Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: exped Endura drybag  (gelezen 380 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
exped Endura drybag
« Gepost op: 16-06-2022, 13:57 »
Nieuw voor mij.Laatste vakantie is er behoorlijk wat gesneuveld.2 drybags m.n Exped slaapmat.En m.n sea to summit slaapkussen.Allemaal dure troep.Maar kwam nu deze tegen lijkt allemaal wat dikker en steviger.En voordeel met ventiel dus je drukt veel lucht eruit en comprimeert je kleding en slaapzak echt aanzienlijk.Moet zo toch ff op de fiets naar Bever.Eens kijken of ze deze zakken ook hebben.
Zal m.n geitewollen sokken maar vast aan doen anders nemen ze je niet serieus bij die winkel. 8)
https://www.exped.com/en/products/storage/fold-drybag-endura?sku=7640147764378

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: exped Endura drybag
« Reactie #1 Gepost op: 16-06-2022, 14:20 »
Vergeet niet garantie te claimen op dat kussen!
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: exped Endura drybag
« Reactie #2 Gepost op: 16-06-2022, 14:28 »
Ja dat is wel een dingetje.Als het goed is heb ik zo.n bever kaart.Daar zal mijn aankoop geschiedenis wel in staan.Kan ik ook kijken of het exped matje bij Bever gekocht is.Wel langer als 5 jr geleden maar wel leuk om dat er wel ff bij te halen
Morgen motor ophalen bij Steven.Daar zit alles in.


Post Merge: 16-06-2022, 16:46
De garantie van sea to summit kan ik op m.n vette pens schrijven.6 jr geleden gekocht bij Bever.Garantie 2 jr.Mevrouw aan de kassa begon ook meteen ja dat is uit de garantie.Fel wijf.Ik zeg had gehoopt op een beetje coulance.Bij aanschaf ander kussen.
Dat snappen ze dan weer niet.
Garantie Exped is 5 jr Ook op kussens .Daar maar eens voor kijken.



Post Merge: 16-06-2022, 16:57
De mannelijke colega gaf me nog wel een tip.Daar kan ik dan weer van genieten.Stukje goedkoper als Bever.https://www.exped-store.nl/

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: exped Endura drybag
« Reactie #3 Gepost op: 18-06-2022, 17:50 »
6 jaar!!!  :-X  Fel wijf heeft toch een punt  ;D
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: exped Endura drybag
« Reactie #4 Gepost op: 18-06-2022, 18:40 »
Zij maakt maar een punt maar ik koop geen kussen meer van sea to sumit.En helemaal niet bij haar.Ga kijken voor exped kussentje ;D