AllRoad-Forum > All/Off-road ritten en evenementen

RAID DE L’AMITIE

(1/5) > >>

Smitty:
Wie heeft hier ooit van gehoord? En wie gaat hier aan mee doen?

Des dates à retenir du 23 AVRIL au 9 MAI 2005
13 jours au MAROC TANGER – TANGER

Meer info op http://www.aiofrance.com/ of http://www.aiofrance.com/raid/

Veel weet ik er niet van. Komt ook door mijn Frans :-\ Behalve dat de Raid vorig jaar op het laatste moment werd gecancelled. Begeleiding schijnt wel goed te zijn. Er gaat een grote vrachtwagen mee waar iedere deelnemer een box voor onderdelen en andere spullen in heeft.

Iemand zin om het te vertalen ??? Ik weet nog niet of ik ga. Hangt heel erg van mijn werk af. En het is ook niet goedkoop :'(

Maarten Smit

Roos:
Ik heb hier ook al eens naar gekeken, ziet er prachtig uit.
Maar naast de delnameprijs van +/- 1500 euro, moet je van goede huize komen om dit uit te rijden.

Het wordt ook wel de Parijs-Dakar voor amateurs genoemd, met heuze duinetappes. Geen grote geldprijzen maar er wordt geloof ik wel op tijd gereden.
Verder professionele voorzieningen zoals Helicopters, de hele rambam.
Wat ik van deelnemers heb gehoord, is het loodzwaar en houd er rekening mee, dat het een individuele rallye is. Niet zoals in Finland, dat je als groep vetrekt en als groep aankomt. Dus het meeste zul je alleen op moeten lossen. (ik neem aan dat andere deelnemers je wel uit de brand helpen)

Lijkt me fantastisch om een keer te doen, maar eerst wat meer ervaring opdoen. (en mijn spaarrekening spekken)

Frans ken ik niet, dus als iemand de grote lijnen wil vertalen...Graag!!

Jochen:
Met de hulp van Altavista http://babelfish.altavista.com/ die tegenvoordig ook naar nederlands vertaald :)

18° RAID VAN L’AMITIE
Het plezier om MAROKKO te ontdekken door uw lievelingssport veilig, op mogelijkheden of buiten mogelijkheden, in prachtige landschappen, aan het midden l’amitié de d’une goed ingereden organisatie of solidariteit van inzet uit te oefenen en aan het rendezvous.
De RAID n’est niet een snelheidswedloop, c’est een proef van regelmatigheid, d’orientation en beheersing, of elke dag doorlopen de concurrenten tussen 300 en 400 km, zonder chrono, elk aan zijn ritme, met voor enige verplichtingen, zich niet door de vrachtwagen bezem laten inhalen en niet rollen van nacht.

Data die van 23 APRIL tot 9 MEI 2005 moeten tegengehouden worden
13 dagen in MAROKKO TANGER – TANGER

Definitief programma aan l’étude. De steden Hoofdetappes:
TANGER – ERFOUD – MERZOUGA – OUARZAZATE – AGADIR – MARRAKECH – RABAT

Een ervaren kader
Gemedicaliseerde voertuigen die de concurrenten vergezellen
Een permanente opvolging van de deelnemers
Een indeling van motivatie
Niet het gelaten voor rekening op de mogelijkheid
Tarieven zonder verrassing (vertrek Frankrijk – terugkeer Frankrijk)

N’hésitez niet om met ons contact op te nemen voor meer inlichtingen, en zullen naar ons terugkeren.

Begin van de inschrijvingen 1 december 2004,
per post: A I O 20 Straat Thiers 60800 CREPY IN VALOIS,
per Internet: www.aiofrance.com

Jean Michel SINET,
President AIO

Travelmaniacmars:
Deze amateurrally is de perfecte rally om het eens te proberen. Er wordt niet op tijd gereden, maar de beste navigator wint. Voor zover je daarvan kunt spreken, want het gaat vooral om het avontuur. Een aantal mannen van de Ténéré club is in 2002 geweest. Niet te lange dagafstanden, en voornamelijk heel veel stenen. Meestal wordt er in het Erg Chebbi nog even in de duinen gespeeld. Volgend jaar gaan er weer een aantal van de Ténéré club het proberen, en dat zijn zeker geen enduromannen of zeer ervaren rijders ofzo! Kosten zijn relatief laag, al helemaal als je het met een FIA rally gaat vergelijken....

Rogier:
blijft wel lachen zo'n computer-vertaling  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie