Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: allroad-training in het nemen van obstakels. 3 juni te Westerbork  (gelezen 14096 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11345
Re: allroad-training in het nemen van obstakels. 3 juni te Westerbork
« Reactie #60 Gepost op: 29-03-2018, 12:03 »
Mooi om te lezen Norwin! Je bent ook van harte welkom op de maandelijkse all/offroad rit. Even vriendjes worden van Adventure Shield op facebook en het evenement komt vanzelf langs. ;)

Post Merge: 29-03-2018, 12:00

Ik denk dat daar mee animo voor is. Dat kan op een woensdag of op een zaterdag. Ik zal een nieuw topic aanmaken voor 2 optie data. ;)
Ok

Verstuurd vanaf mijn SAMSUNG-SM-G891A met Tapatalk


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1378
Re: allroad-training in het nemen van obstakels. 3 juni te Westerbork
« Reactie #61 Gepost op: 29-03-2018, 18:09 »
Jeroen,

Als je ff doorkijkt op die pagina's dan zie je dat ze ook een bijbehorend serverplatform voor die app aanbieden. Dus je kunt met jouw Italiaanse app alleen bij de alarmcentrale van Italie (en wellicht Oostenrijk) terecht!

Snap je ff niet Nop..
Italiaanse app? gewoon in NL op een site van ambulancedienst gevonden, die ermee werken.
Maar ook in NL hebben verschillende centrales blijkbaar verschillende hulpmiddelen want niet heel NL kan hiermee uit de voeten.
Gelukkig geeft de app ook je GPS coƶrdinaten op het scherm van je telefoon zodat je die eventueel mondeling aan de centralist kunt doorgeven.
Dus zonder in stress situatie in je telefoon te graven naar je locatiegegevens..
Maar dan moet je in ItaliĆ« waarschijnlijk wel Italiaans spreken, want daar hebben ze ook nog geen appje voor..  ;D






Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Re: allroad-training in het nemen van obstakels. 3 juni te Westerbork
« Reactie #62 Gepost op: 29-03-2018, 22:21 »
Mooi om te lezen Norwin! Je bent ook van harte welkom op de maandelijkse all/offroad rit. Even vriendjes worden van Adventure Shield op facebook en het evenement komt vanzelf langs.



 ::) :P ;D
Zit druk te kijken wanneer ik de Allroad trainingsweekend kan gaan volgen.. MAAR.
Op facebook staat dat die (4) weekenden op vrijdag 17:00 beginnen... en op de Site dat ze op zaterdag 17:00 beginnen  :D

Welke is juist
(ivm verlof nemen indien het op vrijdag 17:00 begint)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: allroad-training in het nemen van obstakels. 3 juni te Westerbork
« Reactie #63 Gepost op: 30-03-2018, 11:30 »
::) ;D
Zit druk te kijken wanneer ik de Allroad trainingsweekend kan gaan volgen.. MAAR.
Op facebook staat dat die (4) weekenden op vrijdag 17:00 beginnen... en op de Site dat ze op zaterdag 17:00 beginnen  :D

Welke is juist
(ivm verlof nemen indien het op vrijdag 17:00 begint)
Voor deze trainingen geld dat de aankomst op vrijdag avond is. Je mag zelf weten hoe laat. Wel even rekening houden met het diner. ;)
Op zaterdag ochtend om negen uur begint de training.

Groet,
Albert

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 31
Re: allroad-training in het nemen van obstakels. 3 juni te Westerbork
« Reactie #64 Gepost op: 30-03-2018, 13:09 »
THX.
(en inschreven weekend van 1 september, heb er zin in  :) )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1645
Re: allroad-training in het nemen van obstakels. 3 juni te Westerbork
« Reactie #65 Gepost op: 07-04-2018, 08:21 »
THX.
(en inschreven weekend van 1 september, heb er zin in  :) )
Mooi man. Tot dan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk