Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Video - SpringRide LIGHT editie 2013  (gelezen 4444 keer)

Offline member

  • Yamaha XT 660 Z Ténéré
  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1531
Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Gepost op: 15-05-2013, 19:46 »
Plaats hier de fillempies
Martin Hammega | Anderz makelaar Groningen

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #1 Gepost op: 06-10-2013, 17:43 »
Helaas help ik maar de halve rit kunnen rijden door een een onoplettende ruiter (die een hoefnagel verloor welke vervolgens mijn binnenband in stukken scheurde) Gelukkig heb ik wel beelden van de eerste helft. Heel erg Oost-Gronings.

http://youtu.be/etDzvN6nsp4

Het was de eerste test met mijn verse GoPro camera. Commentaar en tips zijn welkom uiteraard.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #2 Gepost op: 06-10-2013, 18:23 »
ziet er gaaf uit. veul plezier gehad..
Orange is the color.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 382
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #3 Gepost op: 06-10-2013, 20:36 »
Leuk filmpje Enzo. Vooral de camera positie vind ik erg gaaf, net of je als kijker zelf op de motor zit. Enige kritiek die ik zou hebben is misschien je muziek keuze? :-X

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #4 Gepost op: 06-10-2013, 21:13 »
Leuk filmpje Enzo. Vooral de camera positie vind ik erg gaaf, net of je als kijker zelf op de motor zit. Enige kritiek die ik zou hebben is misschien je muziek keuze? :-X
Bedankt voor je reactie. Muziekkeuze heeft wel heel zorgvuldig plaatsgevonden. Muziek komt precies uit de streek waar we doorheen kwamen en ik vond bovendien de paden ook nogal droog. Maar het helpt wel als je het kunt verstaan, dat wil ik wel toegeven :D

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 39
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #5 Gepost op: 06-10-2013, 22:45 »
Mooie stukkies Oost Groningen mannen.

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #6 Gepost op: 07-10-2013, 00:46 »
Mooi perspectief Enzo! Harnasje op de borst?


Als Fries heb ik maar voor een ander muziekje gekozen. Natuurlijk moet ik hierbij wel vermelden:  "God maakte uit het gouden koren de Groningers, Friezen en Drenten. Uit het kaf en de overige onbruikbare resten maakte Hij de opscheppers uit het Westen."


Dusss, staring Coen en Wouter en kleine rolletjes voor Floor en Hammega. Gopro Hero2, verschil moet er blijven ;) Oh ja ik heb een andere behuizing dus het geluid was nu echt onbruikbaar. Volgende keer een externe mic...

Lennert

Springride Light 2013


Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #7 Gepost op: 07-10-2013, 07:46 »
Mooi perspectief Enzo! Harnasje op de borst?


Als Fries heb ik maar voor een ander muziekje gekozen. Natuurlijk moet ik hierbij wel vermelden:  "God maakte uit het gouden koren de Groningers, Friezen en Drenten. Uit het kaf en de overige onbruikbare resten maakte Hij de opscheppers uit het Westen."


Dusss, staring Coen en Wouter en kleine rolletjes voor Floor en Hammega. Gopro Hero2, verschil moet er blijven ;) Oh ja ik heb een andere behuizing dus het geluid was nu echt onbruikbaar. Volgende keer een externe mic...

Lennert

Springride Light 2013


Leuke film Lennert. Jij laat wat meer afwisseling zien, die wel degelijk in de rit zat, maar die ik niet heb kunnen filmen. Leuk gemonteerd ook.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 382
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #8 Gepost op: 07-10-2013, 08:13 »
Leuke video, maar met osmand rijd je toch een deel van de track dubbel  ;) .

Mijn gopro looser heeft het af laten weten. Geen beelden dus  :( .

Offline member

  • *****
  • Berichten: 303
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #9 Gepost op: 07-10-2013, 08:55 »
eRG LEUK OM TE ZIEN DAT ER VAN MIJN GEDEELTE VAN DE ROUTE OOK OPNAMES ZIJN GEMAAKT :-) lEUK EN IK HEB OOK NOG WEL WAT TE ONTDEKKEN COOL.
Enjoy

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #10 Gepost op: 07-10-2013, 12:47 »
Leuke video, maar met osmand rijd je toch een deel van de track dubbel  ;) .

Mijn gopro looser heeft het af laten weten. Geen beelden dus  :( .


Dank, maareh Osmand was weer perfect alleen het laatste stuk bewust weer een stuk van het begin gereden want de andere optie was asfalt. Vraag maar na, ik kon zien dat er nog een heel mooi offroad paadje lag toen we verkeerd gereden waren. Helaas niet op Cam nou ja, stuiderde daar van mijn motor  ::) . En ik kan zien hoe lang de track nog is. Maarehh ik dacht dat een Gopro onverwoestbaar was maar dat valt tegen? Whatsgebeurt?

Enzo, wat let je? Ik moet het eerste deel nog rijden en kijk er nu al naar uit ;)

Lennert
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 35
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #11 Gepost op: 07-10-2013, 15:22 »

Dank, maareh Osmand was weer perfect alleen het laatste stuk bewust weer een stuk van het begin gereden want de andere optie was asfalt. Vraag maar na, ik kon zien dat er nog een heel mooi offroad paadje lag toen we verkeerd gereden waren. Helaas niet op Cam nou ja, stuiderde daar van mijn motor  ::) . En ik kan zien hoe lang de track nog is. Maarehh ik dacht dat een Gopro onverwoestbaar was maar dat valt tegen? Whatsgebeurt?

Enzo, wat let je? Ik moet het eerste deel nog rijden en kijk er nu al naar uit ;)

Lennert

Ja, ik ga ook nog een keer denk ik. Neem ik ook een extra batterij mee!

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #12 Gepost op: 07-10-2013, 18:18 »
Ik wordt altijd lichtelijk sacherijnig van de kwaliteit van Youtube dus bij deze Vimeo... Volgens mij wel beter, oordeel zelf.Het spoelt wat slechter en de link op het forum word nie zo mooi maar ach..... 
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 382
Re: Video - SpringRide LIGHT editie 2013
« Reactie #13 Gepost op: 07-10-2013, 20:42 »
[size=78%]Maarehh ik dacht dat een Gopro onverwoestbaar was maar dat valt tegen? Whatsgebeurt?[/size]

[/size][size=78%]Lennert[/size]


Nah, ik heb geen gopro maar één of ander chinees ding. Is moeilijk aan en uit te zetten en valt vaak uit.