Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote voorstel topic  (gelezen 298726 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 37
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1725 Gepost op: 21-06-2020, 08:46 »
Goedemorgen :)


Een maandje geleden mij al voorgesteld op dit forum.
Toen alleen nog in het bezit van een, heerlijke, straatmotor( Yamaha Tracer 900).
Na lang speurwerk en veel geduld ( >:( ) heb ik hem eindelijk gevonden: de all- offroad waar ik naar op zoek was. Bijna niet meer te vinden en ook nog in perfecte staat...
Een Yamaha XT600E :) :) .
Over een paar weekjes kan ik hem ophalen. Kan niet wachten....!!
Ga eerst een offroadtraining doen en dan zelf op pad.
Ik hoop dan ook te kunnen aanschuiven bij 1 van de trips die leden hier rijden. Vooral ter lering maar ook vermaak.
Zin in!!!!!!


Yvonne
Alleen een motorrijder begrijpt waarom een hond zijn kop uit het raam van een rijdende auto steekt.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1726 Gepost op: 19-07-2020, 13:34 »
Mede offroaders

Mijn naam is sam ben 29 jaar en woon in brecht (belgie) en heb sinds een maandje of 2 na een stop van 3 jaar me terug een enduro aangeschaft namelijk een Sherco sef-r 300 van 2018. Ik had 3 jaar geleden na een jaar intensief Bk wedstrijden mee te rijden en mezelf een beetje te competitief te hebben ingesteld dat de fun er wat af was mijn motor verkocht en een baan moto gekocht. Maar eens je de offroad microbe te pakken hebt gaat deze moeilijk weg. Dus de baanmoto verkocht en me terug een goede enduro gekocht voor terug eens goed uit te leven! Nu zoek ik ook nog mensen die regelmatig ritjes doen in omstreken BE/NL voor een mee aan te pikken een mee te rijden indien welkom! Na een break van 3 jaar zijn de connecties wat weg gegaan en voor hier altijd maar achter de kerktoren in het bos te rijden word je ook snel beu alleen. Heb ook recent een KNMV pas aangeschaft zodat ik in NL wat op parcours kan rijden en eventueel een wedstrijdje mee te pikken als heel deze corona gebeuren achter de rug is!

Vele veilige Km's toegewenst aan allen! ;)


Grtz

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1727 Gepost op: 19-07-2020, 16:00 »
Hé Samsie,

Welkom hier!
Na de zomer zijn er weer een aantal OTR-en (check endurokalender, effe Googles). De meeste zijn in Oost Brabant (voor jou te doen) of Noord-Oost Nederland (iets verder weg).
Alleen geen idee hoe die nu in deze Corona tijd doorgaan.
En check de Grensland enduro club (ook weer Googlen.. ), die organiseren veel ritten.
En check de ritten van Ad Ketelaars (Google...).

Gr Jos


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

  • starter
  • Berichten: 3
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1728 Gepost op: 19-07-2020, 16:32 »
Hé Samsie,

Welkom hier!
Na de zomer zijn er weer een aantal OTR-en (check endurokalender, effe Googles). De meeste zijn in Oost Brabant (voor jou te doen) of Noord-Oost Nederland (iets verder weg).
Alleen geen idee hoe die nu in deze Corona tijd doorgaan.
En check de Grensland enduro club (ook weer Googlen.. ), die organiseren veel ritten.
En check de ritten van Ad Ketelaars (Google...).

Gr Jos


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


Hey jos! Grensland ben ik bekend mee was ik vroeger lid van maar nu met deze corona zijn er helaas geen georganiseerde ritten :/ maar ik ga alles eens opschrijven en bekijken bedankt voor alle info in ieder geval!


Mvg

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 73
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1729 Gepost op: 21-07-2020, 21:40 »
Goedenavond,

Al een tijdje lezer van het forum, maar nu maar eens voorstellen:

Gerben is de naam, 44 jaar en 25 jaar mijn motorrijbewijs. Oorspronkelijk uit Twente en woon in Utrecht. Zandpaden met de GS ('13 R1200GS lc) vond ik altijd al leuk en zoek steeds meer het onverharde op. Soms hard werken als je in de modder zit!





Paar weken terug een dagje enduro met een gids gedaan op een Beta.... Foi, dat was andere koek! Wat een lol met zo'n lichte machine. 


Nu verder orienteren of ik zo'n enduro er bij ga kopen. Maar ja, hoe krijg je die enduro weer op die leuke plekken...  Dan is een GS toch wel praktisch, dat je er óók mee over de snelweg kunt.




groet
Gerben

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1730 Gepost op: 23-07-2020, 12:00 »
Hoi Gerben,


Welkom hier! Tja, de keuzes tussen motoren is een lastige en hebben we allemaal ;)  Ben er ook nog niet zeker van wat nu het ideale aantal motoren in de schuur nu is .. 8)
Maar als je naast een zware motor een keer op een enduro gaat rijden ben je meestal wel verkocht

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1731 Gepost op: 26-07-2020, 18:30 »
Goedenavond,

Al een tijdje lezer van het forum, maar nu maar eens voorstellen:




Hi Gerben, welkom! Ik ben ook net nieuw en ik woon in Baarn. Zou je met mij willen delen waar en hoe je die rit met gids hebt gedaan? Ben net over van wegmotoren en zou dat wel heel erg leuk vinden, zo een Enduro rit met gids.


Ik heb trouwens een husaberg en daarmee cruise je comfortabel met 110 over de snelweg. Als het moet ook wel 130 maar dat is minder fijn... Het is geen fijne woon werk motor maar om op locatie te geraken voldoet dat prima. Dus laat je daardoor niet weerhouden :)


Groeten Mark

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1732 Gepost op: 02-09-2020, 13:39 »
Hallo .


Ik ben Darius , 49 lentes. Woon in Doornik België. Interesse in 4x4 rijden en reizen met Toyota Hilux. Vroeger op de BMW racers van Ottenhoff. Nu eigenaar van een Suzuki rdz400 e.
Andere motor is ducati 916. Vragen staat vrij.


O ja ,wie legt mij de zoekfunctie uit of is er een topic over ?

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1733 Gepost op: 16-09-2020, 21:27 »
Hallo allemaal,

Ik kijk al wel enige tijd hier op het forum rondt maar had me nooit aangemeld, dus bij dezen.


Mijn naam is Jasper en woon in Eindhoven


Rijdt al enkele jaren offroad. Momenteel op een 500 exc.
Voorheen heb ik een 620 lc4 gehad en verschillende wegfietsen.


We zullen elkaar vast wel eens treffen op een van de enkele paden in ons land waar nog gereden kan worden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1734 Gepost op: 17-09-2020, 09:27 »
Hallo allemaal,

Ik kijk al wel enige tijd hier op het forum rondt maar had me nooit aangemeld, dus bij dezen.


Mijn naam is Jasper en woon in Eindhoven


Rijdt al enkele jaren offroad. Momenteel op een 500 exc.
Voorheen heb ik een 620 lc4 gehad en verschillende wegfietsen.


We zullen elkaar vast wel eens treffen op een van de enkele paden in ons land waar nog gereden kan worden.
KTM dag binnenkort? Kan je zonder aanhanger naar toe  :)

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1735 Gepost op: 21-09-2020, 11:58 »
Moet nog even kijken of dat gaat lukken, maar kans is reëel dat ik daar ga rijden.

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 9
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1736 Gepost op: 21-09-2020, 13:32 »
Hoi hoi,

Ik ben Frederik de Roo (25) woon in Apeldoorn.
Ben in het bezit van een Yamaha wr 450F Rally. (helaas nog zonder kenteken)
De afgelopen tijd heb ik hem volledig gereviseerd en is nu klaar om op de weg te mogen rijden.
nu staat hij eigenlijk alleen voor de sier aangezien het kenteken aanvragen wat gedoe opleverde.

http://www.maniacsmedia.nl/chevreto/images/2020/09/21/WR450F.jpg

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1737 Gepost op: 21-09-2020, 16:41 »

fraai, uit welk jaar is deze
[mention]patrick2wd [/mention] heeft er onlangs een uit Frankrijk gehaald, wellicht heeft hij nog RDW-tips

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1738 Gepost op: 21-09-2020, 17:43 »
Zonder kenteken is lastiger als met frans kenteken.
Is het een crosser geweest?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Het grote voorstel topic
« Reactie #1739 Gepost op: 21-09-2020, 19:10 »
fraai, uit welk jaar is deze
[mention]patrick2wd [/mention] heeft er onlangs een uit Frankrijk gehaald, wellicht heeft hij nog RDW-tips
het handigst is om een frame met kenteken op de kop te tikken, misschien heeft Ewoud nog iets https://www.rallybikecenter.nl/
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007