Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Teamlid gezocht voor de Red Sea Challenge (24 juli - 15 augustus 2010)  (gelezen 2729 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 169
Wij van RedCTeam zijn nog opzoek naar een bijrijder voor in de Patrol.
Van 24 juli t/m 15 augustus 2010 doen we de Red Sea Challenge (www.redseachallenge.com).
Er zijn al verschillende kanditaten geweest maar allemaal hadden ze hun eigen reden op niet mee te gaan (onvoldoende tijd / enge landen / te ver / te veel voorbereidingen, etc).

Als lid wordt je volledig ingezet dus koken navigeren rijden sleutelen (met en zonder ervaring). De voorkeur gaat uit naar iemand die ook zijn motor rijbewijs heeft.

Zondag 18 april hebben we met andere teams die meedoen een ontmoeting. Misschien een idee om dan met hen èn ons kennis te komen maken!

Bekijk ook even onze site, dan leer je ons alvast een beetje kennen!?!
www.redcteam.nl

Weet je nog iemand of heb je jezelf interesse, neem dan even kontact met Rob (rob@redcteam.nl)
Lead, follow or get out of the way !!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 169
We hebben één reactie gehad, echter deze dacht dat t om 2011 ging.
 
DUS: nog steeds een teamlid gezocht!
Lead, follow or get out of the way !!!

Offline member

  • Twin
  • *****
  • Berichten: 2155
Hoi,

Ik werk doorgaans deze periodes in het buitenland. Van de week hoor ik hoe het deze zomer zit.

Ik heb op zich wel een aardig CV. Ik wil, durf en kan ook best met jullie mee. Als ik uitsluitsel heb neem ik contact met jullie op om te kijken wat en of er mogelijkheden zijn.

Grtz, Harm
Avonturier!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 169
Hoi Harm,
 
Laat maar iets weten! Enne....we zijn benieuwd naar jouw referenties  ;)
Lead, follow or get out of the way !!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Rob je hebt mail.

Post Merge: 21-04-2010, 21:50
Nog even goed over nagedacht omdat de terugkomst vier dagen voor mijn huwelijk valt toch maar besloten om niet mee te gaan. Dus bij deze de oproep voor anderen om deel te nemen.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Erg gaaf zeg, moet een super ervaring worden.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de kosten en waar wordt geslapen (tent?).
Het klinkt mooi, heb zeker wel interesse maar helaas geen sleutel ervaring en ook geen aanleg hiervoor, is dit een probleem? Als je een mailtje stuurt dan kan ik wat meer informatie inwinnen.
mathijsbaron@hotmail.com
Fijne avond.
Mathijs

Offline member

  • *****
  • Berichten: 169
@baron86: We slapen in een vouwcaravan OP het dak van de auto!!! En ik heb je gemaild!

Post Merge: 07-05-2010, 17:55
Voor verdere info ivm de vakantie van Rob: stefan@redcteam.nl
Lead, follow or get out of the way !!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 169
Even een up-date er zijn op dit moment 2 geïnteresseerden over gebleven, waaronder een A.R.M. lid!
Lead, follow or get out of the way !!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 169
Deze topic kan op slot.
 
Baron86 (ARM lid) is onze 4e man !!
Kijk op onze site voor nadere info van deze globetrotter: www.redcteam.nl
Lead, follow or get out of the way !!!