Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: losse onderdelen Moveo nek. dinges  (gelezen 731 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Gepost op: 22-04-2022, 09:42 »
Zijn er onderdelen los te verkrijgen?Mijnes brak gister overmidden.De andere kant begint ook al.De constructie is ook zwaar waardeloos.Lijkt wel gietfout in het plastic?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #1 Gepost op: 22-04-2022, 13:12 »
Ja heb ik ook gehad. Op de verbindingsrubbers tenminste. Die waren toen los verkrijgbaar via 24mx.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #2 Gepost op: 22-04-2022, 13:50 »
Dank je ga ik eens zoeken.Het zijn deze het tussenstuk is van kauwgom.Zal het voor de grap eens opmeten.Maar de construktie is echt lik m.n blouse of onderbroek.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #3 Gepost op: 22-04-2022, 14:34 »
Oh ja dat had ik hetzelfde. Er is een nieuwe versie van, hardplastic, maar die breken ook weer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #4 Gepost op: 24-04-2022, 22:14 »
Hey propje. Ziet er naar uit dat je een setje 'scharnieren' hebt van een tussenmodel.. Moveo is overgenomen door o'neal en de eerste ruim scharnieren was niet best. Inmiddels is het rubber van een type en zijn er nog wat kleine aanpassingen geweest. Van die scharnieren heb ik nog geen terug gekregen voor vervanging.  Dat geeft mij vertrouwen dat de kwaliteit weer terug is. Ik heb bij alle braces op voorraad de scharnieren gewisseld voor het nieuwe type. Stuur ff mail aan info@moveobrace.nl en dan stuur ik een nieuw setje op. Dat je de brace niet bij mij gekocht heb maak ik nu geen probleem van. ;)




Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #5 Gepost op: 24-04-2022, 22:19 »
Hoi Albert dit is een moveo Oneil
Wat tof dat je me wil helpen.Nu ben ik bijna verplicht dat ding te dragen in de vakantie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1564
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #6 Gepost op: 25-04-2022, 14:28 »
Kun je zien welk model je hebt? Ik denk dat de mijne van nog voor de overname is.
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 210
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #7 Gepost op: 25-04-2022, 19:06 »





Bij mij zaten er oorsponkelijk volledig rubberen scharnieren op en die zijn toen vervangen door deze hardplastic scharnieren. Maar het punt waarop het scharnier breekt is nog steeds van dat kauwgum en zo te zien dezelfde constructie.
Misschien zijn er inmiddels wel weer andere scharnieren en is dit niet de laatste versie.
Ik heb overigens direct een volledige refund van de brace gehad toen ik aangaf dat de nieuwe ook weer gebroken waren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #8 Gepost op: 29-04-2022, 20:13 »
Kun je zien welk model je hebt? Ik denk dat de mijne van nog voor de overname is.


Als je bij die van jou de scharnieren er niet uit kunt schuiven als je de stelschroef los draait dan is die nog van voor de overname.

Post Merge: 29-04-2022, 20:14

Hoi Albert dit is een moveo Oneil
Wat tof dat je me wil helpen.Nu ben ik bijna verplicht dat ding te dragen in de vakantie.


Haha. Na een tijdje ga je het missen als je hem niet om hebt. Waar mogen de scharnieren naar toe? Nog geen mail van je gehad. ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1564
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #9 Gepost op: 30-04-2022, 21:50 »

Als je bij die van jou de scharnieren er niet uit kunt schuiven als je de stelschroef los draait dan is die nog van voor de overname.

Nee, dat kan idd niet. Wel een paar scheurtjes links en rechts.









BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #10 Gepost op: 01-05-2022, 08:55 »
Dat is de dynamic. Is idd ouder type. Daar heb ik ook nieuwe scharnieren voor liggen. Die zijn anders dan de scharnieren voor de concept2.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1564
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #11 Gepost op: 01-05-2022, 12:52 »
Perfect! Ik ga de scheurtjes (hapjes) even in de gaten houden.
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7961
Re: losse onderdelen Moveo nek. dinges
« Reactie #12 Gepost op: 14-05-2022, 17:35 »
Albert dank je wel voor je goede service.Nwe. Clips ontvangen ben er blij mee.Aju propje.