Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Basemap Zuid-Amerika  (gelezen 712 keer)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Basemap Zuid-Amerika
« Gepost op: 27-08-2008, 08:46 »
Voordat ik allerlei GPS-fora overhoop ga halen:

Wie kan mij vertellen welke Garmin GPS (die het ook bij Motorrallyes uithoudt) geladen kan worden met een Basemap van Zuid-Amerika?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4265
Re: Basemap Zuid-Amerika
« Reactie #1 Gepost op: 27-08-2008, 09:28 »
Mijn basemap omvat de hele wereld, dus ook zuid amerika, geld dat niet voor alle garmin's?
Ook zou je met een gps die dat niet heeft de worldmap voor daar kunnen laden, dat red je al met enkele mb's geheugen.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Basemap Zuid-Amerika
« Reactie #2 Gepost op: 27-08-2008, 14:43 »
Mijn basemap omvat de hele wereld, dus ook zuid amerika, geld dat niet voor alle garmin's?

Nope. In mijn III+ en V valt helemaal nada aan de basemap te veranderen. Daar staan alleen Europa en Afrika in (en een klein stukkie Aziƫ).
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Basemap Zuid-Amerika
« Reactie #3 Gepost op: 27-08-2008, 15:33 »
Je moet ook niet de basemap veranderen, maar een beetje worldmap erbij zetten.

Worldmap is maar klein dus je hebt niet veel geheugen nodig. In een Etrex legend (9MB geloof ik) past in ieder geval West Europa en West Afrika. Volgens mij was ie dan nog niet eens half vol.