Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Horizons Unlimited Meeting Ripley, 18-21 juNi  (gelezen 1657 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Horizons Unlimited Meeting Ripley, 18-21 juNi
« Gepost op: 02-06-2009, 21:10 »
Beste allemaal,
 
Deze maand is er een meeting in Ripley, UK van Horizons Unlimited.
http://www.horizonsunlimited.com/meetings/UK2009.php
(ongeveer 550 mensen met een motorreistik, en 3 lezingen/workshops simultaan)
 
Ik wil er graag heen (met de auto om kosten te sparen), liefst donderdag heen, zondag terug. De boot Calais-Dover kost rond de 78 euro (4p + auto). Entree + camping is 35 GBP p.p..
 
Wie o wie heeft hier ook wel zin in? Ik heb geen zin om alleen te rijden.
Ik woon in omgeving Den Haag. Het is ongeveer 3 uur naar de boot ,en 4 uur rijden vanaf de boot.
Vorige maand ben ik naar een HU-meeting geweest in Duitsland, en dat was geweldig leuk en interessant!
 
Reacties of meer info: dstehouwer[at]gmail[puntje]com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Horizons Unlimited Meeting Ripley, 18-21 juNi
« Reactie #1 Gepost op: 02-06-2009, 23:09 »
Hee stelletje wereldreizigers in spee. Weer met de auto? Hup, de AT-tjes opladen en rijden! Enneh, vergeet het Travelmaniacsweekend niet he? Was het nog leuk verder op het treffen in Duitsland? Zag jullie foto voorbij komen op advrider met die Yank met zijn hardtail chopper. PS, kijk ook eens wat de eurotunnel kost. Ben dit weekend ook naar Engeland geweest en dat ging heel prima. (Wel met de auto ja....)
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Re: Horizons Unlimited Meeting Ripley, 18-21 juNi
« Reactie #2 Gepost op: 03-06-2009, 08:53 »
Hi Arjen,

Tja, de plannen vorderen ;-)
De auto is wel wederom het handigst, omdat het gewoon "makkelijker" is om "ff" heen en weer te crossen. En een leasebak is niet duur he....... ;-)
We moeten natuurlijk flink sparen voor die wereldtrip!

Mirjam kan dit weekend niet mee, daarom zoek ik "reisgenoten" zeg maar. Als mensen persee met de motor willen, dan overweeg ik het nog wel even!

HU-duitsland was erg leuk nog! Uiteindelijk veel advies gekregen om de twins te verpatsen, en voor DR-Z400's te gaan. Inmiddels hebben we daarmee proef gereden, maar dat vonden we beiden helemaal niets. We gaan hoogstwaarschijnlijk lekker met de Twins!
Wel moet er nog veel geoefend worden; heb jij nog tips voor offroad-trainging die nog net (of net niet, da's leuker) met wegbanden te doen zijn?

Dat travelmaniacs-weekend, wanneer is dat? Boek ik het alvast in.......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: Horizons Unlimited Meeting Ripley, 18-21 juNi
« Reactie #3 Gepost op: 03-06-2009, 09:09 »
11 12 en 13 september. Topic staat bij reizen en verhalen. Ergens in midden Nederland. Wat betreft rijtraining, er wordt af en toe wat georganiseerd. Brian Zuidinga heeft dit een paar keer gedaan in IJmuiden. Hij is recentelijk voor zichzelf begonnen dus weet niet of er binnenkort iets staat te gebeuren. Je kunt altijd naar "De Kuil"  in IJmuiden komen waar je allerlei soorten terrein kunt vinden. Als je even een seintje geeft kunnen we afspreken. Daar kun je ook met gewone bandjes rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Re: Horizons Unlimited Meeting Ripley, 18-21 juNi
« Reactie #4 Gepost op: 03-06-2009, 14:41 »
Arjen,

'k Heb even via mail gereageerd, om het een beetje on-topic te houden....

grtjs,
Daan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Re: Horizons Unlimited Meeting Ripley, 18-21 juNi
« Reactie #5 Gepost op: 07-06-2009, 21:50 »
Is hier nou echt niemand die mee wil, desnoods met de motor?  :-[