Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Mosko moto  (gelezen 3138 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1020
Re: Mosko moto
« Reactie #15 Gepost op: 05-02-2021, 21:03 »
Maar dan borrelt de vraag bij me naar boven is mosko moto goed.?
Vind wolfman duur en niet goed.
Ortlieb te duur en niet in verhouding.
Één keer vallen ortliebtas overmidden rest van de vakantie met ductape bij elkaar gehouden.
Wolfman tasje zo lek als een mandje.
Kijk dat het motortasje van de Lidl niet waterdicht hoor je mij niet over zeuren.
Er zit bij mm zoveel frutjes en dingetjes aan wat moet je ermee?
Al dat molly spul hoe heten die militaire lusjes.
Wat doe je ermee?
Hang je er een karabijn haak met je revolver of leatherman aan?
Ik zou het mm spul heel graag uittesten en dan een eerlijk oordeel geven.
En omdat een hobby geld kost moet het maar duur zijn vindt ik echt onzin.


Post Merge: 05-02-2021, 13:54

Oja ik ben niet ingehuurd door enduristan of klim.
 8)


Aangezien jij alles stuk krijgt zal ook Mosko Moto niet goed genoeg zijn :-)


Maar effe serieus. Het is goed doordacht spul maar het kan zoals alles kapot.  Als je met een snelheid van x kilometer een glijpartij hebt over asfalt dan gaat ook dit spul stuk maar al die kleine valpartijtjes heeft het bij mij wel zonder scheuren overleeft. Ik heb alleen de banden van de R40 er af gerukt met een val. Maar ik heb altijd een backup spanbandje bij me. Maar reken maar dat er ook mensen zijn die het de eerste dag al kapot hadden.


Het is vooral het ontwerp wat goed in elkaar zit en handig is. Zeker de nieuwe generatie Reckless tassen spreken mij aan omdat extreem modulair is.
Husky 701, EXC-f 450 en Vertigo Fajardo 250
www.rollingmavericks.com

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Mosko moto
« Reactie #16 Gepost op: 05-02-2021, 21:49 »
Die frutjes daar kan je je kaartmapje aan vastmaken!

Verstuurd vanaf mijn CPH2065 met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: Mosko moto
« Reactie #17 Gepost op: 05-02-2021, 21:53 »
Alles stuk lukt niet maar ik test het wel zeer goed uit.
En er mag gerust iets stuk als het maar weer te repareren is.
En ik ben echt niet lomp met m.n spullen maar het heeft wel wat te verduren.
Anders zou ik altijd nog met een bmw gs snelweg kunnen rijden.
Maar tja dan slijt er niks en beleef je niks.
Hooguit dat je electrische verstelbare ruitje of verwarmde spiegels eens kunnen haperen.
Of je buddyseat verwarming.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 4
Re: Mosko moto
« Reactie #18 Gepost op: 06-02-2021, 22:17 »
Welkom Bob,

Ben je vertegenwoordiger of distributeur van Mosko Moto oid? Had gisteren best wel even zo'n regenbroek willen testen.


Door het rare 2020 jaar niet veel voor Mosko kunnen betekenen helaas, maar ik heb hier wel bijna de hele collectie liggen en als er een event in Europa is ben ik erbij.

Ik lees dat een aantal mensen zich afvragen waarom Mosko zo duur is, ik zou zeggen kom een keer op de website kijken en klik op de blog button. Ashley en Peet in de USA houden een leuk blog bij over alle ontwikkelingen en ook daar worden ook alle materialen en zakelijke keuzes in beschreven. Kwaliteit materiaal, goede afwerking en goede garantie kost geld.
Op de meeste onderdelen van de tassen zit een lifetime warranty kort gezegd gaat het stuk laat het ons weten en wij vervangen of reparren het. (kijk ook daar voor even op de website welke onderdelen lifetime warranty hebben).

Nu valt crashen natuurlijk niet binnen de garantie al is het zelfs dan nog erg lastig om ze echt stuk te krijgen. ik ben met 100km per uur iets te vroeg van mijn motor gestapt op de snelweg de tas ziet er niet uit (of wel net hoe je het bekijkt glij sporen/battlewounds). De tas en de valdoppen op mijn 690 hebben mijn motor gered en de tas is nog steeds netjes waterdicht en bruikbaar.
Mocht je een Mosko tas hebben en deze toch slopen tijdens een crash dan hebben we een crash warranty wat inhoud dat we je 30% korting geven op je nieuwe tas of de losse onderdelen om je tas te repareren.


Iedereeen die intresse heeft roep maar alle vieze motoren zijn bij mij altijd welkom om de tassen of aperal te komen proberen en passen. ik woon zelf in Heerhugowaard naast Alkmaar maar ben ook veel bij mijn vriendin in Tilburg.

Stuur mij een persoonlijk berichtje als je een afspraak wilt maken.
BMW R1200GS - 2008
KTM 690 enduro - 2009
Honda VFR 750 - 1994

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Re: Mosko moto
« Reactie #19 Gepost op: 07-02-2021, 10:46 »