Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Found my bike  (gelezen 1316 keer)

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Found my bike
« Gepost op: 04-08-2016, 21:04 »

Offline member

  • *****
  • Berichten: 727
Re: Found my bike
« Reactie #1 Gepost op: 04-08-2016, 21:11 »
" ...zeker niet met een motor van 200 kilo aan de hand...."  ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11352
Re: Found my bike
« Reactie #2 Gepost op: 04-08-2016, 21:18 »
Interessante video!

Gerelateerd onderwerp; ik vond in mijn huurauto van Europcar iets dat op een propje kauwgom leek, zo groot als het topje van je middelvinger.

Je kon het indrukken en dan ging er een blauw lampje branden. Het was blijkbaar ergens van onder het dashboard afgevallen waar het vastgeplakt hoorde te zitten. Maar door de hitte op vakantieadres waarschijlijk losgekomen?

Jongens, wat is dit? Wat doet het? En als ik denk wat het is, waarom gebruiken wij dat soort dingen niet in onze dure enduro's?

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Found my bike
« Reactie #3 Gepost op: 05-08-2016, 09:13 »
Hoop lease auto's worden uitgerust met een track systeem. Meestal zijn die wel iets groter, zegmaar broodtrommeltje.
ARM facebook HIER

Offline member

  • *****
  • Berichten: 822
Re: Found my bike
« Reactie #4 Gepost op: 05-08-2016, 11:19 »
Interessante video!

Gerelateerd onderwerp; ik vond in mijn huurauto van Europcar iets dat op een propje kauwgom leek, zo groot als het topje van je middelvinger.

Je kon het indrukken en dan ging er een blauw lampje branden. Het was blijkbaar ergens van onder het dashboard afgevallen waar het vastgeplakt hoorde te zitten. Maar door de hitte op vakantieadres waarschijlijk losgekomen?

Jongens, wat is dit? Wat doet het? En als ik denk wat het is, waarom gebruiken wij dat soort dingen niet in onze dure enduro's?
C-4?  :D
450EXC, KLX250S EFI

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Found my bike
« Reactie #5 Gepost op: 05-08-2016, 12:18 »
Moet je eens Googelen op "drone gps track" krijg je hele kleine lichtgewicht gps trackertjes. Namelijk best handig als je drone op een plek geland is welke jij niet in gedachten had.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 219
Re: Found my bike
« Reactie #6 Gepost op: 06-08-2016, 16:23 »

Jongens, wat is dit? Wat doet het? En als ik denk wat het is, waarom gebruiken wij dat soort dingen niet in onze dure enduro's?

Het is een GPS tracker en waarom 'wij' die niet gebruiken voor onze dure enduro's? Geen idee.
Je hebt ze ook met een sim-kaart + noodbelknop. Die "gebruik" ik voor mijn schoonmoeder.

Kijk eens in Laren bij http://www.xmark.eu/ Maken leuke spullen daarvoor tegen een zeer schappelijke prijs voor dit soort doeleinden.

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4775
Re: Found my bike
« Reactie #7 Gepost op: 06-08-2016, 22:51 »
Zijn diverse opties wat dat betreft. Die simpele dingetjes sturen een smsje met gps data als je een sms stuurt. Je kan vaak ook een zogenoemd geofence instellen. Komt hij buiten een bepaald toegestaan gebied krijg je een sms.
ARM facebook HIER