1 x per week zo.n mooi column schrijven.
Ik ga het proberen....
September Oktober gaan we proberen de Hixpania te doen, je kan er inschrijven in de voordelige dummy klasse, tenminste dat kon ik er verleden jaar van begrijpen.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #23 Gepost op: 27-04-2020, 02:12 »
Dan wel graag met kop en staart en iets waar ik nog een touw aan vast kan knopen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1852
Re: Eindelijk, crossen in de bossen én gratis geld van Shell?
« Reactie #24 Gepost op: 28-04-2020, 02:15 »
Voor muziek vragen; Toots Thielemans…..
KTM 690 Enduro '16, (KTM 690 Enduro '14 RIP) KTM 690 SMC '09, Maico 500 '87, 2 x BMW R90/s '74, BMW R75/6 '75   en nog heel veel half afgebouwde projecten.....