Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Motorverhuur china.  (gelezen 3532 keer)

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Motorverhuur china.
« Gepost op: 22-10-2008, 21:56 »
Is het mogelijk om in china motors te huren? Ik probeer wat online te zoeken maar ik kan niks vinden.

 :-X Dit ziet er niet heel goed uit http://www.horizonsunlimited.com/hubb/southern-asia/renting-motorcycle-shanghai-good-rides-29410#post151239

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Motor verhuur china.
« Reactie #1 Gepost op: 22-10-2008, 22:15 »
Huren? dingen kosten daar toch bijna niks? :D ;)
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Motorverhuur china.
« Reactie #2 Gepost op: 22-10-2008, 22:33 »
Heh, zusje heeft daar zo'n elektrisch scooter geval. Kost maar ietsje meer dan 100 euro. Maar dat is het (nog) net niet :).

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Re: Motorverhuur china.
« Reactie #3 Gepost op: 22-10-2008, 23:53 »
Heh, zusje heeft daar zo'n elektrisch scooter geval. Kost maar ietsje meer dan 100 euro. Maar dat is het (nog) net niet :).

Hihi nah als je sowieso nog ff wacht.. china gaat nu ook economisch mee op de bek dus volgend jaar kost die nog-net-niet scooter nog maar de helft van bijna nix..  ;D

Verder kan ik je niet helpen met je topic.. sorry..  :-X

Laterz!  8)
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Motorverhuur china.
« Reactie #4 Gepost op: 25-10-2008, 20:01 »
Inderdaad denk ik dat je beter af met met het kopen van een sjeng ofzo. bijna allemaal een honda 125cc 4takt kloon blokje die heel betrouwbaar is inmiddels. In africa kosten ze 600 a 800 dollar nieuw, dus ga uit van zoiets als blanke daar ook. Als je hem na 2 weken weer verkoop (of zolang je wil natuurlijk....) dan ben je nog steeds minder kwijt dan je voor huren zou zijn als je een voor jouw bekend merk gaat zoeken.

Voordeel ook dat ze die dingen OVERAL kunnen repareren.

ps: het blok is super betrouwbaar. alles er om heen heb je nog wel eens wat 'afstelwerk' aan. Maar das allemaal met een leatherman en hamer (of steen) te doen.

Offline member

  • Woestijnrakker
  • *****
  • Berichten: 3744
Re: Motorverhuur china.
« Reactie #5 Gepost op: 25-10-2008, 23:45 »
Nouja, nu ik me wat inlees schijnt het motorrijden in china niet heel makkelijk te zijn. Je internationaal rijbewijs is daar niet geldig en ze pakken je daar echt op. Wellicht eens kijken of ik een chinees rijbewijs al kan halen.