Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 701 enduro  (gelezen 1569 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
701 enduro
« Gepost op: 05-05-2022, 21:24 »
Te koop 2016.
Verkocht.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 138
Re: 701 enduro
« Reactie #1 Gepost op: 06-05-2022, 08:52 »
2016? weet je het zeker?  ;D
Gr. Roel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: 701 enduro
« Reactie #2 Gepost op: 06-05-2022, 09:13 »












Post Merge: 06-05-2022, 12:29

Ziet dat bochtje toch eens shinen 8)




Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: 701 enduro
« Reactie #3 Gepost op: 06-05-2022, 21:22 »
Het laatste model voor de 2e balansas of al eentje met?
Ziet er netjes uit hoor

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: 701 enduro
« Reactie #4 Gepost op: 07-05-2022, 00:18 »

Dank je
Heb er nog niet binnenin gekeken.Maar volgens mij 1 balansas.Als ik de platen heb en bpm heb betaald zal ik er eens stukje op rijden in het donker natuurlijk :P .Zag ook dat er Koubalink onder zit.Originele botjes en triangel zit er gewoon bij.Handvatverwarming.Een kek klokje met allerlei info kvs en olie temperatuur.Als er nog iemand op zoek is naar een echte mannebrommer?Geef het door.Motor loopt een stuk smeuïger als mijn 690.1 tik op startknop is lopen.Er is toch wel wat evolutie in 6 jaar verfijning.



Post Merge: 07-05-2022, 13:39
Inruil Suzuki DR650 wordt serieus mee omgegaan.Wil graag een oude 1pitter en luchtgekoeld.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: 701 enduro
« Reactie #5 Gepost op: 07-05-2022, 14:40 »
'Mannenmotor'?...ligt gevoelig in deze genderneutrale tijd. Kreeg nogal commentaar op Facebook toen ik m'n 690 zo aanprijsde...


Was zelfs inspiratie voor een column!



Alleen maar mooi natuurlijk ;D
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: 701 enduro
« Reactie #6 Gepost op: 07-05-2022, 15:29 »
Gelukkig zit ik niet op facebook en ik mis het ook niet ;D Reden verkoop de kleuren natuurlijk,passen niet bij m.n maatpak en crossbril.Verkoop hem gewoon niet aan vrouwen.Alhoewel met de koubalink wordt hij stuk toegankelijker.Als de ruim 100cm buddyhoogte van mijn vorige 690.Er is veel bespreekbaar.Niet zozeer qua inruil.Maar als je iets leuks hebt staan wie weet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 236
Re: 701 enduro
« Reactie #7 Gepost op: 08-05-2022, 08:35 »
'Mannenmotor'?...ligt gevoelig in deze genderneutrale tijd. Kreeg nogal commentaar op Facebook toen ik m'n 690 zo aanprijsde...


Was zelfs inspiratie voor een column!



Alleen maar mooi natuurlijk ;D
Dat is Elles. Prima meid die volgens mij heel aardig kan rijden en zeker een echte liefhebber is. Neemt niet weg dat het merendeel van de offroad- en circuitbikes door mannen worden gereden. Zal vooral met interesse te maken hebben. In de wegrace GP’s zie je ook geen vrouwen meer en bij de Dakar weinig.


Inruil Suzuki DR650 wordt serieus mee omgegaan.Wil graag een oude 1pitter en luchtgekoeld.

Ben benieuwd waar je nu weer op terecht komt, Marco. Ik zou OTR niet graag terug naar het oude spul. Kan de vering, de power, ABS, lage verbruik, etc van mij 701 enorm waarderen maar een oude 1-pitter is wel gaaf natuurlijk. Na een restauratie van 3 jaar heb ik gisteren de 76-er XT500 opgestart. Ik heb deze fiets meer dan 23 jaar in bezit. Een eerste tocht van 140 kilometer gereden en Genieten (met een hoofdletter):





Prima motto!



Succes met de verkoop van de 701. Bij mij komen mooie herinneringen boven aan de trip die Jacinto en ik maakten toen hij deze fiets reed. Het is een goede motor waar niets op bespaard is en die steeds zorgvuldig is gecontroleerd en onderhouden.

BMW: HPN #1142 - R1150GSA - HP2 Enduro - R100GS - R80 - R NineT - K1 (2x)
Overige: Husqvarna 701 - XT500 (2x) - Harley-Davidson (‘34) - KTM 300 EXC ('24) - 1199 Superleggera - 916 - 999R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2069
Re: 701 enduro
« Reactie #8 Gepost op: 08-05-2022, 14:26 »
Dat is Elles. Prima meid die volgens mij heel aardig kan rijden en zeker een echte liefhebber is. Neemt niet weg dat het merendeel van de offroad- en circuitbikes door mannen worden gereden. Zal vooral met interesse te maken hebben. In de wegrace GP’s zie je ook geen vrouwen meer en bij de Dakar.



Heb ook ff met haar gechat. I.d.d. één van de weinige vrouwen in een mannen wereld. Voor de duidelijkheid: het maakt mij niet uit wie waar op rijdt. Maar bepaalde motoren spreken nou eenmaal meer tot de verbeelding bij mannen als bij vrouwen … en vice versa. We hebben allemaal onze vooroordelen en ik vind het alleen maar mooi wanneer ik verrast wordt door mensen die daar van afwijken.
uit het stof zijt gij gekomen, en tot het stof zult gij wederkeren!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: 701 enduro
« Reactie #9 Gepost op: 09-05-2022, 11:42 »
Mijn vrouw wil ook niet meer motorrijden.Heb ikzelf verknald best wel jammer.Want met de auto off road is bij lange na niet zo leuk.Deze motor is helemaal af te stemmen hoe je ermee wil rijden.Veel is in overleg mogelijk.Dus als je iemand weet.?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: 701 enduro
« Reactie #10 Gepost op: 09-05-2022, 14:03 »
Maar wat wil je er voor hebben dan propje?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: 701 enduro
« Reactie #11 Gepost op: 09-05-2022, 14:51 »
De hoofdprijs. ;D Heb je echt intresse stuur ik je pb.Weet het nog niet precies.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 623
Re: 701 enduro
« Reactie #12 Gepost op: 09-05-2022, 15:33 »
Ik vroeg het me meer af. Ik heb net een 640 staan die eigenlijk al te weinig beweging krijgt, dus het lijkt me niet handig om hem zelf te kopen, maar ze zijn wel stoer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
701 enduro
« Reactie #13 Gepost op: 09-05-2022, 15:45 »
Ieder z’n manier natuurlijk maar als je ‘n echt wilt verkopen zou ik een net topic maken met foto’s, beschrijving & info en een prijs indicatie.
Ook een advertentie op MP en in de juiste Facebook groepen en je bent ‘m in een week kwijt (er is echt wel vraag naar zo’n motor hoor). Maar om te beginnen met een foto van een vrouw die er niets mee te maken heeft gaat net bepaald helpen en de reikwijdte van het SRM forum is nu ook weer niet zo heel groot.

Ik vermoed dat je dit mooie blauwgele monster stiekem gewoon niet kwijt wilt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Re: 701 enduro
« Reactie #14 Gepost op: 09-05-2022, 17:31 »
Ik ben ook niet serieus dat weet je toch
Heb hem nog niet op kenteken moet de bpm afdragen alleen lukt me dat niet.Ben niet zo thuis in die poeppraat van de belastingsdienst
Als ik hem op facebook moet zetten zal dat via een van m.n zoons zijn hij is de enige in huis met facebook.Maar vooralsnog zet ik hem straks op mp.En dan zal hij wel verdwijnen en nee echt haast heb ik niet.Wil er zelf ook stukje op rondrijden
Maar dat is ff voor het gevoel.Als iemand serieus is weten ze me vast te vinden.Ik ga hem niet bewaren te gevaarlijk voor me.Tis meer als belegging en omdat ik eraan prutsen bijna leuker vindt als rijden.


Aangifte is gelukt en gedaan kijken of ze mijn op m,n mooie ogen geloven.