Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Het grote AliExpress topic  (gelezen 179 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4366
Het grote AliExpress topic
« Gepost op: 01-05-2024, 08:45 »
Ik ben een fan van AliExpress, maar ook ik heb wel eens een miskoop. Het lijkt met handig om hier je aankopen te laten zien met de beoordeling of dit prul is of een geweldige koop. Graaf maar eens in je Mijn Bestellingen lijst en laat het ons horen. Je moet het natuurlijk al wel een tijdje in bezit hebben om een goede beoordeling te kunnen maken. Graag met productnaam en bij voorkeur een foto want links verouderen snel.


GoPro steunen €1,78
4 In 1 Kit Statief Adapter + J-haak Buckle Mount + Snelsluiting + Lange Schroef Voor gopro Hero 6 5 4 3 + 3 Sj4000 Yi Camera
Hier kan niks fout aan, dus voor super lage prijs hand vol steunen.



Wandelbroek €17,03

Wandelbroek Heren Zomer Snel Droog Outdoor Waterdichte Ademende Broek Tactische Reizen Camping Trekkingbroek Broek Shorts
Superlicht, klein opvouwbaar en snel droog. Ideaal om als enige broek mee te nemen op motorvakantie.



Camping kookkset €20,66
Breedbeeld Camping Serviesgoed Outdoor Kookgerei Set Potten Toeristische Gerechten Bowler Keuken Uitrusting Uitrusting Wandelen Picknick Reizen
Meestal gebruik ik alleen de kleine pan met deksel, kan je zelfs eieren in bakken.



Gesloten handkappen €25,97
22 28Mm Hand Guard Handguard Protector Stuur Pad Voor Ktm Exc Sxf Klx Kxf Yzf Wrf Dirt Bike Enduro motorfiets Handgreep
Prima handkappen gebruik ik op m'n 300EXC
None of us is as strong as all of us.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4366
Re: Het grote AliExpress topic
« Reactie #2 Gepost op: 03-05-2024, 08:06 »

KTM led koplamp €34,12
Motorfiets Koplamp Plaat Led Koplamp Voor Ktm Exc Xc Sx Sxf Mx 125-500 2018-2023 Supermoto Crossmotor Enduro Motorcross Kuip
Veel licht voor weinig geld



Luchtbed met kussen in ktm ORANJE €17,72
Buiten Slaapkussen Camping Opblaasbare Matras Ingebouwde Pomp Ultralicht Luchtkussen Reismat Met Hoofdsteun Voor Reizen Wandelen
Supersterk (gaat al 4jaar mee achterop de motor), klein en licht. Slaapt goed en is dik genoeg voor een zij-slaper




Brede voetsteunen voor KTM
Gesmeed Vergroot Footrest Voetsteunen Voetsteunen Rust Voor Husqvarna 701 Enduro Supermoto 2016-2022 Ktm 790 Adventure R 890 adventure
Niet zo sterk als de rally voetsteunen van KTM zelf (maar die zijn ook schandalig duur), maar je kan ze ook weer redelijk makkelijk terug buigen. Wel heerlijk breed. Let op na 2015 (geloof ik) zijn de voetsteunen anders




None of us is as strong as all of us.