Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: bijna terug...  (gelezen 1073 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
bijna terug...
« Gepost op: 23-06-2013, 18:51 »
Hoi allemaal, het is al weer even geleden dat ik actief ben geweest op het forum en met de ktm.
De laatste rit op de de ktm was woon-werk, op weg naar huis viel op de snelweg plotseling het vermogen weg. Vuiltje in carb dacht ik en ben zo naar huis gesukkeld. Motor in de garage  en paar weken later de carb maar eens eruit gehaald en schoongemaakt. Boel weer in elkaar en rijden maar, dacht ik....
Hier moest dus meer aan de hand zijn, maar tot gisteren middag heb ik niet de tijd/zin/moed gehad om verder te kijken. Na een paar dagen ruimte maken in de garage ben ik eindelijk aan de slag gegaan en het probleem was al snel duidelijk: vastgelopen lager op de tuimelaar van de inlaatklep, daardoor versleten nok op de nokkenas. Tja, als er geen brandstof in kan, komt er ook geen vermogen uit... Nu alle spullen voor reparatie besteld en hopelijk  volgende week alles binnen om de boel weer in elkaar te zetten.
Dus met een beetje geluk kan ik volgende week de onverharde paden weer eens  opzoeken, sjonge wat heb ik daar ineens weer zin in! En daarna maar weer eens een ARM ritje, want dat is al weer veel te lang geleden. Gelukkig zie ik nog veel bekende namen op het forum, en ook een hele hoop nieuwe.
Wellicht tot binnenkort!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: bijna terug...
« Reactie #1 Gepost op: 23-06-2013, 19:39 »
Succes! ;)

Kom snel weer eens rijden in Vianen; ik heb daar diverse lange tracks.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: bijna terug...
« Reactie #2 Gepost op: 23-06-2013, 22:33 »
Succes! ;)

Kom snel weer eens rijden in Vianen; ik heb daar diverse lange tracks.
Zal ik er een roadbookje van maken Frank  :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: bijna terug...
« Reactie #3 Gepost op: 24-06-2013, 06:58 »
Kom ook gezellig langs Marcel!

Nee, dit is maar één track met één heeeeele lange pijl ;D Maar dank voor het aanbod anyways :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: bijna terug...
« Reactie #4 Gepost op: 24-06-2013, 12:46 »
[size=78%]Nee, dit is maar één track met één heeeeele lange pijl[/size] ;D [size=78%] Maar dank voor het aanbod anyways[/size] :D


Die pijl heet A2?  ;D
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: bijna terug...
« Reactie #5 Gepost op: 29-06-2013, 21:32 »
Dan kan je beter hier naartoe komen Frank, ik woon tegenwoordig in het zuid-oosten van het land, met vollop onverharde wegen  :)

Maar vandaag de motor weer in elkaar gezet, en hij lijkt het weer te doen. Ik moet alleen de choke openhouden omdat ie anders afslaat, nog eens even kijken wat daar aan te doen is. Dan nog wachten op een nieuwe  accu, want de oude is ondertussen overleden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: bijna terug...
« Reactie #6 Gepost op: 30-06-2013, 01:06 »
Ok, Jan, doen we!