Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Prietpraat - SpringRide 2014  (gelezen 41784 keer)

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1681
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #210 Gepost op: 15-04-2014, 18:09 »
Ik heb alleen de zaterdag rit gedaan ..het was weer geweldig
met een gezellig groepje van 5 een mooie dag gehad
op naar volgend jaar , of eerder met een groepje drenthe verkennen

jaja die vent die zijn ttr600  300 keer heeft aangetrapt dat ben ik je  :stupid:
nog filmpie gemaakt gerrit?


Komt goed, probeer het weekend een en ander te verwerken......

Zit genoeg aan trap materiaal bij  :P
Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 343
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #211 Gepost op: 16-04-2014, 10:51 »
Ook zonder motorrijden is de Springride goed! Dank allemaal voor het uitermate geslaagde weekend.
Orga voor het opzetten en alles regelen, Martijn voor zijn immer gewaardeerde catering en Noppy voor het meerijden, en alle anderen die hebben bijgedragen aan dit mooie weekend. Hoop dat alle gewonden weer snel hersteld zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #212 Gepost op: 16-04-2014, 12:53 »
Hoest inderdaad met de twee duimblessures en de man met het natte pak?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #213 Gepost op: 16-04-2014, 22:19 »
Natte pak man ben ik. Tenminste ik heb een nat pak gehaald op vrijdagmiddag. Was even koud. Mijn enkel gaat gelukkig alweer een stuk beter. Heb vandaag een training moeten geven waarvoor ik moest staan en dat is goed gegaan. Ik hoop volgende week weer normaal te kunnen lopen. Mijn voet is wel grotendeels blauw. Vooral de onderkant.

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #214 Gepost op: 17-04-2014, 06:52 »
Natte pak man ben ik. Tenminste ik heb een nat pak gehaald op vrijdagmiddag. Was even koud. Mijn enkel gaat gelukkig alweer een stuk beter. Heb vandaag een training moeten geven waarvoor ik moest staan en dat is goed gegaan. Ik hoop volgende week weer normaal te kunnen lopen. Mijn voet is wel grotendeels blauw. Vooral de onderkant.

Is dat nou gebeurt op het stuk met een van de weinige waypoints?
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 594
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #215 Gepost op: 17-04-2014, 09:42 »
Nee was even buiten de track gegaan om mijn blaas te legen en mijn vrouw te laten weten dat het fantastisch ging.....

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #216 Gepost op: 17-04-2014, 09:52 »
Nee was even buiten de track gegaan om mijn blaas te legen en mijn vrouw te laten weten dat het fantastisch ging.....

Je hebt dus gewoon tegen de wind in staan zeiken... :D
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #217 Gepost op: 17-04-2014, 10:09 »
Oh ja, áls ik dan een verbeterpuntje mag noemen: voor degenen met een outdoortoestel (bijv. Garmin Montana) zijn tracks met meer (>2500) via-punten wel prettig. Een slootkantje links of rechts nemen, dat maakt meestal niet zoveel uit. Maar we hebben zo hier en daar wel een paadje gemist of juist bijna een akker opgedoken omdat de track er overheen leek te lopen.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 125
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #218 Gepost op: 17-04-2014, 12:19 »
Of je loopt in de week voorafgaand zelf de track even na en voegt extra trackpunten of waypoints in. Net zoals je een papieren roadbook voorziet van kleurtjes etc.   :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #219 Gepost op: 17-04-2014, 12:35 »
De track was PERFECT punt. Hulde aan diegene die het betreft.


Trouwens als je je TOPO kaart op AAN hebt is al stukken duidelijker welke zijde je dient te kiezen L of R van een slootje. Nagenoeg alle details staan namelijk op een topo kaart.
Ik heb nu voor het eerst met de TOPO kaart op UIT gereden, alle listige dingen losten zich vlekkeloos op.
Als je aan akker op moet, stop je dus beter. Code groen.

Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • No_Postmerge
  • *****
  • Berichten: 3628
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #220 Gepost op: 17-04-2014, 13:24 »
Of je loopt in de week voorafgaand zelf de track even na en voegt extra trackpunten of waypoints in. Net zoals je een papieren roadbook voorziet van kleurtjes etc.   :P
Dan weet je ook, waar je de track moet opstappen, na het tappen en aftappen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #221 Gepost op: 17-04-2014, 13:58 »
Trouwens als je je TOPO kaart op AAN hebt is al stukken duidelijker welke zijde je dient te kiezen L of R van een slootje. Nagenoeg alle details staan namelijk op een topo kaart.
Maar door het lagere aantal viapunten liep de track soms midden dóór een akker/sloot/etc.
Dan ben ik uiteindelijk wel eigenwijs genoeg om dat niet te doen, maar soms kom je er pas laat achter.

Citaat
Als je aan akker op moet, stop je dus beter. Code groen.
Dat spreekt voor zich. Daarom zei ik ook: "bijna".

Nog even voor de duidelijkheid: mijn feedback was slechts opbouwend bedoeld. Ik kan me nl. voorstellen dat de orga vóór het rondsturen van de track bewust het aantal viapunten heeft verlaagd voor de toestellen met een lagere viapunten-limiet. Ik zou dan op zich graag de originele versie (met veul via-punten) ontvangen hebben. Maar da's een klein detail van een fantastisch weekend!!

Ik vond het een flinke reisafstand vanuit het zuiden, maar ik durf niet uit te sluiten dat ik er volgend jaar weer bij ben 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #222 Gepost op: 17-04-2014, 15:31 »
Als je vaker 8) en sneller rijd  :-X kijk je gaandeweg minder op je GPS en volg je meer en meer wat je voor je ziet, ik schiet dan dus soms 500mtr voorbij, tracK WEG  ???  niet dus, 2x de toegestane snelheid is soms te hard :D blijkt dan


afijn mijn fysieke lijf protesteert nog steeds, das volgend jaar wel over en dan kom ik maar weer ;D
Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #223 Gepost op: 17-04-2014, 16:17 »
Ik vond de track ook perfect maar met mijn slakkengang kan ik ook goed op het lijntje letten. Soms moet je idd ff kijken en zoeken maar gelukkig kun je er de hele dag over doen. Bovendien er moet toch een beetje uitdaging blijven  :D
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • Kleiambassadeur
  • *****
  • Berichten: 2922
Re: Prietpraat - SpringRide 2014
« Reactie #224 Gepost op: 17-04-2014, 16:39 »
Bovendien er moet toch een beetje uitdaging blijven  :D

Je hebt de poort nog voor me open gedaan toch?
Verzonden vanaf mijn windows 98 pc met 56k modem.