Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht: KTM exc voetsteunhouder en grote voetsteunen, gps mount bar KTM lc4 Adv  (gelezen 715 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Wie heeft er nog een setje grote voetsteunen liggen voor een lc4 Adventure?

Exc voetsteunhouder met grote pegs mag ook natuurlijk!

En ook gezocht : een gps mount bar. Zoals deze;
https://www.google.be/search?q=ktm+640+adventure+gps+mount&client=ms-android-huawei&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjqkabXjPzbAhWCK1AKHWz7DHYQ_AUIDygB&biw=360&bih=524#imgrc=JfBGdxJ9-YqJcM:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Gezocht: rallye footpegs , gps mount bar, voor de 640 Adventure 2003
« Reactie #1 Gepost op: 01-07-2018, 13:40 »
Ik heb wel een stuur tussenstang om de GPS op te monteren. De KTM 640 beugel niet.
10tje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: Gezocht: rallye footpegs , gps mount bar, voor de 640 Adventure 2003
« Reactie #2 Gepost op: 01-07-2018, 14:32 »
Ik heb wel een stuur tussenstang om de GPS op te monteren. De KTM 640 beugel niet.
10tje.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Steven , die beugel heb ik ook en word al gebruikt voor mijn gps toch bedankt voor je reactie!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
Wim, je zoekt een voetsteunhouder van een KTM 640 Adventure vanaf 2005, die van een EXC gaat niet passen. De voetsteunen uiteraard wel.
Succes met de zoektocht!

Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Wim, je zoekt een voetsteunhouder van een KTM 640 Adventure vanaf 2005, die van een EXC gaat niet passen. De voetsteunen uiteraard wel.
Succes met de zoektocht!

Ok! Merci Bert!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1664
zou kunnen dat een 2004 voetsteunhouder ook al de goede is...

Treebird Boomverzorging
www.bomen-snoeien.be

Offline member

  • *****
  • Berichten: 209
Correct, te herkennen aan het materiaal. Jij hebt een aluminium pedaalhouder nodig. Een navigatiehouder is nieuw te bestellen, zie onderstaande link. Kost maar 30 euries..


https://webshop.muldersmotoren.nl/nl/rhc-partstream?arilangcode=nl#/KTM/640_ADV_Chassis_-_2006/*Accessories/-/640_ADV_Chassis_-_2006_*Accessories/y