AllRoad-Forum > All/Off-road ritten en evenementen

Nieuwjaarsborrel ??

(1/18) > >>

Ferd:
Hoi,

Ik zat vandaag eens te denken dat het misschien wel eens gezellig is om elkaar eens "gewoon" te spreken, zonder het gehaast van we moeten weg, waarna je de rest helemaal niet meer ziet ::)

En wat is nou een mooiere gelegenheid om zoiets rond oud en nieuw te organiseren.

Er moet natuurlijk wel even gepolsd worden of er wel animo voor is, want een avondje met z'n vieren te borrelen hoe je geen pol voor te starten.

Dit is gewoon even een open idee van mijn kant, als er aanvulling zijn, of iets geheel anders lijkt het me leuk om dat ook in dit topioc tegen te komen!

Kom maar op met de votes, je mag zelfs DRIE keer stemmen (het is tenslotte de feestmaand van het jaar ;) ), en natuurlijk ook reacties!!

(en dit was berichtje 400 voor mij :P)

africaantje:

--- Citaat van: ferdw op 29-11-2004, 17:26 ---Hoi,

(en dit was berichtje 400 voor mij :P)

--- Einde van citaat ---

Hoi,

U bent allen welkom in Zandeweer... We kunnen en beste borrel schenken indien nodig  :P :P
En je kunt hier ook nog een tentje in de tuin opzetten  ;)...

Esther

mbaars:
mmmhhhh, opzich wel leuk maar yo als we toch bij elkaar komen is het gewoon zonde om niet te rijden... 

januari heeft nog wel een paar gaatjes in de eerste 2 weken....

een paar van het gs forum hebben Goor nog eens gereden, als we dat nu een combineren? een win-win situatie lijk me!   iets eerder afspreken, beste wensen uitwisselen, bakkie doen, appelflap, blabla over de brommer, bakkie doen, en dan warm en voldaan, op de hoogte van de laatste nieuwtjes, OP DE BROMMERT

ik hoor het wel..... 

mede forum lid, recent op pad in goor



Roos:
Nou, zal ik 's een voorstel doen dan......

Zaterdag 8 jan beetje op tijd verzamelen bij mij thuis (in Breda dus)
Bakkie koffie doen, bla bla bla....

Om een uurtje of 10 de motor pakken en een rondje rijden.
Ik heb nl een roadbook liggen die start in Strijbeek en gaat door NL/BE. Hier de foto's van afgelopen zaterdag hoe de route erbij ligt.
http://roos.smugmug.com/gallery/305777/1

Einde van de rit weer naar Breda, een berg pizza's bestellen, biertje/wijntje drinken, beetje sterke verhalen ophangen om vervolgens waar dan ook in huis een matje/slaapzakje uit te spreiden.

Zondag weer lekker naar huis.

eelcorem:
 :)
Die Hennorit lijkt me wel een mooie rit.
Veel over gehoord. Nooit gedaan.
Het ligt voor mij natuurlijk niet naast de deur.
Maar vooral in deze natte omstandigheden lijkt het me wel 'ns leuk m'n XT600E er ook door te wurgen:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie