Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Springriders 2015  (gelezen 20333 keer)

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1681
Re: Springriders 2015
« Reactie #45 Gepost op: 10-04-2015, 21:25 »
Jup ik mag van de reservelijst kan het niet meer verantwoorden om een datum vrij te houden  voor iets wat waarschijnlijk niet doorgaat.

.
Jammer Vlorp.  Rembeau heeft zich zojuist afgemeld. Je stond bovenaan de reservelijst.
.

ik heb geen zeggenschap in deze maar het lijkt mij dat dit nog wel geregeld kan worden met de ballotage comissie



ik heb geen zeggenschap in deze maar het lijkt mij dat dit nog wel geregeld kan worden met de ballotage comissie


 :stupid:

 bedenktijd tot morgen 18.00 uur ::)

Anders is de volgende op de reservelijst erbij.....  ( Hammega heeft zich ook afgemeld )



Post Merge: 11-04-2015, 19:56
Geen reactie van Vlorp,

Booom schuift nu door naar de lijst...

Marc laat even weten of je mee rijdt.

Voor de anderen op de reservelijst, tot woensdag avond 18.00 uur schuif ik, na een afmelding, nog door naar de lijst. Daarna niet meer.

Dus meteen aan degene op de lijst: Kun je niet, meld je dan even af. Kunnen er nog mensen mee die op de reservelijst staan  ;)
Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1563
Re: Springriders 2015
« Reactie #46 Gepost op: 13-04-2015, 13:45 »
Ik hoor net dat ik naar een zakelijke vergadering moet op vrijdagochtend. Kan helaas niet verzet worden.
Sorry, maar dat heeft toch prioriteit. Wel jammer want Roden eo is mijn geboortestreek en ik had daar wat meer willen rijden.
Volgende keer dan maar.

gr Marten


BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1681
Re: Springriders 2015
« Reactie #47 Gepost op: 13-04-2015, 21:02 »
Ik hoor net dat ik naar een zakelijke vergadering moet op vrijdagochtend. Kan helaas niet verzet worden.
Sorry, maar dat heeft toch prioriteit. Wel jammer want Roden eo is mijn geboortestreek en ik had daar wat meer willen rijden.
Volgende keer dan maar.

gr Marten

Zaken gaan voor het meisje  ;) Is niet anders, volgend jaar even beter plannen  ::)

Dave je schuift hierdoor een plekje op, laat even weten of je meerijdt..
Gerrit :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: Springriders 2015
« Reactie #48 Gepost op: 13-04-2015, 21:38 »
Mijn trouwe Husa is gerepareerd; achterbruglagers waren kaduuk, door een slordige service van de vorige eigenaar; ringen op verkeerde plek gemonteerd en halve maantje van de achterbrugas scheef, waardoor en heerlijk water naar binnen kon.

Nu dunne Teflon sluitringen gemonteerd, waardoor de lagertjes afgeschermd zijn van direct spuitwater/modder.

Waterbestendig asschroefvet royaal toegepast dus nu moet het jarenlang meekunnen!

Ik ben er bij!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2120
Re: Springriders 2015
« Reactie #49 Gepost op: 13-04-2015, 21:43 »
Dave heeft zich in het andere topic afgemeld.

Offline member

  • Honda Africa Twin, Honda dominator, KTM lc8 950 adventure, 990 adventure, L300 4x4, lc4 690
  • *****
  • Berichten: 489
Re: Springriders 2015
« Reactie #50 Gepost op: 13-04-2015, 22:32 »
Jammer, geen vrij en sla over.
Alle springriders maak er een mooie trip van




Groet Marc

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: Springriders 2015
« Reactie #51 Gepost op: 13-04-2015, 23:58 »
Motortje ook even beurtje aan het geven, heb er al weer zin in!

Filtertje schoon, kettingkie gespannen, naar bandjes gekeken (meer ook niet:P), kleppies gesteld.
Morgen even nieuwe olie erin en filter
ARM facebook HIER

Offline member

  • Moderator
  • *
  • Berichten: 1681
Re: Springriders 2015
« Reactie #52 Gepost op: 14-04-2015, 08:31 »
Boom en Dave hebben zich afgemeld. Geen vrij en motor in onderdelen.

3R1K en Edje schuiven een plekje op. Mannen laat even weten of je meerijdt.
Gerrit :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 13
Re: Springriders 2015
« Reactie #53 Gepost op: 14-04-2015, 09:50 »
Yep, we zij er bij. 3R1K en Edje rijden mee.
Tot volgende week....
CrashTestDummy.nl BIG BIKES on KNOBBIES

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 121
Re: Springriders 2015
« Reactie #54 Gepost op: 14-04-2015, 11:46 »
Meld me bij deze af van de reserve lijst.
Veel plezier iedereen.  :-[ :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 229
Re: Springriders 2015
« Reactie #55 Gepost op: 24-04-2015, 09:02 »
Weer terug,
Na een afstappertje aan het eind van de (donderdag)middag, hebben we maar besloten niet meer te rijden.
Bij Wilhelminaoord hard op m`n pet gevallen in diepe spoorvorming voor een bocht (geen beeldvorming van, schijn een half uur gezegd te hebben dat ik geen idee had hoe het gekomen is)
Kop voelt wel weer goed, lijf doet nog wel auw.

Erg jammer, prachtig rijden daar, en geen bordje gezien! Ondanks dat we als ambassadeurs reden wel wat boze gezichten, maar het was dan ook erg stoffig.

Tot de Midsummer!
SRTTRXXXBETA

Offline member

  • Yamaha TT600E Belgarda + GG TXT PRO GP250
  • Modje
  • *
  • Berichten: 4774
Re: Springriders 2015
« Reactie #56 Gepost op: 25-04-2015, 10:12 »
Ook weer fris en fruitig! De eerste dag ging vloeiend en zonder problemen. De tweede dag wat kleine uitstapjes van ons groepje; een klein aardappelveld inspectie, en ik heb even de waterkant bekeken. Schade beperkt tot knipperlichtje, achterlichtje en een hendeltje. Oja en een nat pak!

Maar verder was het super! Martijn nog bedankt voor het eten, en de rest bedankt voor de gezelligheid!
ARM facebook HIER