Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enclaverit Ad Ketelaars  (gelezen 6925 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #15 Gepost op: 30-03-2004, 23:46 »
Ja, helaas Roos, het hele stuk in je uppie rijden...
Wel 20 minuten?? mazzelaar, lekker uitslapen, ja ik weet het, je hebt het aangeboden...

Zit er geen benzinepomp tussen Tilburg en Hilvarenbeek? De Mac is rond die tijden nog gesloten, dus geen motorontbijt helaas.

Bij de afrit van de A58/A65 waar we toch de N269 op moeten richting Hilvarenbeek heb je een BP zitten, 24 uur per dag geopend zeggen ze....
Hoe laat? 8:00?? Hebben we tijd voor een bakkie...


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #16 Gepost op: 01-04-2004, 02:59 »
Ik heb (90% zeker) een verjaardag in ZuidBeijerland zaterdag, dus ik kom dáárvandaan.
Dus ik zie jullie wel bij die BP tussen 8.00 en 8.30
Sorry Ferd, dan rijden we allemaal eenzaam 'smorgens in de vroegte..

En blijft Roos d'r huis nog een beetje netjes 8)
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #17 Gepost op: 01-04-2004, 23:30 »
Van Gisbert een mailtje gekregen over het ritje zondag..

Ik heb Ad Ketelaars gemaild, en ja hij mag nog mee (hij zit wel inmiddels aan het maximum, maar ik had het op de juiste manier gevraagd dus).

Met Gis gesproken, is zondag ook bij Tilburg, evenals Ad.
Roos, kunnen we jou ookbij de benzinepomp vewachten?

Groet, Ferd

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #18 Gepost op: 03-04-2004, 12:46 »
Yep, ben er ook tussen 8:00 en 8:30
Ik ben benieuwd naar de rit, ik heb al iemand gesproken die 'm al eerder heeft gereden, die zei dat de rit erg zwaar kan zijn. Dus iedereen op tijd naar bed hé ;)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #19 Gepost op: 05-04-2004, 23:40 »
Het was een gave rit, mooie rit, diepe plassen met zandondergrond, en natuurlijk een idioot in het midden die "voor de foto" ging.
Die foto's komen morgen, heb de kaart op m'n werk laten liggen.
Voorproefje:




Op het noppenforum kun je een voorproefje nemen.
Ze waren wel onder de indruk dat we met die zware motoren het ritje gingen rijden.
Citaat
Mooie foto's  Volgens mij kon je langs het kantje om dat waterballet te vermijden, toch? Of koos er steeds een de verkeerde kant?
Vooral in de bochten mis je natuurlijk de grip van een noppenband, zeker voor.
Maar ik blijf het heeeeel stoer vinden, dat jullie met die motoren mee deden. En daarna gewoon weer op de motor naar huis rijden. Sommige situaties waren niet geschikt voor dikke allroads, maar de zandwegen waren natuurlijk goed te doen voor jullie. Prima prestatie en tot een volgende keer?

Voor de gene die niet mee waren: De  rit was 230 km, we hebben hem echt niet uitgereden, er twee met te fijne noppen, vooral op de zwarte grond bos paden. De overige kwamen daar redelijk doorheen, wij geleden werkelijk alle kanten op. Veel zandpaden, zowel hard als mul, met mooie plassen er in.
Om 6:15 op de motor, om 18:45 er weer af, 475 km gereden, klote rit heen met veel zijwind met vlagen.
Al met al, een schitterende dag, en vroeg naar bed gegaan (had ik eigenlijk nog wel gegeten toen ik thuis kwam? wee nie meer, biertje smaakte zeker wel......)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1379
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #20 Gepost op: 06-04-2004, 04:52 »
Ach, een biertje staat gelijk aan een bruine boterham toch?
Was me wel een leuke rit zeg! glibberen en glijden door de blubber (zelfs met noppen dus zonder moet het helemaal een worsteling geweest zijn..)
En als het geen blubber was, dan was het wel van dat grrmmbl mpprr grrr  mulle zand.. (bah)

Ik moest toch nog maar even wachten met me op te geven voor de Dakar, daar schijnen ze soms ook stukjes met los zand tegen te komen..
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7114
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #21 Gepost op: 07-04-2004, 00:05 »

De foto's zijn in het fotoalbum geplaatst...  :P

Hoe is het eigenlijk met je tandwielen, JerOEN ?? :-X

En Roos, jij rijd ook een BMW, hoe is het met je olielekkage??  :-/

Groet!

Offline member

  • KTM GO!!!!!!!
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Enclaverit Ad Ketelaars
« Reactie #22 Gepost op: 07-04-2004, 01:47 »
Het was zeker een leuke rit !!!! Op de verjaardag waar ik nog heen moest zag ik na heerlijk eten en een flinke borrel gewoon ECHT dubbel van vermoeidheid. voortaan neem ik voor nederland toch maar michelins T63, echte stoere mannen banden. En ze kunnen de nodige modder en zand verplaatsen. Ter geruststelling aan Gisbert: in Finland is het lang zo modderig niet.

Is jullie motor al schoon? Ad
IT IS GREAT TO DRIVE A LC 8.