Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.  (gelezen 7673 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Gepost op: 15-06-2005, 19:57 »
Goed, het is een beetje reclame voor een eigen site.. Toch wil ik de mijne ook even onder de aandacht brengen. Ben nu een 14 maanden onderweg met een KTM 660 Rallye (ex Eric Verhoef 2000) door Latijns- Amerika. 

Hoewel het updaten vaak moeilijk is probeer ik zo veel mogelijk foto´s en verhalen te plaatsen. Kom eens langs, zijn nu een 12 landen verwerkt op de site.

www.jeroenopmotorreis.nl

Groeten uit Ecuador, Jeroen van der veen

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #1 Gepost op: 15-06-2005, 20:04 »
Dag Jeroen,

voor zoiets mag je best reclame maken. Prachtig om zoiets met je eigen KTM te doen.

Nog veel plezier in dat mooie Ecuador en houdt ons op de hoogte.

Hier mijn plaatje van Cusco, ik zag dat je daar ook was geweest:


Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #2 Gepost op: 15-06-2005, 20:07 »
Hee Jeroen,

Leuk om jou hier ook te zien! Mooi avontuur man! Wordt tijd dat je komt vertellen over al je belevenissen!  ;)

Veel plezier,
Gr. Marcel

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #3 Gepost op: 15-06-2005, 21:46 »
Ziet er goed uit! Je site, je reis en natuurlijk je motor..... :P  En dit soort reklame is natuurlijk zééér gewenst ;)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #4 Gepost op: 15-06-2005, 21:59 »
He jeroen,

Jij ook hier? Mooi dat de KTM het goed doet: heb namelijk eenzelfde aangeschaft die in het begin veel problemen veroorzaakte, maar het is altijd goed te horen dat er ook KTMmetjes zijn die het wel doen!

Geniet ervan!

Doei,
corné (die alweer veel te lang thuis is)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #5 Gepost op: 15-06-2005, 22:26 »
uuuuu.... Tja.. Ben vannacht met de bus (grrr) naar Quito gegaan. Ook mijn KTM geeft me wat problemen. Gelukkig is hier in Ecuador de grootste KTM zaak van Zuid-Amerika en hebben ze bijna alle onderdelen. Nu ik toch even moest wachten heb ik maar besloten om naar Quito te gaan om hier van een gatis hotel te genieten. Oud motorreiziger Ricardo Rocco bied aan alle motorrijders onderdak en ik kan je vertellen dat hij geen plaggehut heeft.

Het klinkt allemaal erg met de KTM maar het is niet meer dan groot onderhoud na 30.000 km. daarnaast had ik in Bolivia een probleem met een lager dat tijdelijk door een ander lager vervangen is. Dit opmaat gemaakte lager heeft het niet gehouden.. Geef me 10 dagen voor het bestellen en 2 voor het afmaken van de motor en het reizen kan weer beginnen!!

wat zijn de problemen met de KTM, wie weet kan ik je helpen.   

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #6 Gepost op: 16-06-2005, 08:32 »
Blijft een mooie site Jeroen!!
Ik volgde je al een beetje.
Zo te lezen gaat het nog steeds goed.
Succes!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #7 Gepost op: 16-06-2005, 09:52 »

wat zijn de problemen met de KTM, wie weet kan ik je helpen.   

Op 't moment loopt-ie als een zonnetje. In het begin vooral problemen met starten (bleek de autodeko te zijn die niet werkte), olie die hij eruit heeft gegooid, vorkkeerringen en de accu, maar gelukkig is dat nu verleden tijd   :D
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #8 Gepost op: 20-06-2005, 18:19 »
Zie ineens dat mensen van het allroadmaniacs-team zich ingeschreven hebben voor mijn nieuwsbrief. Welkom op de site en ik kan beloven dat er weer een goed verhaal aankomt. Blokkades in Bolivia, corruptie in Peru, "de meest gevaarlijke weg ter wereld", lekke banden en drinken met het leger... Ach, je leest het wel!

De onderdelen voor de KTM zijn nog niet binnen. Mij kom je hier nog wel een paar keer tegen, heb toch niets te doen..  :D

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #9 Gepost op: 20-06-2005, 21:19 »
Tja, ik dacht, spannende reisverhalen....... ik moet toch iets doen op m'n werk, en om nou de layout van het forum te gaan veranderen......... :-X Dan maar de reisverhalen lezen. Is het trouwens geen optie voor jou om ze ook op Travelmaniacs te publiceren of wil je het alleen via je eigen site blijven doen??

Groet! en ehhhhhh, kom maar op met die verhalen, de avonden worden hier nog steeds langer, en de temperatuur beter om buiten op terras  met een borreltje en je laptop een beetje te internetten ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #10 Gepost op: 20-06-2005, 21:27 »
Ja, het is weer tijd voor een update.. Toch, het blijft veel werk en ik kan mijn laptop niet aansluiten.. Jammer, maar ik beloof je dat het er aan zit te komen..

Heb in het begin van de reis een verhaal op Travelmaniacs gehad maar kom er nu echt niet aan toe om meerdere verhalen te schrijven.. Moet ook reizen he..  ;)

We spreken gewoon af dat, als ik weer in Nederland ben, ik eens langs kom om mijn foto´s en verhalen "live" aan jullie te tonen.. Geef me een paar biertjes en de verhalen blijven rollen  ;D

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #11 Gepost op: 20-06-2005, 21:39 »

als ik weer in Nederland ben

Heb je dat nog op de planning staan dan?? Je hebt nu een mppi excuus om weg te blijven: Nee, ik kom niet meer terug: "problemen" met mijn ...(ik zal het niet te veel herhalen hier op het forum, dadelijk loop ik nog tegen een ban op  ::))

Als ik nog iets voor je kan betekenen met je site of het doorsturen van je updates naar Travelmaniacs is er altijd iets te regelen hoor ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #12 Gepost op: 20-06-2005, 22:46 »
Thanks! Verstand van Flash? Ik kan wel wat hulp gebruiken. Had net een hulp oproep geplaatst op een Flash-hulppagina. Je moest ze eens horen dat ik dat zo durfde te vragen.

Terug naar Nederland?? Humm, wat voor weer is het er nu? Wat kost een biertje of een pakje sigaretten? Ik bedoel maar...

Wie weet waar ter wereld ik blijf hangen. Een troost, je hebt een leuk plekkie om eens langs te rijden!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 260
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #13 Gepost op: 30-06-2005, 20:07 »
De onderdelen voor de KTM zijn binnen en nog belangrijker, mijn vriendin is hier ook!! Morgennacht met de bus :-[ terug naar mijn motor, maandag sleutelen en de reis kan weer beginnen!!!

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Re: met een KTM Rallye door Latijns-Amerika.
« Reactie #14 Gepost op: 30-06-2005, 20:35 »
Gaat zij verder mee op reis?