Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 2010 GasGas 450 Desert  (gelezen 1293 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3424
2010 GasGas 450 Desert
« Gepost op: 02-09-2009, 10:56 »
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #1 Gepost op: 02-09-2009, 13:59 »
Wat een bjoetie 8)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #2 Gepost op: 02-09-2009, 19:47 »
nou idd, ik ben niet van de GG maar ik vind m erg mooi, kan er alleen maar van dromen de husa zo te zien staan.
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #3 Gepost op: 02-09-2009, 20:30 »
tja, wat zal ik daar nou eens van zeggen...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #4 Gepost op: 02-09-2009, 22:36 »
Kijkt een beetje onzeker uit z'n oogjes  ::)
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3587
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #5 Gepost op: 03-09-2009, 08:43 »
tja, hoe zou jij uit je oogjes kijken als je wist dat ja binnen 100 km stilstond?.. :-X

nee, das flauw. maar ff serieus: weet iemand of ie alleen visueel is aangepakt, of dat ie ook technisch is doorontwikkeld?  Ik vind t echt een mooi ding, die vorige ook,  maar de betrouwbaarheid van (zeker als je een desert uitvoering hebt) zo'n motor is natuurklijk wel het belangrijkst.  Maar wat zo get gaaf zin als je gewoon van je eigen motor ff zo'n desertkitje kan bestellen ( voor een par honderd euri, ook nog dan :) )
offroadmotorloos. even.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #6 Gepost op: 03-09-2009, 10:20 »
Mijn Dessert van 2008 heeft nu probleemloos bijna 4500 gelopen , oa de Tuareg rally van 2009.
Ik wil weer iets anders dus is de dessert te koop , en heel veel hoef ik er niet voor te hebben.
 
06 34002987
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #7 Gepost op: 04-09-2009, 18:19 »
Mijn Dessert van 2008 heeft nu probleemloos bijna 4500 gelopen , oa de Tuareg rally van 2009.
Ik wil weer iets anders dus is de dessert te koop , en heel veel hoef ik er niet voor te hebben.
 
06 34002987
 

4500 km,dat is net ingelopen :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 480
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #8 Gepost op: 07-09-2009, 17:19 »
Ik heb de afgelopen jaren van verschillende (Dakar-) kanten gehoord dat het geweldige dingen zijn om mee te rijden maar dat ze niet zo betrouwbaar zijn. Ik geloof dat ze in Dakar 2009 ook allemaal zijn uitgevallen met motorische problemen. Ook in eerdere Dakars waren er problemen geloof ik. Het feit dat je zelf nogal bijzonder vindt dat je in 4500 km nooit problemen hebt gehad onderschrijft dat eigenlijk ook. Zoveel km is dat niet. Als je dat nou zegt na 14.500 km of na 45.000 km................

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #9 Gepost op: 24-12-2009, 20:28 »
Ja inderdaad hebben ze veel problemen gehad tijdens hun dakar avontuur.
Ze hadden veel problemen met de koppakking die er steeds weer tussen uit vloog. Na de rally is dit probleem zeer simpel verholpen door een aanpassing in de kop. Verder hebben ze nog andere rallys gereden zonder enige gekke problemen.
Ben wel benieuwd hoe deze fiets er uit gaat zien, in het eggie dan hee. En technisch moet het wel kunnen want ze gebruiken gewoon de yamaha blokken alleen met een ander karterdekseltje. Dit is ook zo bij het merk Beta, is in feite een kleine broer van de KTM.

Offline member

  • met Ie Ee
  • *****
  • Berichten: 3623
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #10 Gepost op: 24-12-2009, 20:34 »
Ik heb de afgelopen jaren van verschillende (Dakar-) kanten gehoord dat het geweldige dingen zijn om mee te rijden maar dat ze niet zo betrouwbaar zijn. Ik geloof dat ze in Dakar 2009 ook allemaal zijn uitgevallen met motorische problemen. Ook in eerdere Dakars waren er problemen geloof ik. Het feit dat je zelf nogal bijzonder vindt dat je in 4500 km nooit problemen hebt gehad onderschrijft dat eigenlijk ook. Zoveel km is dat niet. Als je dat nou zegt na 14.500 km of na 45.000 km................

uuuuuh... meeste KTM/Husa klanten zijn ook happy met 4500kms zonder problemen... 150uur a 30km oer uur brengt je aan die 4500km en vraag meer eens hier rond hoeveel man er revisie doen na 150uur...
There are two kinds of people in this world, those that can stay on topic, and I like frosties!

Cloggie bloggie op www.eatdirt.nl/blog

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Re: 2010 GasGas 450 Desert
« Reactie #11 Gepost op: 24-12-2009, 20:49 »
Ben toch wel weer aan het kijken naar zo'n soort fiets. In iedergeval eentje waarmee je een rally zou kunnen rijden.
Dan kan ik mijn cr verkopen en wat rallys gaan rijden, maar eerst nog maar even blijven trainen.