Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 6 feb KWF offroad Challenge Spaarnewoude (bij Amsterdam)  (gelezen 1970 keer)

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Hallo iedereen,
Hoewel georganiseerd door een prettig gestoord 4x4 forum ben ik er als 2wd buggy rijder ook te vinden. Zijn er nog mensen van dit forum die er heen gaan?     http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopi ... 0&start=90

http://www.staoptegenkanker.nl/Pages/St ... TDog%3d%3d

Het gaat wederom plaatsvinden op het onvolprezen terrein van 4WD Nederland te Spaarnwoude. Het GEHELE terrein staat ter beschikking, géén gezwatel met lintjes dus. Filevrij rijden gegarandeerd. Jullie hebben tijdens het eerste evenement laten zien dat dit veilig kan, dus die vrijheid krijgen jullie wederom.

De kosten zijn 20 euro per deelnemende wagen. Meer doneren mag altijd. ALLE opbrengsten gaan naar KWF!

Het publiek krijgt de gelegenheid om voor 5 euro per rit met de rijders mee te rijden. De bestuurder is vrij daarin zijn eigen route te kiezen, met inachtname van het gezonde verstand natuurlijk

Er zal wederom dezelfde catering plaatsvinden als tijdens het eerste evenement, dus het zal de bezoeker aan niets ontbreken.

Voor de mensen die niet kunnen komen staat de rekening van Stichting Modderpoel ter beschikking voor een donatie. Het nummer is 14.75.47.725 ten name van `Stichting Modderpoel` onder vermelding van `KWF Challenge donatie`. Ook als je wel komt mag dit natuurlijk altijd

De nodige media zijn weer op de hoogte gesteld, dus hoop net als de Memorial op een goeie exposure voor ons als 4WDers!
Tot 6 februari!


Groeten Casper
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: 6 feb KWF offroad Challenge Spaarnewoude (bij Amsterdam)
« Reactie #1 Gepost op: 31-01-2011, 21:17 »
Ik heb de stoute gedachte om met m'n pinzgauer en vrienden langs te gaan. Wie alhier met een 4x4 of 6x6 gaat die kant op op zaterdag 06-02 ... Ik heb nog plaats voor 8 personen.

Erik

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: 6 feb KWF offroad Challenge Spaarnewoude (bij Amsterdam)
« Reactie #2 Gepost op: 06-02-2011, 21:02 »
Hmm er reden daar een paar volvo's maar geen pinzgauer gezien daar. Tenminste niet met die ongure types er in!  :D
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: 6 feb KWF offroad Challenge Spaarnewoude (bij Amsterdam)
« Reactie #3 Gepost op: 06-02-2011, 21:57 »
Ook nog ff wezen kijken. Kids zijn nog meegereden: vonden het geweldig.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • If there is a Track there is a Road
  • Member
  • *
  • Berichten: 62
Re: 6 feb KWF offroad Challenge Spaarnewoude (bij Amsterdam)
« Reactie #4 Gepost op: 07-02-2011, 21:43 »
Tsja....,  m,n voor-dif-sper zat echt gesperd de vrijdag er voor dus op de openbare weg is sturen dan erg lastig. en als ik dan had gestuurd kwam die met een bloedgang weer terug. Soms au maar gelukkig weinig ;D
Maar gisteren zat ik nog erger vast dan ooit daarvoor (kan haast niet) en wat een beetje blubber al niet kan doen.....hup voorsper los. Alles werkt weer voortreffelijk.
Vandaar dat ik er niet was. volgende keer beter. ech waar.

en eh die ongure types zijn wel echte soldaten ja.. die voorkomen oorlog... :-X

Erik

Offline member

  • Africa Twin & VW Buggy 2.0L
  • *****
  • Berichten: 540
Re: 6 feb KWF offroad Challenge Spaarnewoude (bij Amsterdam)
« Reactie #5 Gepost op: 09-02-2011, 22:26 »
Ook nog ff wezen kijken. Kids zijn nog meegereden: vonden het geweldig.

Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij met je camper zou meerijden  ;D
 
Geinig terrein om te rijden hoor. Zat op een gegeven moment zo vast dat ik maar al te blij was dat er ook nog een grote unimog was die mij er uit kon trekken. Motorblok loopt nu wel op 3 ipv 4 cilinders, heb weer wat te doen..  :confused:
 
pics kan je hier vinden
 
 http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=12819
ik ben voorlopig nog maar even een af(ge)vallige.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: 6 feb KWF offroad Challenge Spaarnewoude (bij Amsterdam)
« Reactie #6 Gepost op: 10-02-2011, 01:31 »
Leuke buggy, jammer dat je een cilinder kwijt bent, heb er nog wel 1 liggen, 779cc...  :D
 
Ziet er leuk uit, ben ooit net na zo'n dag op motor op zo'n terein beland, ff lopen spelen.. zaten ze wel ff van te kijken..
Je zag ze kijken van dat gaat niet goed maar zo'n 2 wieler heeft er toch wat minder moeite mee  8)  [ blij dat ik niet vast reed want dan was ik wal erg nat gegaan  ;D ]
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl