Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: kwantum korting proberen : Madagan panniers bestellen bij adventure-spec ?  (gelezen 1239 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 21
Ola,


binnenkort gaan we met zn vieren richting mongolie rijden op onze ATs en we gaan de magadan panniers gebruiken in plaats van alu koffers.
De tassen zijn niet echt goedkoop (ongeveer 410 euro)maar wij vinden ze geweldig (hebben ff aan kunnen voelen op de motorbeurs)





net Adventure specs aan de lijn gehad, ze komen begin april weer binnen.
wilt er nog iemand aanhaken met onze bestelling, wie weet kunnen we dan wat (meer) kwantum korting krijgen.
de persoon aan de telefoon heeft mij nog geen percentages of getallen gegeven maar toen ik zei in ieder geval 4 stuk dacht hij wel korting te kunnen geven.


nou ik hoor het wel, wil denk ik binnen 2 weken bestellen.
ze komen op ze vroegest 3 april bij hun binnen en verzenden naar NL duurt ongeveer 2 dagen.
ze zijn hier niet aangenomen omdat ze zo handig zijn

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
4 setjes krijg ik niet zo snel klaar.


Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
Wou je ze maken prop? De lichte variant (steel pony knockoff) zou mij wel lukken.

Wanneer vertrek je sub?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 21
het plan is om 21 mei te vertrekken :)
 
we zijn nu hard bezig met alle visum aanvragen via een bureautje.
net weer gehoord van een van de bureautjes die we hebben aangeschreven dat je
voor Iran een ook uitnodigings-brief nodig heb en een gids en volgauto. dat had ik nog niet eerder gehoord.


cheers,
Jason

Post Merge: 01-03-2017, 11:19
oh vergeten te vragen,


hebben jullie dan een soort van pannier tassen winkeltje ? :)
ze zijn hier niet aangenomen omdat ze zo handig zijn

Offline member

  • Prutser
  • *****
  • Berichten: 918
het plan is om 21 mei te vertrekken :)
 
we zijn nu hard bezig met alle visum aanvragen via een bureautje.
net weer gehoord van een van de bureautjes die we hebben aangeschreven dat je
voor Iran een ook uitnodigings-brief nodig heb en een gids en volgauto. dat had ik nog niet eerder gehoord.


cheers,
Jason

Post Merge: 01-03-2017, 11:19
oh vergeten te vragen,


hebben jullie dan een soort van pannier tassen winkeltje ? :)
Van Propje weet ik het niet. Hij heeft hele stevige Magadan achtige tassen gemaakt voor zichzelf en vrienden.

Ik ben bezig met tassen, ook voor de verkoop. Het tweede prototype is klaar en moet moet nog getest worden. Er zitten nog wat schoonheidsfoutjes in maar voor mezelf goed genoeg. Wanneer ik ze offroad getest heb wil ik ze op bestelling gaan maken.
Ze zijn een stukje lichter dan de Magadans en niet bestand tegen iemand met een mes.

WBT Iran, Lois Pryce https://www.facebook.com/lois.pryce.3?ref=ts&fref=tsheeft een boek geschreven over haar reis door Iran. Ze zit op facebook, misschien kun je er wat mee.

Oh ja en uit NL: chick on the chook chaser FB: https://www.facebook.com/chickonthechookchaser/?hc_ref=NEWSFEEDis er ook geweest. Das wat korter geleden.

Ennn https://www.facebook.com/whereiswiljen/?ref=ts&fref=ts
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 21
ja chick on the chook ken ik, ze heet chantal daar hebben we al een tijdje me lopen babbelen.
wat een top chick.

ze zijn hier niet aangenomen omdat ze zo handig zijn