Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht  (gelezen 563 keer)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Gepost op: 14-07-2022, 18:58 »
Dag iedereen. Ik heb eind vorig jaar een KTM EXC-F 350 gekocht en ben op zoek naar (een) maatje(s) die met mij in de buurt van Amersfoort wil rijden. Ik wil graag werken aan m'n techniek maar het lijkt me niet verstandig om alleen op pad te gaan. Daarnaast is het natuurlijk ook een stuk gezelliger en leerzamer. Stuur me een berichtje als je interesse hebt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #1 Gepost op: 14-07-2022, 19:08 »
Waar wil je dat doen in Amersfoort?Achter de Ikea kan 5 minuten dan moet je wegwezen.Vlasakkers kan ook maar is niet goed voor je gezondheid.350 is wel serieus mooi speelgoed.
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1576310/marechaussee-onderzoekt-dodelijk-motorcrossongeluk-leusderheide

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #2 Gepost op: 14-07-2022, 23:44 »
Op de plek waar ooit dat gevechtsvliegtuig langs de zuidzijde van de A28 stond, daar kan nog altijd prima toch?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #3 Gepost op: 15-07-2022, 00:28 »
Natuurlijk kan je nergens off road rijden rond amersfoort.Ja bij Salz kan je rondje doen maar dat is echt diep klapzand en zware baan.20 jrgeleden reed ik ook over de vlasakkers nu heb ik daar niks meer te zoeken.Heb er nog wel gereden met de Leopard.Maar dat was legaal omdat ik 14 mnd gevangen zat in het oranjegevang van de koningklijke strijdkrachten.Wat een giller. 8)

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #4 Gepost op: 15-07-2022, 07:50 »
Tussen Putten en Nijkerk had ik een paar paadjes gevonden, misschien is daar een leuk rondje off/onroad te maken of zo. Anders gewoon een veldje waar we langzame wheelies kunnen oefenen of over een boomstammetje kunnen rijden, zoals achter het station bij de wagenwerkplaats. Misschien is er ergens nog een bouwterreintje te vinden.

Post Merge: 15-07-2022, 07:52
Met een trailer op pad of ergens buiten Amersfoort is ook geen probleem trouwens.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #5 Gepost op: 15-07-2022, 10:14 »
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 359
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #6 Gepost op: 15-07-2022, 15:12 »
Je kan hier nergens rijden rond amersfoort, als je iets vind, dan ga ik graag mee :)
Ja op SALZ kan je rijden maar dan heb je wel een licentie nodig, de baan is op sommige stukken wel zwaar ja, maar goed te doen.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #7 Gepost op: 15-07-2022, 15:27 »
Dit rondje is misschien wel leuk. Er zijn vast ook nog wel meer offroadwegen te ontdekken daar.
https://www.routeyou.com/en-nl/route/view/10881854/motorcycle-route/offroad-v1-nkerkputten

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #8 Gepost op: 15-07-2022, 15:47 »
Of we gaan een keer richting onder de rivieren.Nachtje slapen in Someren.Camping de kuilen.Weet niet of er 2 motors passen op m.n aanhanger.Maar 2 kleine offroad brommers zal misschien wel lukken.
 

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #9 Gepost op: 15-07-2022, 15:52 »
Klinkt goed! Als de motoren niet passen, huren of lenen we wel wat.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1532
Re: Offroad-maatje(s) omgeving Amersfoort gezocht
« Reactie #10 Gepost op: 15-07-2022, 18:48 »
Dat rondje komt me bekend voor. Veel hardtop (wel onverhard) en wat zandpaden. En ook veel verbodsborden maar het is dan ook geen motorroute.  Ik maak daar altijd m'n eigen rondje.

Ik ga morgen maar weer eens die kant op. Vanuit Amsterdam deels offroad door Flevoland en weer terug. Kijken of m'n bib het achter volhoud. Voor zit er alweer een biba in.

2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5