Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: garmin onderdelen  (gelezen 960 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
garmin onderdelen
« Gepost op: 03-02-2012, 14:18 »
Antenneafdichting van mijn 60csx is versleten en dacht slim te zijn om te bellen of die bij Waypoint op voorraad liggen of dat deze besteld moeten worden.  Ik kreeg echter als antwoord dat ze wachten op het antwoord van Garmin of ze die onderdelen mogen verkopen!!!!? En volgende week verwachten ze antwoord te krijgen!
 
Kan toch niet dat er geen losse onderdelen te koop zijn?  ???   en dat ze na 8 jaar verkoop van Garmin net volgende week horen of ze ook onderdelen mogen verkopen?
 
 
 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: garmin onderdelen
« Reactie #1 Gepost op: 03-02-2012, 14:46 »
Zal wel te maken hebben met de boedel van Sailtron, de ex-importeur. Vermoed dat ze liever een nieuwe GPS aan je verkopen.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: garmin onderdelen
« Reactie #2 Gepost op: 03-02-2012, 16:44 »
Zal wel te maken hebben met de boedel van Sailtron, de ex-importeur.


Verhaaltje heb ik gemist. Wie doet nu de import hier?
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11351
Re: garmin onderdelen
« Reactie #3 Gepost op: 03-02-2012, 18:08 »
Garmin zelf. Sailtron importeursschap is hen ontnomen. Eigenaar heeft rap het bedrijf ondergebracht bij Imtech Marine. Ze zitten nu in Rotterdam ipv in Houten. Heb daarstraks even op hun webiste gekeken en ze doen echt alleen nog het grotere botenspul.