Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Opsporing verzocht = Gestolen!!  (gelezen 54591 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #45 Gepost op: 15-09-2015, 22:12 »
Zou 3r zelf ook toe in staat zijn om zo'n vent op te zoeken met een groepje, maar je loopt daar wel een risico mee...

voor hetzelfde geld heeft de mp-aanbieder ze ook te goeder trouw gekocht van de kl**tzak die ze gejat heeft, en heeft ie l*l hem idd wijs gemaakt dat ze onder zijn motor zouden passen... zou lullig zijn als je hem dan tegen de vlakte tikt, en hij kan er ook niks aan doen.
Heb dat nu al een enkele keer meegemaakt op mijn werk (universiteit) met gejatte laptops. Beter kun je een afspraak maken om te kijken, vraag om betere detail foto's en doe jezelf voor als geïnteresseerde klant. Dan met 2 man erheen, evt politie inlichten dat je dit wilt doen, met de foto's die je toegestuurd hebt gehad en detail foto's van je eigen toen de boel nog in bezit was...
Wil/kan de politie er niks mee, dan kan je hem ook gewoon aanspreken op het feit dat het jouw wielen zijn, als je het ook definitief weet bij bezichtiging.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 476
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #46 Gepost op: 15-09-2015, 22:48 »
Ik heb ze 100 prct herkend op detail beschadiging die op mijn foto's en zijn MP foto's identiek zijn.
En de hermandad is er meebezig. En idd, hij zou ze te goeder trouw gekocht kunnen hebben.
Dus het wordt vervolgd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #47 Gepost op: 15-09-2015, 22:59 »
als we nou gewoon als hoogste bieden en er met een groepje heen gaan ...
gewoon allemaal hoog bieden, eens kijken wat hij gebeurt.


jeroen, hoe zeker ben je dat het de jouwe zijn? en die uitlaten?

Offline member

  • Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4773
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #48 Gepost op: 15-09-2015, 23:14 »
Wat doet de verzekering als er spul terug word gevonden?

Als de verzekering je uit betaald zou ik de politie inlichten en verder niet te veel aan doen. Mocht het niet verzekerd werk zijn zou je er in mijn ogen juist beter zelf achteraan kunnen gaan.

Nummer al gebeld om adres te vragen?
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1852
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #49 Gepost op: 16-09-2015, 00:38 »
Tís allemaal mooi K*T!!! ook de dief weet nl waar je woont.......

Ik ben heel benieuwd wat de jongens van "Hermandad" gaan doen.
KTM 690 Enduro '16, (KTM 690 Enduro '14 RIP) KTM 690 SMC '09, Maico 500 '87, 2 x BMW R90/s '74, BMW R75/6 '75   en nog heel veel half afgebouwde projecten.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #50 Gepost op: 16-09-2015, 06:43 »
Ik heb ze 100 prct herkend op detail beschadiging die op mijn foto's en zijn MP foto's identiek zijn.
En de hermandad is er meebezig. En idd, hij zou ze te goeder trouw gekocht kunnen hebben.
Dus het wordt vervolgd.
hou ons op de hoogte
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1681
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #51 Gepost op: 16-09-2015, 08:13 »
Jeroen,

Als je zeker bent, politie bellen, uitleggen en afspraak met de verkoper maken. Zijn het je velgen dan is er om zijn minst sprake van heling!
(staat hoog op het prioriteitenlijstje i.v.m. z.g. HIC criminaliteit) Iets met van de heler naar de steler....

Heling is een strafbaar feit wat altijd blijft bestaan, zowel te goeder als te kwader trouw.. (ben even de juridische term kwijt) Als de verkoper, achteraf, te goeder trouw blijkt te zijn (na uitspraak rechter) dan heb je pech. Maar dat heeft weer met eigendom, eigenaar, bezitter, etc. te maken. (civiel recht)


[moraal ridder modus]Er zo met een knokploeg heen gaan raad ik ook af. Je hebt dan misschien wel je gelijk gehaald en je velgen terug, maar zeer waarschijnlijk ook een aantekening in een register waar je niet op wilt staan.[/moraal ridder modus]
Gerrit :)

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #52 Gepost op: 16-09-2015, 10:37 »
Velgen en uitlaat gewoon terug kopen als je dat wilt. De verzekering zal dat vergoeden.

Verkoper kan ter goeder trouw zijn.
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4773
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #53 Gepost op: 16-09-2015, 10:57 »
Velgen en uitlaat gewoon terug kopen als je dat wilt. De verzekering zal dat vergoeden.

Verkoper kan ter goeder trouw zijn.

Kan, maar is wel snel. Zitten twee dagen tussen. Dan zou die de velgen op marktplaats oid aangeboden hebben, heeft de andere ze gekocht/gepast/(verzonden of opgehaald) en weer tekoop aangeboden.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #54 Gepost op: 16-09-2015, 11:01 »
Ik zou het allemaal niet TE lang uitstellen, gegarandeerd lezen de dieven hier mee hoor, ik geloof zelfs dat ze ons bijna weten wonen.
Maak dat je je spullen terug hebt, .................desnoods terug gaan stelen,
Wat van mij was, ....................en ik wist het liggen......kwam terug (op de één ....of andere mannier !
Stelletje gangsters, als ze eens gaan werken voor hun spullen........nondedjuu
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 476
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #55 Gepost op: 18-09-2015, 11:26 »
Ff in het kort, motorfiets is in onderdelen aangetroffen en verdachte zit binnen.
Nu is het ff afwachten hoe eea wordt afgehandeld en afgewikkeld, zowel strafrechtelijk als verzekerings technisch.




Offline member

  • Modder'ator Yamaha TT600E Belgarda + Honda CR250R + GG TXT PRO 300
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4773
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #56 Gepost op: 18-09-2015, 11:46 »
Kijkaan! Helaas valt er meestal weinig te plukken en zal zo iemand het waarschijnlijk weer doen :(

Hopelijk word je er niet slechter van
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 539
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #57 Gepost op: 18-09-2015, 16:50 »
Mooi!! Succes met de verdere afwikkeling.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #58 Gepost op: 18-09-2015, 17:06 »
Ik zou graag wat meer details horen, maar ik neem aan dat je die niet delen kan hier? Wel goed werk van de politie in iedergeval!
(lijken me overigens wel amateurs als je meteen da de diefstal de handel op marktplaats zet  ::) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 476
Re: Opsporing verzocht = Gestolen!!
« Reactie #59 Gepost op: 18-09-2015, 17:25 »
Details ga ik zeker met jullie delen maar nu idd nog ff niet.
Wordt zeker vervolgd.