Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Garmin 62s hulp gezocht Omgeving Tilburg  (gelezen 1429 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 101
Garmin 62s hulp gezocht Omgeving Tilburg
« Gepost op: 01-05-2019, 06:23 »
Ik ben al enige tijd aan het klooien met mijn garmin gps 62s. Heb wel wat routes kunnen maken via basecamp. En kunnen overzetten op mijn gps. Alleen wil mijn garmin ze niet openen.
Zit er iemand in de buurt van Tilburg met ervaring met garmin gps 60 of 62 versies? Wil iemand mij hierbij helpen. Mvg cas

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1525
Re: Garmin 62s hulp gezocht Omgeving Tilburg
« Reactie #1 Gepost op: 01-05-2019, 08:21 »
Heb je routes of tracks naar je GPS gestuurd vanuit Basecamp?
Wordt de 62 wel ondersteund door Basecamp bedenk ik me?! Probeer het eens met Garmin Mapsource! Die moet het zeker doen!
KTM 990 Adventure S 2006 / Yamaha WR450F 2006 / Beta 125 REV-3

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Garmin 62s hulp gezocht Omgeving Tilburg
« Reactie #2 Gepost op: 01-05-2019, 08:38 »
Er zijn serieus goede NL sites waar je zeer uitgebreide tekst en uitleg krijgt.
Ff google en het lukt vast.
Routes werken net zoals op TomTom, rij je fout dan stuurt ie je weer op route.
Track is 'n vast spoor als ie eenmaal in je GPS zit. Niks mis mee. Veel gebruikt.
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Garmin 62s hulp gezocht Omgeving Tilburg
« Reactie #3 Gepost op: 01-05-2019, 11:50 »
Ik ben al enige tijd aan het klooien met mijn garmin gps 62s. Heb wel wat routes kunnen maken via basecamp. En kunnen overzetten op mijn gps. Alleen wil mijn garmin ze niet openen.
Zit er iemand in de buurt van Tilburg met ervaring met garmin gps 60 of 62 versies? Wil iemand mij hierbij helpen. Mvg cas

We hoeven niet in de buurt te zitten hoor Cas; we kunnen ook je route per email ontvangen en zelf even proberen te laden op onze apparaten. Heel soms is er iets mis met de formattering van de track.

Stuur hem maar even naar mij toe en dan kijk ik even in Mapsource en Basecamp hoe die track zich gedraagt!